Heel herkenbaar.quote:
nee niet heel erg vrolijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
...niet echt vrolijk dus....
...ik wel....
![]()
![]()
![]()
trouwens;quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
...niet echt vrolijk dus....
...ik wel....
![]()
![]()
![]()
euhhh...stom....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee niet heel erg vrolijk
eind van de gisteravond was alles ineens zo.. hm ja stom![]()
was gaan pokeren, had iets van 40 euro winst ofzo totdat ik de laatste 2 handen all in ging tegen pocket azen, het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh...stom.......tja.....wat meer info zou wel leuk zijn...
![]()
ohhh ja....jeetje....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
was gaan pokeren, had iets van 40 euro winst ofzo totdat ik de laatste 2 handen all in ging tegen pocket azen, het had zo mooi kunnen zijn.![]()
daarna ook nog eens even definitief afgesloten met mijn ex![]()
inderdaad, nu ben ik een en al voor jouquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh ja....jeetje.......echt een kut avond dus....
...maar je hebt mij toch nog...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus nu ff boodcshappen doen...![]()
![]()
...brb....
![]()
Ik heb gedouched en thee gezetquote:
lig je in coma...quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een paracetamol gepakt en raam open gezet.
Het helpt wel opzich.![]()
zo te horen heb je dus ervaring met katers.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:
Veel frisse lucht en veel water zijn de beste remedie tegen een kater.
Let wel: het water moet je wel drinken voordat je gaat slapen. Serieus, voordat je gaat slapen minimaal 2, liefst 3 longdrinkglazen kraanwater naar binnen gieten, en je kater zal aanzienlijk minder, zoniet nauwelijks aanwezig zijn
De frisse lucht de volgende ochtend (middag) maakt het af
ben net terug....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga zo trouwens ook maar eens boodschappies doen... mij in het paasfeestgewoel storten, terwijl ik mijn handboek "how to survive easter in supermarkets for dummies" stevig in mijn hand hou
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo te horen heb je dus ervaring met katers.....![]()
![]()
tja.. ik bereid me dan ook voor op binnenstormen, pakken wat ik pakken moet en GET THE F*CK OUTTA THERE!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben net terug.......echt een gekke huis...
..alsof de winkels voor maaaanden dicht gaan...
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja.. ik bereid me dan ook voor op binnenstormen, pakken wat ik pakken moet en GET THE F*CK OUTTA THERE!
![]()
goedemorgen OA...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef OA het volgende:
even een piepklein tvp'tje plaatsen![]()
Nu weer snel verder met klussen![]()
GOEDEMORGEN TROUWENS IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
Toch maar wakker geworden! IK GA NAAR GUUS MEEUWIS NU![]()
hahha jaquote:
oohhhh ok...dacht ff dat je speciaal kaarten had gehaald..quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahha ja
hij treedt deze morgen op in cafe thomas op stratum in Eindhoven. En aangezien ik daar 1 minuut lopen vanaf woon en via een huisgenoot die daar werkt gratis naar binnen kan ga ik eens een kijken nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey goedemorgen slaapkop....quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hallo, ben ik al wakker?
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahha ja
hij treedt deze morgen op in cafe thomas op stratum in Eindhoven. En aangezien ik daar 1 minuut lopen vanaf woon en via een huisgenoot die daar werkt gratis naar binnen kan ga ik eens een kijken nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is em dus juist...het zal er idd druk zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijn
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedmiddag indah....![]()
...alles goed...?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |