quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?
Ik vond die toren wel heel gaaf
Primaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Cross. Als we gaan meeten op Lowlands, meet je ook meteen JD.
Tot zover mijn lichtjes [afbeelding] ingeving.
Al genoeg info gehad over je probleem?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
Whehe nee JDudequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
welterustenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, ik wens u een goede nachtrust toe! :Q
Daagquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
ik ga pitten, ik wens u een goede nachtrust toe! :Q
Nee joh gehk. JDude. Mijn Fok!vriendje. Endezulks.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
Ik liever een JDudequote:
Jij hebt morgen zeker vrijquote:
Jaquote:
Tja, daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh gehk. JDude. Mijn Fok!vriendje. Endezulks.
Inderdaad.! Dat is maar goed ook. Gelukkig luisteren we wel allemaal naar 3FMquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bier heb ik al, een jdude...mja...smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad.! Dat is maar goed ook. Gelukkig luisteren we wel allemaal naar 3FM
ow dan ben ik natuurlijk wel een saaie lul met mijn radio 2 (of rtvnh met perfecte non stop muziek 's avonds)quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
momenteel kijk ik tvquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gielquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef Kuukske het volgende:
Ja soms is er iets teveel herhaling van Amy Winehouse, Muse en Krezip. Maar verder is Giel wel Geil en tof.
Gielquote:
Jij mag dat Buzzquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef buzzer het volgende:
ow dan ben ik natuurlijk wel een saaie lul met mijn radio 2 (of rtvnh met perfecte non stop muziek 's avonds)
quote:
Oh heheh. Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben denk ik te oud om Giel leuk te vinden, da's meer iets voor jongeren
Zoeen overeenstemming in dit topic.quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen overeenstemming in dit topic.
Wordt een toffe meet daaro op LL!
Euhm, dan zijn wij er nog niet hoor. Dan 'drinken' wij nog in in Zwollywoodquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef crossover het volgende:
Zeker!
Donderdag 24.00 bij de 24 uurs tent
Ok, dan kan ik enigszins begrijpen dat je Giel niet zo komisch vind. Maar ja. Achja.quote:
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meetquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, dan zijn wij er nog niet hoor. Dan 'drinken' wij nog in in Zwollywood
Eerlijk waar?! Tof.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef crossover het volgende:
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meet
eer-ik komt ook
Sluiten is me niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh.. .dat wordt een speciale koffie meet
eer-ik komt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |