abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 09:35:12 #76
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48449121
erg gemakkelijk gezegd. Natuurlijk wil je dat gezamenlijke vrienden normaal tegen je blijven doen, en hoeft het niet anders te zijn dan toen jullie nog een stel waren.

Maar bezien vanuit het perspectief van de vrienden, is er gewoon een heikele situatie ontstaan, waarin ze wel steun willen bieden, maar uiteindelijk is het iets van ´het stel´. Daar wil je gewoon niet tussenin zitten, je wil niet meegezogen worden in een moeilijke situatie of die situatie nog erger maken.

Gevoelsmatig/onbewust kun je echter wel het gevoel krijgen te moeten ´kiezen´, omdat je misschien één van de twee meer spreekt dan de andere.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 18 april 2007 @ 10:50:50 #77
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48451915
Al onze "gezamelijke vrienden" (wat eigenlijk mijn vrienden waren tot zij erbij kwam) kozen allemaal voor mij, niemand ziet mijn ex nog eigenlijk, behalve mijn zus af en toe als ze gaan winkelen maar hier thuis komt ze niet meer binnen.

Wat me nu opvalt is dat iederreen altijd veel in het weekend deed met zijn/haar partner, heel logisch natuurlijk maar het vervangen ging eigenlijk heel geleidelijk en onopvallend. Nu pas zie ik dat ik ieder weekend weer iets doe, terwijl dat eerst altijd met mijn ex-vriendin was.

Maarja, het is nu 3 maanden geleden en ik kan er al niet echt meer mee zitten. Ik zit weer lekker in mijn vel en doe veel leuke dingen, kben alleen voorlopig nog niet toe aan iets nieuws.
Thinking about thinking of you.
pi_48541022
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:34:44 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:58:41 #79
94676 Garisson72
pi_48541468
typisch toch dat er zoveel verschillende manieren zijn om ermee om te gaan he...
jij bent er kennelijk een beetje gelaten onder op het moment, maar misschien komt dat verdriet en dat huilen nog. Maar misschien ook niet. verwacht je dat zelf nog? of ken je dit ook niet van jezelf?
pi_48542042

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:34:44 ]
pi_48542446
Vooral dat laatste gedeelte herken ik goed. Altijd lastig idd. Doe ik het wel, doe ik het niet. Ik heb destijds besloten haar uit m'n msn te halen, zodat ik ook niet constant zit te kijken wie er online komt. Ook zit je dan niet constant te denken van: Hey, waarom spreekt hij/zij me niet aan?!! Meestal doe je het dan zelf en dat is ook niks

Je moet het wel even de tijd geven om dat contact af te laten zwakken, wat dat zal uiteindelijk toch wel gebeuren. Als je twijfelt om hem toch aan te spreken en het uiteindelijk doet is de kans groter op een gesprek met een nasmaakje; tenminste in mijn ogen.

Allemaal even een plekje geven, de tijd ervoor nemen en dan is de kans ook groter dat het contact straks weer komt en er geen bedoelingen meer achter zitten.

[ Bericht 15% gewijzigd door kanna op 20-04-2007 15:36:50 ]
Smart went Crazy....
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:29:00 #82
94676 Garisson72
pi_48542732
kanna, je beschrijft precies zoals ik het ook voel / doe. meteen uit de msn-lijst dus, want ik ken mezelf.

en Yashaaaa (hoeveel a's precies ?!?!) : het kan goed zijn dat de echt klap veel later komt, niet om je bang te maken of omdat ik vind dat dat moet, maar dat had ik nl zelf ook. Misschien moet het nog echt bij je doordringen. Ik zie het maar zo: het is iets wat erg onder je huid zit, en dat doe je niet zomaar teniet. Goedschiks of kwaadschiks, maar het moet er een keer uit en dat is ook alleen maar gezond.
pi_48543073

[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:34:45 ]
pi_48543966
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik had hem de eerste dagen verwijdert.. zo zodat hij nog wel tegen mij kan praten.. maar dan ging ik weer via een vriendin vragen of hij online was ja of nee..

En over die klap we zien wel.. komt ie dan komt ie komt ie niet dan komt ie niet
meer kan je ook niet doen

dat verwijderen is zo nutteloos, gewoon in je lijst laten staan, en als je zin hebt tegen hem te praten gewoon doen.
pi_48544473

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:34:45 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:47:32 #86
94676 Garisson72
pi_48545408
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:01 schreef flappiewappie het volgende:

dat verwijderen is zo nutteloos, gewoon in je lijst laten staan, en als je zin hebt tegen hem te praten gewoon doen.
nouja, het punt is dus dat je hem (in Yashaaaaaaaa's geval) nog in je lijst ziet staan, ziet dat hij online is en dan begin je heen en weer te slingeren tussen "zal ik wat zeggen?" en "waarom zegt hij nu nix?" - intens vermoeiend en beperkt aan je humeur bijdragend.
Als hij uit je lijst is, kun je je dus ook nix meer afvragen, want je weet het gewoon niet.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:49:20 #87
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48545460
Herkenbaar allemaal... af en toe een beetje een gevoel van maar ergens toch ook wel blij dat ik langzaam aan weer mezelf steeds beter voel en de feiten onder ogen zie. En een beetje vertrouwen in de toekomst hebben
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_48546097

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:34:45 ]
  vrijdag 20 april 2007 @ 17:55:58 #89
94676 Garisson72
pi_48547309
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:

Maar ik ben daar te nieuwsgierig voor.. ik weet dat hij in het weekend online is en dan ga ik via een vriendin vragen of hij er is.. kan ik hem net zo goed zelf in mijn lijst hebben staan.. Maar ik heb nog niet tegen hem gepraat..
tja, of je kan ook die vriendin niet vragen of hij er is - maar dat zou mijn aanpak dus zijn. 't is ieder voor zich natuurlijk, jij bepaalt zelf of je je hier prettig bij blijft voelen! (of er iig nog geen echte last van hebt)

sterkte & wijsheid & such dit weekend iig!
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:40:25 #90
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48548481
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:47 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

nouja, het punt is dus dat je hem (in Yashaaaaaaaa's geval) nog in je lijst ziet staan, ziet dat hij online is en dan begin je heen en weer te slingeren tussen "zal ik wat zeggen?" en "waarom zegt hij nu nix?" - intens vermoeiend en beperkt aan je humeur bijdragend.
Als hij uit je lijst is, kun je je dus ook nix meer afvragen, want je weet het gewoon niet.
O zo waar. En toch niet eruit gegooid, gewoon niet teveel kijken en proberen het van je af te zetten.
Gaat gelukkig steeds beter, wat misschien meehelpt is dat hier veel minder dingen zijn om me aan haar of ons te herinneren, en dat ik haar hier sowieso niet tegen zal komen.

En toch elke keer even op msn: "zal ik wat zeggen?"... en toch maar niet doen. Komt in NL wel weer, en als er communicatie is gewoon laidback houden, luchtige onderwerpen. Serieuzere zaken komt in NL wel, en sommige dingen tegen die tijd helemaal niet.
pi_48552653
Mijn ex heeft 3 dagen geleden ofzo weer voor het eerst met mij gepraat sinds 2/3 maanden.
maar ja het was echt zo'n gesprek die je voert met mensen die je helemaal niet hoeft te kennen
(hoe gaat het op school? waar ga je op vakantie? ik ben weg doei )
als ik dan zie dat ik met anderen wel leuk kan lullen dan heb ik niet eens meer behoefte aan haar!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_48552953
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef Lakai het volgende:
Mijn ex heeft 3 dagen geleden ofzo weer voor het eerst met mij gepraat sinds 2/3 maanden.
maar ja het was echt zo'n gesprek die je voert met mensen die je helemaal niet hoeft te kennen
als ik dan zie dat ik met anderen wel leuk kan lullen dan heb ik niet eens meer behoefte aan haar!
Hoopgevende informatie.

Ik kreeg vandaag mail van m'n ex. Ik denk, doe es niet, en lekker niet geantwoord.
pi_48553011
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag mail van m'n ex. Ik denk, doe es niet, en lekker niet geantwoord.
Hey, jij ook al?

Ik heb gister al mn spulletjes bij haar vandaan gehaald, en heb nu een nieuwe start

Alex zijn huisje
pi_48553428
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:54 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hoopgevende informatie.

In welke zin hoopgevend?
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:13:55 #95
94676 Garisson72
pi_48553659
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:40 schreef NiTiN het volgende:

O zo waar. En toch niet eruit gegooid, gewoon niet teveel kijken en proberen het van je af te zetten.
misschien een tip als je je ex toch niet wilt verwijderen uit je msn-lijst :
je kunt msn zo instellen dat de pop-up rechtsonder in je scherm niet verschijnt als een van je msn-contacten online komt. Zo behoed je je iig voor de 'schrik' van "ow shyte, daar heb je d'r...", in dezelfde strekking als je ex onverwacht op straat tegenkomen. Dat had ik wel altijd tenminste...
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:16:41 #96
94676 Garisson72
pi_48553784
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hey, jij ook al?

Ik heb gister al mn spulletjes bij haar vandaan gehaald, en heb nu een nieuwe start

Alex zijn huisje
goed bezig, en een fraai huisje heb je! met een heuse Van Brienenoord erbij!

Volgens mij werkt er nix zo goed in het versnellen van het verwerkingsproces als een project (bijv. een nieuw huis, ik noem maar wat) om je tanden in te zetten!
  vrijdag 20 april 2007 @ 21:20:15 #97
94676 Garisson72
pi_48553932
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:45 schreef Lakai het volgende:
step into the sunlight man!
pi_48554089
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:20 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

step into the sunlight man!

en als zij ineens weer lief gaat doen enzo dan merk ik het wel
maar dan zullen we nog maar eens zien wat er gebeurt....
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:08:51 #99
77575 NiTiN
Move On Up
pi_48555855
Toch ook 'grappig' om te merken dat het langzaamaan met jullie ook beter lijkt te gaan
pi_48556001
ja idd het is erg aanstekelijk
maar ja hoelang is het geleden dat het bij jou is uitgegaan?

bij mij 4 maanden ongeveer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')