Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik verkoop broodjes op lowlands! Meeten?quote:
Hou het maar op bierquote:
Ja tof!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Kuukske het volgende:
@ cross:
[..]
Ik verkoop broodjes op lowlands! Meeten?
Tof. Ik ga een naambordje dragen: "Ja, ik ben Kuukske van Fok!"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef crossover het volgende:
Ja tof!
Ik had trouwens net een titel bedacht, wou het net posten
hoiquote:
Tof, daar wil ik ook nog eens heen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
ik ben helemaal gesloopt na een dagje Walibi
Oh Noes, call 112!!!111quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Hoi Brand. Bier. In de koelkast. BRAND IN DE KOELKAST![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:55 schreef BrandX het volgende:
Dag allen, en thanks voor de brandbier, Kuukske!!
quote:De achtbaan La Via Volta gaat weg, omdat dat de minst populaire attractie van het park is. Wat er voor in de plaats komt, wilde het park nog niet zeggen.
rustige seks is niets mis meequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
rustig, rustig.
Je moet 't allemaal niet overhaasten he
Eensch.quote:
Zoeen toffe foto!quote:
Snap ik! Na al die 'rustige' seks.quote:
die stang deed ongelovelijk zeer in mijn buik, en dat ding ging best ruigquote:
Ik geloof je helemaal, ik doe het je namelijk niet na!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
die stang deed ongelovelijk zeer in mijn buik, en dat ding ging best ruig
Ik ben 3x in de Goliath geweest, maar dan geloof je nu natuurlijk niet meer
Jawel joh, dat ding is juist tof!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal, ik doe het je namelijk niet na!![]()
Die is echt heel tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel joh, dat ding is juist tof!
Jij doet toch aan boksen? Dan durf je daar ook wel in
[afbeelding]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die is echt heel tof
De superman vond ik niet zoveel aan
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik sta liever tegen Tyson in de ring dan dat ik in dat ding moet gaan zitten
En nee, geen hoogtevrees, maar als ik zo'n ding zit zie ik altijd allerlei slotjes, bouten, haken enz. losgaan, en hoor ik allerlei rammelende geluiden enzo waarbij ik denk: dat is niet goe-oed, dat is NIET goed!![]()
![]()
Hier kan ik me zo ontzettend in vinden. En JD ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik sta liever tegen Tyson in de ring dan dat ik in dat ding moet gaan zitten
En nee, geen hoogtevrees, maar als ik zo'n ding zit zie ik altijd allerlei slotjes, bouten, haken enz. losgaan, en hoor ik allerlei rammelende geluiden enzo waarbij ik denk: dat is niet goe-oed, dat is NIET goed!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?
Ik vond die toren wel heel gaaf
Primaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Cross. Als we gaan meeten op Lowlands, meet je ook meteen JD.
Tot zover mijn lichtjes [afbeelding] ingeving.
Al genoeg info gehad over je probleem?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
Whehe nee JDudequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
welterustenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, ik wens u een goede nachtrust toe! :Q
Daagquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, ik wens u een goede nachtrust toe! :Q
Nee joh gehk. JDude. Mijn Fok!vriendje. Endezulks.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
Ik liever een JDudequote:
Jij hebt morgen zeker vrijquote:
Jaquote:
Tja, daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh gehk. JDude. Mijn Fok!vriendje. Endezulks.
Inderdaad.! Dat is maar goed ook. Gelukkig luisteren we wel allemaal naar 3FMquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bier heb ik al, een jdude...mja...smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad.! Dat is maar goed ook. Gelukkig luisteren we wel allemaal naar 3FM
ow dan ben ik natuurlijk wel een saaie lul met mijn radio 2 (of rtvnh met perfecte non stop muziek 's avonds)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
momenteel kijk ik tvquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gielquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja soms is er iets teveel herhaling van Amy Winehouse, Muse en Krezip. Maar verder is Giel wel Geil en tof.
Gielquote:
Jij mag dat Buzzquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef buzzer het volgende:
ow dan ben ik natuurlijk wel een saaie lul met mijn radio 2 (of rtvnh met perfecte non stop muziek 's avonds)
quote:
Oh heheh. Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben denk ik te oud om Giel leuk te vinden, da's meer iets voor jongeren
Zoeen overeenstemming in dit topic.quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen overeenstemming in dit topic.
Wordt een toffe meet daaro op LL!
Euhm, dan zijn wij er nog niet hoor. Dan 'drinken' wij nog in in Zwollywoodquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef crossover het volgende:
Zeker!
Donderdag 24.00 bij de 24 uurs tent
Ok, dan kan ik enigszins begrijpen dat je Giel niet zo komisch vind. Maar ja. Achja.quote:
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meetquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, dan zijn wij er nog niet hoor. Dan 'drinken' wij nog in in Zwollywood
Eerlijk waar?! Tof.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef crossover het volgende:
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meet
eer-ik komt ook
Sluiten is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meet
eer-ik komt ook
Mja, zoals altijd inspiratieloos.. maar Kuukie had een mooie TTquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Sluiten is me niet gelukt.![]()
Net als jij niet.![]()
Mee eens, zolang ik er maar in vermeld sta, vind ik alles oke.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, zoals altijd inspiratieloos.. maar Kuukie had een mooie TT
Als iemand dat zou willen doen, dan zou ik echt ontzettend blij zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:54 schreef Kuukske het volgende:
Volgende keer wordt het jouw naamtopic Sander.
Als ik genoeg bier op heb ben ik een schatjequote:Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef Sander170 het volgende:
Wanneer ben jij eigenlijk liever dan, als je slaapt of als je wakker bent ????
![]()
Second that!quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:05 schreef Kuukske het volgende:
Als ik genoeg bier op heb ben ik een schatje
Zonder bier ben je geen schatje dan ????quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik genoeg bier op heb ben ik een schatje
quote:
Knap zegquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
....MAAR...!!!!....ik ben wel vrolijk...![]()
![]()
eigenlijk ben ik bijna altijd vrolijk....![]()
Nah in de morgen moeten ze me hier thuis maar gewoon met rust latenquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben jij dan niet meestal vrolijk.....![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
trouwens waar ging jou droom over....?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:Cross toch
Goedemorgen luitjes!
Snel ff een bakkie tanken!
goedemorgen BrandX....quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:Cross toch
Goedemorgen luitjes!
Snel ff een bakkie tanken!
doei cross...quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:26 schreef crossover het volgende:
[..]
morge. Ik moet weer vertrekken!
Tot vanmiddag
tja, niet best geslapen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen BrandX....![]()
...wat ben jij vroeg op ....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
yep ook vroeg wakker voor een zaterdag......ook slecht geslapen...
...en heb het erg druk vandaag...
...maar wordt wel een leuke dag...
![]()
Heel herkenbaar.quote:
nee niet heel erg vrolijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
...niet echt vrolijk dus....
...ik wel....
![]()
![]()
![]()
trouwens;quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
...niet echt vrolijk dus....
...ik wel....
![]()
![]()
![]()
euhhh...stom....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee niet heel erg vrolijk
eind van de gisteravond was alles ineens zo.. hm ja stom![]()
was gaan pokeren, had iets van 40 euro winst ofzo totdat ik de laatste 2 handen all in ging tegen pocket azen, het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh...stom.......tja.....wat meer info zou wel leuk zijn...
![]()
ohhh ja....jeetje....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
was gaan pokeren, had iets van 40 euro winst ofzo totdat ik de laatste 2 handen all in ging tegen pocket azen, het had zo mooi kunnen zijn.![]()
daarna ook nog eens even definitief afgesloten met mijn ex![]()
inderdaad, nu ben ik een en al voor jouquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh ja....jeetje.......echt een kut avond dus....
...maar je hebt mij toch nog...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus nu ff boodcshappen doen...![]()
![]()
...brb....
![]()
Ik heb gedouched en thee gezetquote:
lig je in coma...quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een paracetamol gepakt en raam open gezet.
Het helpt wel opzich.![]()
zo te horen heb je dus ervaring met katers.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:
Veel frisse lucht en veel water zijn de beste remedie tegen een kater.
Let wel: het water moet je wel drinken voordat je gaat slapen. Serieus, voordat je gaat slapen minimaal 2, liefst 3 longdrinkglazen kraanwater naar binnen gieten, en je kater zal aanzienlijk minder, zoniet nauwelijks aanwezig zijn
De frisse lucht de volgende ochtend (middag) maakt het af
ben net terug....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga zo trouwens ook maar eens boodschappies doen... mij in het paasfeestgewoel storten, terwijl ik mijn handboek "how to survive easter in supermarkets for dummies" stevig in mijn hand hou
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo te horen heb je dus ervaring met katers.....![]()
![]()
tja.. ik bereid me dan ook voor op binnenstormen, pakken wat ik pakken moet en GET THE F*CK OUTTA THERE!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben net terug.......echt een gekke huis...
..alsof de winkels voor maaaanden dicht gaan...
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja.. ik bereid me dan ook voor op binnenstormen, pakken wat ik pakken moet en GET THE F*CK OUTTA THERE!
![]()
goedemorgen OA...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef OA het volgende:
even een piepklein tvp'tje plaatsen![]()
Nu weer snel verder met klussen![]()
GOEDEMORGEN TROUWENS IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
Toch maar wakker geworden! IK GA NAAR GUUS MEEUWIS NU![]()
hahha jaquote:
oohhhh ok...dacht ff dat je speciaal kaarten had gehaald..quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahha ja
hij treedt deze morgen op in cafe thomas op stratum in Eindhoven. En aangezien ik daar 1 minuut lopen vanaf woon en via een huisgenoot die daar werkt gratis naar binnen kan ga ik eens een kijken nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey goedemorgen slaapkop....quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hallo, ben ik al wakker?
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahha ja
hij treedt deze morgen op in cafe thomas op stratum in Eindhoven. En aangezien ik daar 1 minuut lopen vanaf woon en via een huisgenoot die daar werkt gratis naar binnen kan ga ik eens een kijken nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is em dus juist...het zal er idd druk zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijn
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedmiddag indah....![]()
...alles goed...?
![]()
uhu, eerst moest je er kaarten voor nodig, nou belt mijn huisgenoot dat het er vrij leeg bij staat dat en dat je gratis naar binnen mag nu..quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijn
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
uhu, eerst moest je er kaarten voor nodig, nou belt mijn huisgenoot dat het er vrij leeg bij staat dat en dat je gratis naar binnen mag nu..![]()
Ok goeiemorgen JJquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey goedemorgen slaapkop....![]()
...goed geslapen...
![]()
?
waar ben je naar toe gereden....?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaan
Rustig hier. Ik ben zeker niet de enige slaapkop?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar ben je naar toe gereden....?![]()
owh, da's dan ook weer triestquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
uhu, eerst moest je er kaarten voor nodig, nou belt mijn huisgenoot dat het er vrij leeg bij staat dat en dat je gratis naar binnen mag nu..![]()
Goeiesmorgensquote:
Per uur?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaan
ik ben sinds 07:30 wakker....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rustig hier. Ik ben zeker niet de enige slaapkop?![]()
Even rustig nadenken over ontbijt![]()
in 5 uur, rustig aan dus..quote:
Oh damn.quote:
WhoeaH!quote:
of wel....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WhoeaH!![]()
Dat is geen tijd om wakker te worden op een vrije dag.![]()
Whehehquote:
Ik ga straks heerlijk genieten van stofzuigen, boodschappen doen en een nieuwe studie uitpluizen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
of wel.......heb je de hele dag om te genieten...
![]()
![]()
Mja maar jij speelt vals. Jij drinkt geen bierquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb nooit last van een kater.....![]()
volgens het weerbericht blijft het vandaag grijzig....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga straks heerlijk genieten van stofzuigen, boodschappen doen en een nieuwe studie uitpluizen.![]()
Gaat vandaag de zon nog schijnen?![]()
ik drink helemaal niet....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja maar jij speelt vals. Jij drinkt geen bier
Ja, dan is het helemaal cheaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik drink helemaal niet....![]()
op koffie en water nà...![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat wordt niet uit eten, er komt een knijter van een bui aan. 2 eigenlijk van twee verschillende kanten, en ze gaan zometeen samen
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat wordt niet uit eten, er komt een knijter van een bui aan. 2 eigenlijk van twee verschillende kanten, en ze gaan zometeen samen
Ja het is een beetje sip buiten. Prima katerweer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
BBQ stond vandaag op de planning........tis een beetje te frisjes geworden....
![]()
Niets mis met liefde in een topic.quote:
Liefdequote:
quote:
Met bananen smaak?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu hier ook lekkere avondregen
nah, dit is een avondbui, die heeft de hele dag kunnen groeien, en zal wellicht even aanhouden, ik kon daarnet het einde niet zien, dus ik vermoed dat het frietjes eten wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
En over 5 minuten is dat weer voorbij?
Gefeliciteerd! Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef BrandX het volgende:ik heb de paasmenigte overleeft en ben heelhuids thuisgekomen en heb nog de nodige paaseitjes kunnen bemachtigen ook
hoi luitjes die ik vanochtend nog niet heb gezien hier!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ben trots op je!![]()
![]()
hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!!!!....jeetje cross....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
BOE!
Ik hoorde iemand hikken, dus vandaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!!!!....jeetje cross.......je laat me schrikken....
![]()
Oh sorryquote:
ahhh lief...quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh sorry
In dat geval schenk ik een digitaal bakkie koffie voor je in
Heb je'm vies gemaakt dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hij is er nog![]()
en ik heb geen zin om de tuin op te ruimen![]()
In de tuin werken is hip!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hij is er nog![]()
en ik heb geen zin om de tuin op te ruimen![]()
De mijne past niet door het kattenluikje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Mijn kater is weer ontsnapt!
Nee ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga een filmpie kijken. Met een glas water erbij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heel goed plan, ik jat hem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga een filmpie kijken. Met een glas water erbij.
Stoer welke?quote:
Sony Ericsson K800i.quote:
Mooi!quote:
No way!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en je kan d'r mee bellen.
Way!quote:
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen.quote:
Ben ook aan de zuip.... Beugeltjes. Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen. [afbeelding]
Zoeen toffe smilie!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen. [afbeelding]
JJ!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hello...![]()
![]()
![]()
...klaar met klussen...?
![]()
das idd een druk weekend...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:45 schreef OA het volgende:
Dan gaan we morgen de bloembakken opvullen met de bloemetjes.
We zetten er ook nog een aantal kruiden in, zoals laurier, tijm, dille, etc...
Verder gaan we nog wat planten in potten zetten.
We hebben ook nog een opbergkist gekocht, die nog in elkaar moet worden gezet.
Verder nog formule 1 kijken en naar mn ouders op de camping om te bbq-en!
Het wordt dus nog een drukke dag!![]()
gewoon een kutwagen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
F1! Ja, weet jij waarom Albers achteraan staat in de kwali? Toeval of is die Spyker gewoon kut.
Ik hoor net dat ze iets met de windtunnel doen, waardoor het vehikel sneller gaat. Ik ben sehr benieuwd, want ik gun het ons Hollanders natuurlijk van hartequote:
ja, dat heb ik ook gehoord!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze iets met de windtunnel doen, waardoor het vehikel sneller gaat. Ik ben sehr benieuwd, want ik gun het ons Hollanders natuurlijk van harte.
als alles af is volgt er een aantal foto's!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
....FEESTJE...
![]()
![]()
...FOK DOET HET WEER....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat fok eruit lag wist ik... Maar dat er zaterdag niets geouwehoerd is verbaast me wel lichtelijkquote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
Uh, Fok lag er uit. Meer heb je niet gemist.
Welke film(s) heb je gezien? Zaterdag had ik gelukkig geen kater, vandaag welquote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Ohja zaterdag. Euh. Toen keek ik film! En had ik een kater van vrijdagavond/nacht
The Devil Wears Pradaquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
Welke film(s) heb je gezien? Zaterdag had ik gelukkig geen kater, vandaag welMaar dat was ook wel logisch na afgelopen zaternacht
Leuke film? Ik ken hem namelijk totaal nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
The Devil Wears Prada
Die schoenen OMFG
Jahoor. Een echte vrouwenfilm, hehe. Over schoenen en een Personal assistant die zich uit de naad werkt voor iemand; daar geen waardering voor krijgt; maar uiteindelijk loopt het goed af enzo.quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
Leuke film? Ik ken hem namelijk totaal niet... Waar gaat ie over?
Hey JJquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond OA ...goedavond MPG....![]()
![]()
![]()
...leuk weekend gehad...?
![]()
Hey JJ!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond OA ...goedavond MPG....![]()
![]()
![]()
...leuk weekend gehad...?
![]()
Hmm.. niet echt mijn ding, maar dat kan wellicht aan het feit dat ik een man ben liggenquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Een echte vrouwenfilm, hehe. Over schoenen en een Personal assistant die zich uit de naad werkt voor iemand; daar geen waardering voor krijgt; maar uiteindelijk loopt het goed af enzo.
ben je nu helemaal kaar....quote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
verder geklust aan het balkon.
in de zon gezeten en lekker gegeten (bbq) bij mn ouders op de camping!![]()
Jij??
yep...rustig maar wel cool....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitstekend weekend gehad hoorEn jij?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 april 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...rustig maar wel cool....![]()
![]()
![]()
![]()
....
....
![]()
Lekker lui weekend zo te horenquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naar de film........beetje geslapen....
...beetje in de zon...
..morgen echt uitslapen....
![]()
Mr. Bean....zoooooo leuk....quote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker lui weekend zo te horen![]()
Welke film ben je geweest?
Die staat hier volgens mij ook nog op de planning... voor als we onszelf een keer oppakken om er een stukje voor te reizenquote:
Papiermaesterdudequote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eindelijk!
We doen het weer hoor, hallo allemaal!
![]()
Er is in maart flink gepost door de vaste KOFFE SC bezoekers...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor maart 2007 (eerste 4 weken)
7. 3796 boem-dikkie
8. 3556 juon_jacket1
19. 2574 eer-ik
23. 2406 Kuukske
54. 1578 OA
117. 1191 crossover
243. 764 HeaRt_woRm
323. 489 MPGquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
Er is in maart flink gepost door de vaste KOFFE SC bezoekers...![]()
ik heb mijn (gedateerde) info geput uit het lijstje over 4 weken...quote:
Ik heb jullie zo gemist!quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Papiermaesterdude![]()
![]()
Extra je ultratrage wireless internet aangezwengeld omdat je ons mist?
Papier!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb jullie zo gemist!![]()
De hele dag uit pure frustratie in de zon gestudeerd en in mn blote kontgitaar gespeeld. En geen paashaas gezien
![]()
zie dan ook mijn editquote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
ik heb mijn (gedateerde) info geput uit het lijstje over 4 weken...en dat ging niet verder dan #250...
![]()
Ja duh!quote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Papier!!
wat zijn dat nou weer voor onthullingen...??![]()
![]()
check!quote:
Welterusten OAquote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef OA het volgende:
Dames en heeren KOFFIE leuters, het topic staat op het punt van sluiten, dus das een mooie gelegenheid om er weer tussenuit te knijpen...![]()
Kan een ander mooi een nieuwe TT verzinnen...![]()
Slaap lekker allemaal!!![]()
oeh....quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb jullie zo gemist!![]()
De hele dag uit pure frustratie in de zon gestudeerd en in mn blote kontgitaar gespeeld. En geen paashaas gezien
![]()
wl....wel....wel..quote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
isser niemand meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |