Heb je ook nog uitleg voor dat ge-generaliseer van je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:44 schreef Falco het volgende:
Amsterdam zuigt enorm. En dan vooral die lui dr wonen . Geef mij maar een echte metropool als Parijs of Berlijn.
Als werkelijke wereldburger geef ik A'dam een plaatsje op nr. 84.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Dus je komt er liever niet? Mooizulke mensen verdienen Amsterdam toch niet
4 op de 10 mensen in deze wereld?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Helaas is de realiteit wat anders. Iets kleinschaliger, maar ik durf te wedden dat 4 op de 10 mensen Amsterdam zal noemen in hun top 5 wereldsteden
Nou, dan zijn er nog steeds 6 die dat niet doen. Werk aan de winkel, coltrui!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Helaas is de realiteit wat anders. Iets kleinschaliger, maar ik durf te wedden dat 4 op de 10 mensen Amsterdam zal noemen in hun top 5 wereldsteden
Nee, vind het prima zo. Al druk genoeg. Zeker gezien de oppervlakte.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, dan zijn er nog steeds 6 die dat niet doen. Werk aan de winkel, coltrui!
Daar zeg je zo wat en dat vind jij dus een voordeel dat hutjemutje en met z'n allen in de stacaravan naast elkaar in de zomer aan de kust bij Jack Spijkerman?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nee, vind het prima zo. Al druk genoeg. Zeker gezien de oppervlakte.
Niet veel anders dan Amsterdam dus. Al is Amsterdam qua uitgaan wel leuker dan Berlijn.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef donald_dick het volgende:
berlijnwat een kutstad is dat, grauw, dood na 8en en vooral alleen maar goedkope hoeren en sexshops.
jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet veel anders dan Amsterdam dus. Al is Amsterdam qua uitgaan wel leuker dan Berlijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandjouw mening over amsterdam telt als zoiezo niet
De helft van de "a'damse" bevolking komt uit het "zuiden".quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandjouw mening over amsterdam telt als zoiezo niet
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat en dat vind jij dus een voordeel dat hutjemutje en met z'n allen in de stacaravan naast elkaar in de zomer aan de kust bij Jack Spijkerman?
die zijn ook baggerquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De helft van de "a'damse" bevolking komt uit het "zuiden".
zoals ik al zei: jij komt al uit het zuiden, das al paspoortlandquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Onze Informatica-student uit Amsterdam.
Vergeet niet dat de Marokkanen een grote rol hebben gespeeld in het bevrijden van Nederland, dus ook A'dam!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zoals ik al zei: jij komt al uit het zuiden, das al paspoortland
ow dat is waarom Donner persoonlijk daar de boel kwamquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Marokkanen een grote rol hebben gespeeld in het bevrijden van Nederland, dus ook A'dam!!![]()
![]()
![]()
![]()
ik bleef ook met koningendag in mijn dorp, genaamd amsterdam, en had een stille hoop dat alle boeren ipv terug naar hun veilie dorpje een enkeltje Bergen-Belsen kregen, maar helaas, de ns reed dit keer wel goed, zoals altijdquote:
wat rot mij nou jouw mening, meningen zijn et als poepgaten, iedereen heeft er 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen overtuigend argument gezien vóór Amsterdam. Niets wat in een andere stad ook te vinden is of juist niet. Alleen persoonlijke aanvallen van in de verdediging gedrukte users op mensen die het inderdaad een kutstad vinden.
Dit soort burgers, dát heeft Amsterdam nodig!quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik bleef ook met koningendag in mijn dorp, genaamd amsterdam, en had een stille hoop dat alle boeren ipv terug naar hun veilie dorpje een enkeltje Bergen-Belsen kregen, maar helaas, de ns reed dit keer wel goed, zoals altijd
dat houd iig wel de boeren buiten die zelfs met lichtborden de weg kwijt rakenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:09 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dit soort burgers, dát heeft Amsterdam nodig!
Ga in MS Word posten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat rot mij nou jouw mening, meningen zijn et als poepgaten, iedereen heeft er 1
Maar wel bijna 50% moslim.quote:
weer zo'n NS-mauwerd.quote:
stuurlui, walletjes. je vind het geen teringstad, je maakt gewoon keiharde cryptische verwijzingen naar amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga in MS Word posten.![]()
Ontopic : teringstad. Duidelijk.
nee hoor, ik vind de NS jofel, alleen mogen ze het een keer van me opfucken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weer zo'n NS-mauwerd.
besides. lekker onjoofd antwoord dude...
Ik vind het wel een teringstad. En ik ben er zeker wel eens geweest. Iedere keer als de trein wegrijdt, krijg ik weer een grote glimlach op mij gezitcht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
stuurlui, walletjes. je vind het geen teringstad, je maakt gewoon keiharde cryptische verwijzingen naar amsterdam
onderwerp uit topic verwijderdquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind de NS jofel, alleen mogen ze het een keer van me opfucken...![]()
meestal hequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mooi, laat bergen belsen er buiten en hopla, klagen over amsterdam wordt een stuk minder tweedewereldoorlogs!.
nja, ik vind amsterdam kut omdat de cafe's al om 1 uur dicht moeten op een dinsdag.quote:
dan kom je op de verkeerde plekken, maar ik had ook nisk anders verwacht van zo'n "importje"quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, ik vind amsterdam kut omdat de cafe's al om 1 uur dicht moeten op een dinsdag.
maar ja
waar is dat niet tegenwoordig.
heel groot Fok! schrijven op het koningsplein(voor diegene die het niet gevolg hebben, dat was in amsterdam) en zo ruzie krijgen met tweakers, en daarmee zorgen dat ik 10 topics vol met lurkers daarmee vul, dat was wel het laagste in me levenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:24 schreef gr8w8 het volgende:
onderwerp uit topic verwijderd
Nee, niet echt. De ranzigheid van Amsterdam is echter zo vanzelfsprekend, dat ik het niet eens hoef uit te leggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, jij kwam met argumenten die de wereld deed schokken.
Lul niet zo slap, en ga terug in je mand.quote:ja en we zijn hier op fok, waar ik momenteel niks te maken heb met proper engels, maar met de fok taal, vooral op dit tijdstip![]()
![]()
oke oke ben al wegquote:
Geef mij 1 goede reden warom ik ik een andere grote stad zou moeten wonen buiten amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen overtuigend argument gezien vóór Amsterdam. Niets wat in een andere stad ook te vinden is of juist niet. Alleen persoonlijke aanvallen van in de verdediging gedrukte users op mensen die het inderdaad een kutstad vinden.
je kan altijd nog uitwijken naar Almerequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geef mij 1 goede reden warom ik ik een andere grote stad zou moeten wonen buiten amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |