Gefeliciteerd! Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef BrandX het volgende:ik heb de paasmenigte overleeft en ben heelhuids thuisgekomen en heb nog de nodige paaseitjes kunnen bemachtigen ook
hoi luitjes die ik vanochtend nog niet heb gezien hier!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik ben trots op je!![]()
![]()
hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!!!!....jeetje cross....quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
BOE!
Ik hoorde iemand hikken, dus vandaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!!!!!!....jeetje cross.......je laat me schrikken....
![]()
Oh sorryquote:
ahhh lief...quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh sorry
In dat geval schenk ik een digitaal bakkie koffie voor je in
Heb je'm vies gemaakt dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hij is er nog![]()
en ik heb geen zin om de tuin op te ruimen![]()
In de tuin werken is hip!quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hij is er nog![]()
en ik heb geen zin om de tuin op te ruimen![]()
De mijne past niet door het kattenluikje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
Mijn kater is weer ontsnapt!
Nee ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga een filmpie kijken. Met een glas water erbij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heel goed plan, ik jat hem.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga een filmpie kijken. Met een glas water erbij.
Stoer welke?quote:
Sony Ericsson K800i.quote:
Mooi!quote:
No way!quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en je kan d'r mee bellen.
Way!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |