Steekpartij met 2 gewondenquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:37 schreef lienelien het volgende:
iemand trouwens enig idee wat er bij het damrak/nieuwendijk aan de hand was een uurtje of 2 geleden?
Spannuuuund.quote:
Mits er voldoende animo voor is ben ik wel in voor eem meetquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Met die OP denkt men in de rest van Nederland dat Amsterdammers standaard dronken zijn.
Meeten dan maar?
Dat zijn er al twee!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mits er voldoende animo voor is ben ik wel in voor eem meet
Precies om de 10 minutenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:23 schreef lienelien het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoe vaak tram 24 rijdt vanaf centraal station vandaag? De site van het gvb doet het niet namelijk, en 9292ov doet het ook al niet echt..
Ligt eraan waar en wanneerquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mits er voldoende animo voor is ben ik wel in voor eem meet
Heb ik idd ook een schijthekel aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:
leuk hoor, al die niet originele amsterdammers
maar laat ze alsjeblieft geen slijmerige liedjes zingen over 'mijn stad' in mooi ABN![]()
![]()
![]()
Bastian Ragas: opzouten![]()
![]()
Ik ben voor een biermeet in Vondel. Gewoon in het zonnetje een biertje drinken/jointje rokenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:51 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben er eigenlijk voor dat we 's avonds gewoon ergens gaan zuipen![]()
Klinkt perfectquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik ben voor een biermeet in Vondel. Gewoon in het zonnetje een biertje drinken/jointje roken
goedkope-rondvaarttoer-regel-iemand present!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dan was mijn idee om ook nog wat typisch toeristisch Amsterdams te doen, misschien weten de mensen die voor een toeristenorganisatie nog een leuke korting mee te kunnen pakken?
Een rondvaarttour (al veertig keer gedaan), een stadswandeling of een iets anders ben ik wel voor in.
Daarnaast zou ik als toekomstig museoloog best een rondleiding willen geven in het Amsterdams Historisch Museum!
Nou, laat me even weten wat je ervan vindt!
ik zit nu trouwens dat boekje te leren, is die toets nog lastig?quote:Op maandag 9 april 2007 09:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
goedkope-rondvaarttoer-regel-iemand present!
Welk boekje?quote:Op maandag 9 april 2007 09:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zit nu trouwens dat boekje te leren, is die toets nog lastig?
quote:
Borrelnootjesquote:Op maandag 9 april 2007 19:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goed idee, een biertje in het Vondelpark.
Ik kan wel zorgen voor wat lekkere hapjes (geen chips ofzo..)
Nee, echte hapjes, met verse ingredienten! (afhankelijk van hoeveel tijd ik daarvoor heb!)quote:
Ach joh, Vondelpark ligt lekker centraal, dichtbij Leidseplein etc.. Oosterpark is een junkenpark, Beatrixpark is een leeg en saai park, Flevopark zal ik maar helemaal niks over zeggen.. Alleen Sarphatipark zou wel kunnenquote:
Oosterpark is vet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ach joh, Vondelpark ligt lekker centraal, dichtbij Leidseplein etc.. Oosterpark is een junkenpark, Beatrixpark is een leeg en saai park, Flevopark zal ik maar helemaal niks over zeggen.. Alleen Sarphatipark zou wel kunnen
Jij snapt emquote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik kan wel zorgen voor wat lekkere wiet
@ SweetSixteen, dus meer in de zin van baklava, olijven, tapenades met toastjes etc?
Mora Meetquote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Haha, kan je ook bitterballen fixen?Lijkt het meer op een soort Mora-meet oid..
Oké, ik neem een aggegraat mee en dan sluiten we daar 10 friteuses op aan, en dan frituren maar.. Volgende dag helemaal misselijk en ziekquote:
Olijven en wijnbladeren met rijst, de feta, etc. etc.quote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Ja true, maar er zijn ook wel rustige plekjes hoor.. En Oosterpark is echt een matig park vind ik, al die junks, erg ongezellige sfeer, altijd vechtpartijtjes enzo.. En het ligt niet erg bij het Centrum
En @ SweetSixteen, jum, op de dappermark kun je zo afschuwelijk veel lekkere dingen halen.. Die olijven daarBeukeplein heeft ook twee lekkere zaakjes trouwens. En inderdaad, het hoeft geen culi-meet te worden
Ik heb in principe een schijthekel aan alles wat gezond is maar jij weet het nog zo te vertellen dan ik er zin in krijgquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Olijven en wijnbladeren met rijst, de feta, etc. etc.
jammie de bammie!
frankendeal is lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Ja true, maar er zijn ook wel rustige plekjes hoor.. En Oosterpark is echt een matig park vind ik, al die junks, erg ongezellige sfeer, altijd vechtpartijtjes enzo.. En het ligt niet erg bij het Centrum
En @ SweetSixteen, jum, op de dappermark kun je zo afschuwelijk veel lekkere dingen halen.. Die olijven daarBeukeplein heeft ook twee lekkere zaakjes trouwens. En inderdaad, het hoeft geen culi-meet te worden
Net goed!quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het vandaag nog net te koud om lekker buiten te zitten..
Ach ja, ervaringsdeskundigequote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb in principe een schijthekel aan alles wat gezond is maar jij weet het nog zo te vertellen dan ik er zin in krijg
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het vandaag nog net te koud om lekker buiten te zitten..
Maar je oorwarmers had je toch wel aangehouden?quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekken
quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekken
Daar hoor ik ook veel goede verhalen over!quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Lotjeb het volgende:
En het Westerpark dan? Dat is echt een heerlijk park
En ik wil ook wel iets maken hoor (iets gezonds) en wijn meenenem.
Nee ik had een bivakmuts op, nou goedquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Maar je oorwarmers had je toch wel aangehouden?
We schenken het wel in van die glazen 'AH versgeperst' flessen. Zo lijkt het net appelsap met schuimquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
wacht eens even, je mag eigenlijk toch helemaal geen bier drinken in het park?
dit word een criminele bijeenkomst!![]()
als je zo'n junkerige papieren zakje eropheen doet mag het toch wel? Ik heb iig vaak genoeg met een paar kratten in het park gelegen met vriendenquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Serieus? Ik wist wel dat blowen en brommen niet mocht maar ook geen alcohol? Kut Amsterdamse beleid ookquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja, dat wist ik ook niet. Dus je kan niet eens een beetje fatsoenlijk picknicken in het park?quote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist wel dat blowen en brommen niet mocht maar ook geen alcohol? Kut Amsterdamse beleid ook
Op één of andere manier heb ik veel meer t-shirts dan andere kleren, waardoor ik bij voorkeur het hele jaar in een t-shirt loop. Helaas heb ik het ook vaak koud, waardoor dat eigenlijk niet handig is.quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik moet al maanden elke dag aan m'n scriptie werken óf op m'n werk werken, dus het kan altijd erger.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Net goed!
Ik moest vandaag heel de dag leren![]()
Wat is daar nou meer moeite aanquote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
zoveel moeite doe ik meestal niet![]()
Dat is mijn vooruitzicht over een aantal jaar.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet al maanden elke dag aan m'n scriptie werken óf op m'n werk werken, dus het kan altijd erger.
dat is ook waar. wel zonde van het appelsapquote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Wat is daar nou meer moeite aanVoor allebei moet je een verpakking kopen, leegmaken en er iets anders in gooien toch?
ik ga me helemaal waus drinken in de stadquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
wat gaan jullie 30 april eigenlijk doen? (waarheen)
'sochtends met vrienden naar gelderlandplein(waar al die jappaners zitten) smiddags me waus zuipen en rondlopen, s'avonds afsluiten met een leuk wietje op het museumplein. Ik denk dat ik zoeits ga doenquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef kauwkikker het volgende:
haha, ik ook wel maar vroeg me af waar de meeste van jullie heen gaan? ikzelf overal wel eigenlijk behalve museumplein, te druk
Bijkomen van de avond ervoor, daarna me tussen de mensen door vechten naar Prinsengracht 181, en daar de hele dag/avond aan de bar zitten.quote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
tm de 16e volgens mijquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Is die Bodies-tentoonstelling er nog?
naar artisquote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
Morgen wil ik iets leuks gaan doen met mijn vader maar ik weet niet wat... iemand een leuke tip voor een vader-dochter-uitje in Amsterdam morgen?![]()
Nee.... ach, wie weet krijg ik morgen een goede ingeving. Hier genoemde dingen kennen we beide alquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ben je er al uit, met wat je gaat doen morgen?
mn roes uitslapen van de nacht ervoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
Met een beetje geluk ben ik die dag heel hard aan het werk voor mijn scriptiequote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
wat een gelukquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik die dag heel hard aan het werk voor mijn scriptie![]()
Kan en mag er nu nog niet te veel over zeggen maareh... ik zou er blij zijn als ik dit jaar geen feest kan vierenquote:
ik snap het nietquote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kan en mag er nu nog niet te veel over zeggen maareh... ik zou er blij zijn als ik dit jaar geen feest kan vieren![]()
Vast iets heel spannends...quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Roi het volgende:
Wat is er dan bij de FOAM op 30 april ???
quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap het niet
tenzij jij op de hoogte bent van plannen voor terroristische aanslagen?![]()
Nee gemist, leek me ook wel leuk.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Vast iets heel spannends...![]()
Had al bij FOAM gekeken maar d'r is momenteel niets. Is er trouwens iemand naar die tentoonstelling met politiefoto's geweest? Het leek me wel interessant maar ik was te laat![]()
't wordt slaaptijd hequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
stil in amsterdam...
op zich, als je een meet hebt dan zie je mekaar ook he, en dan zelfs zonder foto's van mezelf op internet te hoeven verspreidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we doen dat iedereen een foto post hoe hij/zij er in het dagelijksleven eruit ziet?
Ik moet jullie gewoon een keer tegengekomen zijn, mss herkenennen we elkaar!!
Oke, ik begin wel
[afbeelding]
Update: we gaan helemaal niks doen want ik heb vanmorgen een spier in m'n rug verrekt en nu loop ik erbij als een bejaardequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
LotjeB : Misschien een beetje laat, maar ik ga mijn moeder binnenkort meenemen naar een aantal Grachtenmusea! http://www.grachtenmusea.nl/
De panden zijn misschien een beetje saai, maar misschien kun je altijd nog een leuk informatieboekje scoren, zodat je er toch nog een leuke belevenis van kan maken!
FoBo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we doen dat iedereen een foto post hoe hij/zij er in het dagelijksleven eruit ziet?
Oke, ik begin wel
[afbeelding]
omdat? Een aanvaring gehad onlangs?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, ik hoop niet dat er iemand bij de meet bij Nereus zit anders krijgt die een pak rammel!
Nee, das onze vijandquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
omdat? Een aanvaring gehad onlangs?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Oke, ik begin wel
-edit-
Oke dan niet![]()
![]()
![]()
![]()
zeg meneer, ik vroeg je ietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
op zich, als je een meet hebt dan zie je mekaar ook he, en dan zelfs zonder foto's van mezelf op internet te hoeven verspreiden![]()
Dat was helemaal op pagina 1 nogquote:Op maandag 9 april 2007 09:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Welk boekje?
De theorietoets vond ik wel een beetje kut, ik herkende niet alles enzo
Praktijk ging goed, 20 minuten Nederlands, 20 minuten Engels. Gewoon zo veel mogelijk kleine feitjes vertellen en alles komt goed.![]()
ech niequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie is ''wij''?
En Amsterdammers hebben altijd vijanden![]()
Ohh, die rotboekjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was helemaal op pagina 1 nog
Het boekje is een boekje met alle routes en wat de omroepinstallatie dan verteld, eentje in engels en eentje in het nederlands. Mocht het uit mijn hoofd gaan leren, al komt veel wel heel bekend voor, behalve al die entrepotdokken dan![]()
Dan zijn het nog wel vijandenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef zquing het volgende:
[..]
alsof we ons moeten druk maken om hun
yup, en ik was ook wel van plan meer te lezen, vind het meeste ook gewoon leuk om te weten. Al vaak naar historisch museum geweest, veel van geert mak gelezen, heel veel wikipedia. Kan je me nog iets aanraden trouwens?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, die rotboekjes
Als je het examen wil halen moet je toch echt ff wat meer boeken raadplegen.
Met wie had je sollicitatiegesprek, met Marjolijn?![]()
Beide Dailly gidsen. Liggen ook op kantoor om in te kijken, maar ik heb ze gekochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, en ik was ook wel van plan meer te lezen, vind het meeste ook gewoon leuk om te weten. Al vaak naar historisch museum geweest, veel van geert mak gelezen, heel veel wikipedia. Kan je me nog iets aanraden trouwens?
nee, binnenkort ga ik mee op de boot om te kijken naar hoe jullie dat doen, en heb daarna de toets. Heb alleen een sollicitatie/kennismakinggesprek gehad. Nog iets dat ik perse moet weten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beide Dailly gidsen. Liggen ook op kantoor om in te kijken, maar ik heb ze gekocht
Kan je bij de tijdschriftenafdeling van Athenaeum kopen. Je hebt 2 delen, het ene gaat over de 17e eeuwse stadsuitleg, en de andere over de oude binnenstad. Beide zeer nuttig, staan leuke feitjes in, mooie foto's ed![]()
Maar heb je al een keer gewerkt oid?
euhmmm.. niet echt volgens mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, binnenkort ga ik mee op de boot om te kijken naar hoe jullie dat doen, en heb daarna de toets. Heb alleen een sollicitatie/kennismakinggesprek gehad. Nog iets dat ik perse moet weten?
Ja fijn, ging ik net ook een foto uploaden, hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Oke, ik begin wel
-edit-
Oke dan niet![]()
![]()
![]()
![]()
als er dan toch foto's gepost worden, dan lievervan mensen die geen fotoboek hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja fijn, ging ik net ook een foto uploaden, hoeft het niet meer..
indo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef zquing het volgende:
ik heb net gisteren een foto in mn fobo gezet
Ik zie het wel een beetje hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ik voor een kwart, maar dat zie je nooit![]()
Ik zie eigenlijk een oerhollandse jongenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje hoor!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje hoor!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk een oerhollandse jongen
Meer indomie eten danquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ben ook de enige in mn familie (de indo kant) die geen zwart haar heeft, samen met mn zus dan![]()
de goreng versie of die met water?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb altijd een doos met 40 pakjes thuis staan
Doee Doee Doee!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja fijn, ging ik net ook een foto uploaden, hoeft het niet meer..
Omdat ik een scriptie moet schrijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:02 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Doee Doee Doee!
Waarom kom ik jou nooit tegen als je ws zo dicht bij mij woont?
zondagmiddag lig ik meestal tot 4 uur brak in bedquote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef Lotjeb het volgende:
Op een zondagmiddag (maar niet komende)
dat gebeurd mij ook regelmatig...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zondagmiddag lig ik meestal tot 4 uur brak in bed![]()
![]()
Is bedoelde dan ook eind van de middagquote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zondagmiddag lig ik meestal tot 4 uur brak in bed![]()
![]()
4 uur is toch eind van de middag?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Is bedoelde dan ook eind van de middag![]()
Koelkast enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dat moet wel lukken, eventjes kijken hoe ik dat precies ga doen met werken en eventueel eten klaarmaken (de Dappermarkt is op zondag gesloten, nota bene!)
Bitterballen dusquote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
als er bitterballen zijn dan is de kans 10x groter dat ik er ben
Herkenbaar maar om ze nou te gaan bellen a 20 cent per minuut en een half uur aan the phone te hangen?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
dat k*nker UPC stuurde me laatst een rekening voor 50 euroterwijl ik alleen tv van ze heb
heb ik gebeld om te zeggen dat t niet klopt, zeggen ze dat t bij de volgende factuur wordt verrekend. krijg ik toch weer hetzelfde![]()
het is echt een abnormaal groot teringbedrijf dat UPC, als ik de baas daarvan op straat zou zien lopen zou ik m in elkaar slaan, jammer alleen dat ik niet weet hoe hij dr uitziet
dit is al de zoveelste keer dat ik problemen met ze hebkan je weer een halfuur met de 'klantenservice' gaan bellen voor 80 cent per minuut
![]()
daarom moet je t ook niet te ver vantevoren plannenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
en wat als het kutweer wordt? sta je met je bitterballen in de regen![]()
Goeie topickick, blijkbaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:05 schreef Principessa het volgende:
![]()
Zoooo mijn best gedaan ( Amsterdam - teringstad aan het IJ deel 3 ), toch 1000 in mijn postcode.
mag ik ook komenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb gehoord dat JimJim de hele dag bier betaald tijdens de meet
Jimjim is armquote:Op woensdag 11 april 2007 21:38 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb gehoord dat JimJim de hele dag bier betaald tijdens de meet
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
we zouden ook een paar van die heineken tonnetjes kunnen halen? of is er iemand die z'n beertender meeneemt?![]()
Dat meen je?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ik drink geen bier op zondagen
En lekkerder, en goedkoperquote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef kauwkikker het volgende:
[..]
kratjes zijn toch zwaarder?
En gedoe met statiegeld enzo![]()
Krattendragen is meer iets voor de n00bs toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:10 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
okee mag jij het kratje meenemen![]()
daarom stelde ik al tonnetjes voorquote:Op donderdag 12 april 2007 09:23 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Krattendragen is meer iets voor de n00bs toch?![]()
Enneh.. jah, ergens op een zondagmiddag begin mei![]()
ken ik, wat is daarmee dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
Kent er iemand ''De Meervaart?''
natuurlijk. wat is daarmee?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
Kent er iemand ''De Meervaart?''
ik heb op mijn balkon maar tot 1 uur zonquote:Op donderdag 12 april 2007 14:49 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Vanmorgen vanalles gedaan en ga zo languit op het balkon liggen bruinen...![]()
met de auto, bus, tram, taxi en met mooi weer ook de fietsquote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef De_Ananas het volgende:
Moet er vanavond werken
Denk garderobe ofzo
Hoe kan ik daar vanuit west komen?
nee, maar een vriend van me woont er wel...is dat ook goedquote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
was trouwens benieuwd, komt iemand van jullie uit westerpark?
ja ikquote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
klinkt het heel eng als ik gewoon voor de grap eens zondag 6 mei suggereer?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gewoon binnen nu en een maand ofzo...
Iehh, oehhh, bang, schrik!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klinkt het heel eng als ik gewoon voor de grap eens zondag 6 mei suggereer?![]()
ik bracht het ook wel erg ineens, zal de volgende keer een extra aankondiging doen ruim van tevoren...quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik bracht het ook wel erg ineens, zal de volgende keer een extra aankondiging doen ruim van tevoren...
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klinkt het heel eng als ik gewoon voor de grap eens zondag 6 mei suggereer?![]()
Ik, maar woon er al jaren niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De Meervaart is Westquote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef De_Ananas het volgende:
Moet er vanavond werken
Denk garderobe ofzo
Hoe kan ik daar vanuit west komen?
Maar als Amsterdammers al niet van "oud" West naar Nieuw-West kunnen komen.quote:
ach het gvb is altijd behulpzaamquote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar als Amsterdammers al niet van "oud" West naar Nieuw-West kunnen komen.
Dan vrees ik dat het niet goed gaat aflopen met Mokum.
Das best triest danquote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar als Amsterdammers al niet van "oud" West naar Nieuw-West kunnen komen.
Dan vrees ik dat het niet goed gaat aflopen met Mokum.
ALTIJD?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ach het gvb is altijd behulpzaam![]()
Officieel westerpark toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef lienelien het volgende:
ik weet in west alleen de haarlemmerstraat te vinden
(als dat al west te noemen is)
dat was idd niet 100% serieus bedoeldquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ALTIJD?![]()
Je maakt een grapje toch? Ik heb veel slechte dingen meegemaakt met die gasten hooor..
nee, da's centrumquote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef lienelien het volgende:
ik dacht centrum?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef lienelien het volgende:
uh..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken maar 3 straatnamen in amsterdam, mijn oude straat, die waar ik nu woon en de kalverstraat
en de oudezijdsachterburgwal?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken maar 3 straatnamen in amsterdam, mijn oude straat, die waar ik nu woon en de kalverstraat
daar woont een vriend van mijquote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
en de oudezijdsachterburgwal?![]()
die verwar je toch niet zo makkelijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar woont een vriend van mij
of was het nou de nieuwezijdsvoorburgwal?
Neeh, trams of hoeren..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
die verwar je toch niet zo makkelijk?![]()
Trams, of hoeren?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
je heb er trouwens een paar zitten zeg![]()
![]()
volgens mij is dat waar ik bedoel, draai je je nek om om ff naar binnen tte kijken, zit daar zo'n dikke negerin op een krukjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
er zit ook een plek met allemaal afrikaanse hoeren, daar bij de kerk, daar zitten pas engerds tussentoen ik 15 was gingen we daar altijd kijken
De wallen zijn de oudezijds achterburgwal en de oudezijdsvoorburgwal, en daar waar de tram 1/2/5 rijden naar het spui ed, da's de nieuwezijds voorburgwalquote:
dan kijk je toch weer ff hier?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
dit ben ik morgen weer vergeten
Je kent het Damrak wel? En het Rokin? En de Leidsestraat?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
dit ben ik morgen weer vergeten
damrak en rokin, die twee haal ik altijd doorelkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je kent het Damrak wel? En het Rokin? En de Leidsestraat?
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
damrak en rokin, die twee haal ik altijd doorelkaar
ja dat ken ik nog netquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je kent het Damrak wel? En het Rokin? En de Leidsestraat?
zo heeft iedereen wel wat, ik ben bijv slecht in opstaanquote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat ken ik nog net
ik weet precies waar alles zit enzo, maar straatnamen ben ik gewoon heel slecht in![]()
ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wel wat, ik ben bijv slecht in opstaan![]()
Dat heb ik hoor. In de stad waar ik ben opgegroeid weet ik van a naar b te komen, maar straatnamen nóóóóit van gehoord!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ok lichtelijk overdreven natuurlijkmaar ik vergeet altijd alle straatnamen
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:55 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dat heb ik hoor. In de stad waar ik ben opgegroeid weet ik van a naar b te komen, maar straatnamen nóóóóit van gehoord!
Dan is het blijkbaar normaalquote:
Volgens mijn FoBo ben ik een hijquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das best triest dan
Maargoed, volgens mij is hij/zij er nu wel mag ik hopen
ff gegoogled, maar kom er niet uit. Agossiequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Louis van Dijk
Kheb 9 euro fooi gehad![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef Principessa het volgende:
[..]
ff gegoogled, maar kom er niet uit. AgossieWaren het oude damens op hun paasbest (= tijgerprintjasjes-met-glitters)?
![]()
Ik was naar een opera in de meervaart met die dames. Sindsdien heeft de meervaart iets verterendsquote:
slaapzequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Principessa het volgende:
Anyways... Het Okura voorspelt morgen mooi weer, welteruste!
Was de eerste keer dat ik er wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:38 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik was naar een opera in de meervaart met die dames. Sindsdien heeft de meervaart iets verterends![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Principessa het volgende:
Anyways... Het Okura voorspelt morgen mooi weer, welteruste!
Pfft, luxeprobleem! Ik moet elke dag boodschappen doen, lopend dus. En als ik kattenbak korrels moet kopen sjouw ik me een breukquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:18 schreef Lotjeb het volgende:
Net in een dappere bui voor de hele week boodschappen gedaan. Handig, een autoMaareh... ik heb 3 keer moeten lopen om alles binnen te krijgen. 3 keer zwaarbelanden 3,5 trap op...
( <-- zweet)
![]()
Eens in de paar maanden kattenbakkorrels laten bezorgen door Albert en die in de kelder bewarenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Pfft, luxeprobleem! Ik moet elke dag boodschappen doen, lopend dus. En als ik kattenbak korrels moet kopen sjouw ik me een breuk![]()
Ja hequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Wat een lieve poezies in je fotoboek trouwens
Hey dat is slim bedacht! wat kost dat dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Eens in de paar maanden kattenbakkorrels laten bezorgen door Albert en die in de kelder bewaren![]()
Tja, wij waren ook al lui voor de auto![]()
Een paar euro, afhankelijk van het bezorgingstijdstip. En ze brengen het echt tot in je keuken, hoe hoog je ook woont!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Hey dat is slim bedacht! wat kost dat dan?
hahaha woon nu net 1week op vijf hoog(zonder lift!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Een paar euro, afhankelijk van het bezorgingstijdstip. En ze brengen het echt tot in je keuken, hoe hoog je ook woont!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |