dan kom je op de verkeerde plekken, maar ik had ook nisk anders verwacht van zo'n "importje"quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nja, ik vind amsterdam kut omdat de cafe's al om 1 uur dicht moeten op een dinsdag.
maar ja
waar is dat niet tegenwoordig.
heel groot Fok! schrijven op het koningsplein(voor diegene die het niet gevolg hebben, dat was in amsterdam) en zo ruzie krijgen met tweakers, en daarmee zorgen dat ik 10 topics vol met lurkers daarmee vul, dat was wel het laagste in me levenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:24 schreef gr8w8 het volgende:
onderwerp uit topic verwijderd
Nee, niet echt. De ranzigheid van Amsterdam is echter zo vanzelfsprekend, dat ik het niet eens hoef uit te leggen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, jij kwam met argumenten die de wereld deed schokken.
Lul niet zo slap, en ga terug in je mand.quote:ja en we zijn hier op fok, waar ik momenteel niks te maken heb met proper engels, maar met de fok taal, vooral op dit tijdstip![]()
![]()
oke oke ben al wegquote:
Geef mij 1 goede reden warom ik ik een andere grote stad zou moeten wonen buiten amsterdamquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen overtuigend argument gezien vóór Amsterdam. Niets wat in een andere stad ook te vinden is of juist niet. Alleen persoonlijke aanvallen van in de verdediging gedrukte users op mensen die het inderdaad een kutstad vinden.
je kan altijd nog uitwijken naar Almerequote:Op woensdag 11 mei 2005 01:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geef mij 1 goede reden warom ik ik een andere grote stad zou moeten wonen buiten amsterdam.
je woont in Rotterdam, en dan durf je nog over ranzigheid te sprekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. De ranzigheid van Amsterdam is echter zo vanzelfsprekend, dat ik het niet eens hoef uit te leggen.
Dan ga ik nog liever in volendam wonenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan altijd nog uitwijken naar Almere
purmerendquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever in volendam wonen
en dan wakker worden met de geur van flippen en van dat Jantje Smit volkquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever in volendam wonen
Nooit geweestquote:
So can I, matequote:]in het vorige topic schreef donald_dick het volgende:
in reactie op "[Doc zingt vrolijk] Bij ons in de Jordaan ... "
ik ben geboren op de looiersgracht ik kan tenminste zeggen datik een echte joraanees ben
Dat ik kan ik juist heel mooi aan jou vragen. Ondanks dat je beweert dat je Amsterdam enorme bagger vind woon je er al jaren. Dan is er dus iets wat niet elders te vinden is dat je zo de moeite waard vind dat je nietelders wil wonen. En jij weet zelf wat dat isquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb dus nog steeds geen overtuigend argument gezien vóór Amsterdam. Niets wat in een andere stad ook te vinden is of juist niet.
werk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat ik kan ik juist heel mooi aan jou vragen. Ondanks dat je beweert dat je Amsterdam enorme bagger vind woon je er al jaren. Dan is er dus iets wat niet elders te vinden is dat je zo de moeite waard vind dat je nietelders wil wonen. En jij weet zelf wat dat is
quote:Op woensdag 11 mei 2005 08:29 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nee, alleen tijdens het voetbal...![]()
Ben jij gr8w8?quote:
Isquote:
wat begrijp je niet aan het woord normaal ?quote:
laten we het dan es hebben over de niet-boertjes die naar het platteland willen... die zeiken over het feit dat de boeren op het platteland zoveel lawaai maken, die koeien vinden stinken en naar de gemeente gaan om daarover te klagen, die klagen als de buurman in de tuin zit te kleppen met de andere buurman om 10 uur s'avonds...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Te gek, de simpele boertjes zijn al bij deeltje 3..
Het zit diep he jongens?.
Maar hij heeft wel gelijk. Net als bij Ajax zit je alleen maar te klagen, waarom woon je er dan? Ga dan weg en laat dat huis aan iemand anders. Genoeg wachtenden..quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:32 schreef gr8w8 het volgende:
Doc, ik vind je een beetje eng worden. Kap 's met dat persoonlijk aan te vallen.
Daar ben ik het mee eens. Kleine (semi-illegale) feestjes mogen ook al niet meer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:27 schreef Jerruh het volgende:
maar er zit goddomme meer potentie in dan er nu is, en dat is jammer...
och ik zag niet echt veel dramatisch geklaag hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Net als bij Ajax zit je alleen maar te klagen, waarom woon je er dan? Ga dan weg en laat dat huis aan iemand anders. Genoeg wachtenden..
Dude.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Net als bij Ajax zit je alleen maar te klagen, waarom woon je er dan? Ga dan weg en laat dat huis aan iemand anders. Genoeg wachtenden..
hoezo niet? een amsterdammer ( behalve g8w8 en rotterdammersquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laten we het dan es hebben over de niet-boertjes die naar het platteland willen... die zeiken over het feit dat de boeren op het platteland zoveel lawaai maken, die koeien vinden stinken en naar de gemeente gaan om daarover te klagen, die klagen als de buurman in de tuin zit te kleppen met de andere buurman om 10 uur s'avonds...
ja sinds er geen boerenpartijen meer zijn in de politiek hoor je ze alleen op forums,quote:als het er op aankomt zijn het altijd de stedelingen die om niks mekkeren.
omdat jij om 1 uur uit een horecaplek werd gejonast betekent niet dat alles om 1 uur sluit. en BBQ op de straatquote:maar over amsterdam, ik vind het geen kutstad, het wordt alleen een kutstad. De dingen die amsterdam altijd zo gezellig maakten of konden maken, worden nu allemaal verbannen diir regelbeleid op nederlands niveau. Geen leuke keuvelende en BBQende mensen op de stoep meer want dat mag niet. alle horecagelegenheden al dicht om 1 uur... amsterdam kan een leuke stad zijn maar er zit goddomme meer potentie in dan er nu is, en dat is jammer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |