Heb je ook nog uitleg voor dat ge-generaliseer van je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:44 schreef Falco het volgende:
Amsterdam zuigt enorm. En dan vooral die lui dr wonen . Geef mij maar een echte metropool als Parijs of Berlijn.
Als werkelijke wereldburger geef ik A'dam een plaatsje op nr. 84.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Dus je komt er liever niet? Mooizulke mensen verdienen Amsterdam toch niet
4 op de 10 mensen in deze wereld?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Helaas is de realiteit wat anders. Iets kleinschaliger, maar ik durf te wedden dat 4 op de 10 mensen Amsterdam zal noemen in hun top 5 wereldsteden
Nou, dan zijn er nog steeds 6 die dat niet doen. Werk aan de winkel, coltrui!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Helaas is de realiteit wat anders. Iets kleinschaliger, maar ik durf te wedden dat 4 op de 10 mensen Amsterdam zal noemen in hun top 5 wereldsteden
Nee, vind het prima zo. Al druk genoeg. Zeker gezien de oppervlakte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog steeds 6 die dat niet doen. Werk aan de winkel, coltrui!
Daar zeg je zo wat en dat vind jij dus een voordeel dat hutjemutje en met z'n allen in de stacaravan naast elkaar in de zomer aan de kust bij Jack Spijkerman?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee, vind het prima zo. Al druk genoeg. Zeker gezien de oppervlakte.
Niet veel anders dan Amsterdam dus. Al is Amsterdam qua uitgaan wel leuker dan Berlijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef donald_dick het volgende:
berlijnwat een kutstad is dat, grauw, dood na 8en en vooral alleen maar goedkope hoeren en sexshops.
jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet veel anders dan Amsterdam dus. Al is Amsterdam qua uitgaan wel leuker dan Berlijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandjouw mening over amsterdam telt als zoiezo niet
De helft van de "a'damse" bevolking komt uit het "zuiden".quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandjouw mening over amsterdam telt als zoiezo niet
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat en dat vind jij dus een voordeel dat hutjemutje en met z'n allen in de stacaravan naast elkaar in de zomer aan de kust bij Jack Spijkerman?
die zijn ook baggerquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De helft van de "a'damse" bevolking komt uit het "zuiden".
zoals ik al zei: jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onze Informatica-student uit Amsterdam.
Vergeet niet dat de Marokkanen een grote rol hebben gespeeld in het bevrijden van Nederland, dus ook A'dam!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zoals ik al zei: jij komt al uit het zuiden, das al paspoortland
ow dat is waarom Donner persoonlijk daar de boel kwamquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Marokkanen een grote rol hebben gespeeld in het bevrijden van Nederland, dus ook A'dam!!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |