ik bleef ook met koningendag in mijn dorp, genaamd amsterdam, en had een stille hoop dat alle boeren ipv terug naar hun veilie dorpje een enkeltje Bergen-Belsen kregen, maar helaas, de ns reed dit keer wel goed, zoals altijdquote:
wat rot mij nou jouw mening, meningen zijn et als poepgaten, iedereen heeft er 1quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen overtuigend argument gezien vóór Amsterdam. Niets wat in een andere stad ook te vinden is of juist niet. Alleen persoonlijke aanvallen van in de verdediging gedrukte users op mensen die het inderdaad een kutstad vinden.
Dit soort burgers, dát heeft Amsterdam nodig!quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik bleef ook met koningendag in mijn dorp, genaamd amsterdam, en had een stille hoop dat alle boeren ipv terug naar hun veilie dorpje een enkeltje Bergen-Belsen kregen, maar helaas, de ns reed dit keer wel goed, zoals altijd
dat houd iig wel de boeren buiten die zelfs met lichtborden de weg kwijt rakenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:09 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dit soort burgers, dát heeft Amsterdam nodig!
Ga in MS Word posten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat rot mij nou jouw mening, meningen zijn et als poepgaten, iedereen heeft er 1
Maar wel bijna 50% moslim.quote:
weer zo'n NS-mauwerd.quote:
stuurlui, walletjes. je vind het geen teringstad, je maakt gewoon keiharde cryptische verwijzingen naar amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga in MS Word posten.![]()
Ontopic : teringstad. Duidelijk.
nee hoor, ik vind de NS jofel, alleen mogen ze het een keer van me opfucken...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weer zo'n NS-mauwerd.
besides. lekker onjoofd antwoord dude...
Ik vind het wel een teringstad. En ik ben er zeker wel eens geweest. Iedere keer als de trein wegrijdt, krijg ik weer een grote glimlach op mij gezitcht.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
stuurlui, walletjes. je vind het geen teringstad, je maakt gewoon keiharde cryptische verwijzingen naar amsterdam
onderwerp uit topic verwijderdquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind de NS jofel, alleen mogen ze het een keer van me opfucken...![]()
meestal hequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mooi, laat bergen belsen er buiten en hopla, klagen over amsterdam wordt een stuk minder tweedewereldoorlogs!.
nja, ik vind amsterdam kut omdat de cafe's al om 1 uur dicht moeten op een dinsdag.quote:
dan kom je op de verkeerde plekken, maar ik had ook nisk anders verwacht van zo'n "importje"quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, ik vind amsterdam kut omdat de cafe's al om 1 uur dicht moeten op een dinsdag.
maar ja
waar is dat niet tegenwoordig.
heel groot Fok! schrijven op het koningsplein(voor diegene die het niet gevolg hebben, dat was in amsterdam) en zo ruzie krijgen met tweakers, en daarmee zorgen dat ik 10 topics vol met lurkers daarmee vul, dat was wel het laagste in me levenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:24 schreef gr8w8 het volgende:
onderwerp uit topic verwijderd
Nee, niet echt. De ranzigheid van Amsterdam is echter zo vanzelfsprekend, dat ik het niet eens hoef uit te leggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, jij kwam met argumenten die de wereld deed schokken.
Lul niet zo slap, en ga terug in je mand.quote:ja en we zijn hier op fok, waar ik momenteel niks te maken heb met proper engels, maar met de fok taal, vooral op dit tijdstip![]()
![]()
oke oke ben al wegquote:
Geef mij 1 goede reden warom ik ik een andere grote stad zou moeten wonen buiten amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen overtuigend argument gezien vóór Amsterdam. Niets wat in een andere stad ook te vinden is of juist niet. Alleen persoonlijke aanvallen van in de verdediging gedrukte users op mensen die het inderdaad een kutstad vinden.
je kan altijd nog uitwijken naar Almerequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geef mij 1 goede reden warom ik ik een andere grote stad zou moeten wonen buiten amsterdam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |