Gefeliciteerd! Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef BrandX het volgende:ik heb de paasmenigte overleeft en ben heelhuids thuisgekomen en heb nog de nodige paaseitjes kunnen bemachtigen ook
hoi luitjes die ik vanochtend nog niet heb gezien hier!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ben trots op je!![]()
![]()
hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!!!!....jeetje cross....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
BOE!
Ik hoorde iemand hikken, dus vandaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!!!!....jeetje cross.......je laat me schrikken....
![]()
Oh sorryquote:
ahhh lief...quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh sorry
In dat geval schenk ik een digitaal bakkie koffie voor je in
Heb je'm vies gemaakt dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hij is er nog![]()
en ik heb geen zin om de tuin op te ruimen![]()
In de tuin werken is hip!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hij is er nog![]()
en ik heb geen zin om de tuin op te ruimen![]()
De mijne past niet door het kattenluikje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Mijn kater is weer ontsnapt!
Nee ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga een filmpie kijken. Met een glas water erbij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heel goed plan, ik jat hem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga een filmpie kijken. Met een glas water erbij.
Stoer welke?quote:
Sony Ericsson K800i.quote:
Mooi!quote:
No way!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en je kan d'r mee bellen.
Way!quote:
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen.quote:
Ben ook aan de zuip.... Beugeltjes. Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen. [afbeelding]
Zoeen toffe smilie!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen. [afbeelding]
JJ!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hello...![]()
![]()
![]()
...klaar met klussen...?
![]()
das idd een druk weekend...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:45 schreef OA het volgende:
Dan gaan we morgen de bloembakken opvullen met de bloemetjes.
We zetten er ook nog een aantal kruiden in, zoals laurier, tijm, dille, etc...
Verder gaan we nog wat planten in potten zetten.
We hebben ook nog een opbergkist gekocht, die nog in elkaar moet worden gezet.
Verder nog formule 1 kijken en naar mn ouders op de camping om te bbq-en!
Het wordt dus nog een drukke dag!![]()
gewoon een kutwagen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
F1! Ja, weet jij waarom Albers achteraan staat in de kwali? Toeval of is die Spyker gewoon kut.
Ik hoor net dat ze iets met de windtunnel doen, waardoor het vehikel sneller gaat. Ik ben sehr benieuwd, want ik gun het ons Hollanders natuurlijk van hartequote:
ja, dat heb ik ook gehoord!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze iets met de windtunnel doen, waardoor het vehikel sneller gaat. Ik ben sehr benieuwd, want ik gun het ons Hollanders natuurlijk van harte.
als alles af is volgt er een aantal foto's!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
....FEESTJE...
![]()
![]()
...FOK DOET HET WEER....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat fok eruit lag wist ik... Maar dat er zaterdag niets geouwehoerd is verbaast me wel lichtelijkquote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
Uh, Fok lag er uit. Meer heb je niet gemist.
Welke film(s) heb je gezien? Zaterdag had ik gelukkig geen kater, vandaag welquote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Ohja zaterdag. Euh. Toen keek ik film! En had ik een kater van vrijdagavond/nacht
The Devil Wears Pradaquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
Welke film(s) heb je gezien? Zaterdag had ik gelukkig geen kater, vandaag welMaar dat was ook wel logisch na afgelopen zaternacht
Leuke film? Ik ken hem namelijk totaal nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
The Devil Wears Prada
Die schoenen OMFG
Jahoor. Een echte vrouwenfilm, hehe. Over schoenen en een Personal assistant die zich uit de naad werkt voor iemand; daar geen waardering voor krijgt; maar uiteindelijk loopt het goed af enzo.quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
Leuke film? Ik ken hem namelijk totaal niet... Waar gaat ie over?
Hey JJquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond OA ...goedavond MPG....![]()
![]()
![]()
...leuk weekend gehad...?
![]()
Hey JJ!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond OA ...goedavond MPG....![]()
![]()
![]()
...leuk weekend gehad...?
![]()
Hmm.. niet echt mijn ding, maar dat kan wellicht aan het feit dat ik een man ben liggenquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Een echte vrouwenfilm, hehe. Over schoenen en een Personal assistant die zich uit de naad werkt voor iemand; daar geen waardering voor krijgt; maar uiteindelijk loopt het goed af enzo.
ben je nu helemaal kaar....quote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
verder geklust aan het balkon.
in de zon gezeten en lekker gegeten (bbq) bij mn ouders op de camping!![]()
Jij??
yep...rustig maar wel cool....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitstekend weekend gehad hoorEn jij?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 8 april 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...rustig maar wel cool....![]()
![]()
![]()
![]()
....
....
![]()
Lekker lui weekend zo te horenquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
naar de film........beetje geslapen....
...beetje in de zon...
..morgen echt uitslapen....
![]()
Mr. Bean....zoooooo leuk....quote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker lui weekend zo te horen![]()
Welke film ben je geweest?
Die staat hier volgens mij ook nog op de planning... voor als we onszelf een keer oppakken om er een stukje voor te reizenquote:
Papiermaesterdudequote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eindelijk!
We doen het weer hoor, hallo allemaal!
![]()
Er is in maart flink gepost door de vaste KOFFE SC bezoekers...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Arcee het volgende:Maandcijfers voor maart 2007 (eerste 4 weken)
7. 3796 boem-dikkie
8. 3556 juon_jacket1
19. 2574 eer-ik
23. 2406 Kuukske
54. 1578 OA
117. 1191 crossover
243. 764 HeaRt_woRm
323. 489 MPGquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef OA het volgende:
[..]
Er is in maart flink gepost door de vaste KOFFE SC bezoekers...![]()
ik heb mijn (gedateerde) info geput uit het lijstje over 4 weken...quote:
Ik heb jullie zo gemist!quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Papiermaesterdude![]()
![]()
Extra je ultratrage wireless internet aangezwengeld omdat je ons mist?
Papier!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb jullie zo gemist!![]()
De hele dag uit pure frustratie in de zon gestudeerd en in mn blote kontgitaar gespeeld. En geen paashaas gezien
![]()
zie dan ook mijn editquote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef OA het volgende:
[..]
ik heb mijn (gedateerde) info geput uit het lijstje over 4 weken...en dat ging niet verder dan #250...
![]()
Ja duh!quote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Papier!!
wat zijn dat nou weer voor onthullingen...??![]()
![]()
check!quote:
Welterusten OAquote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef OA het volgende:
Dames en heeren KOFFIE leuters, het topic staat op het punt van sluiten, dus das een mooie gelegenheid om er weer tussenuit te knijpen...![]()
Kan een ander mooi een nieuwe TT verzinnen...![]()
Slaap lekker allemaal!!![]()
oeh....quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb jullie zo gemist!![]()
De hele dag uit pure frustratie in de zon gestudeerd en in mn blote kontgitaar gespeeld. En geen paashaas gezien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |