Oké, ik neem een aggegraat mee en dan sluiten we daar 10 friteuses op aan, en dan frituren maar.. Volgende dag helemaal misselijk en ziekquote:
Olijven en wijnbladeren met rijst, de feta, etc. etc.quote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Ja true, maar er zijn ook wel rustige plekjes hoor.. En Oosterpark is echt een matig park vind ik, al die junks, erg ongezellige sfeer, altijd vechtpartijtjes enzo.. En het ligt niet erg bij het Centrum
En @ SweetSixteen, jum, op de dappermark kun je zo afschuwelijk veel lekkere dingen halen.. Die olijven daarBeukeplein heeft ook twee lekkere zaakjes trouwens. En inderdaad, het hoeft geen culi-meet te worden
Ik heb in principe een schijthekel aan alles wat gezond is maar jij weet het nog zo te vertellen dan ik er zin in krijgquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Olijven en wijnbladeren met rijst, de feta, etc. etc.
jammie de bammie!
frankendeal is lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Ja true, maar er zijn ook wel rustige plekjes hoor.. En Oosterpark is echt een matig park vind ik, al die junks, erg ongezellige sfeer, altijd vechtpartijtjes enzo.. En het ligt niet erg bij het Centrum
En @ SweetSixteen, jum, op de dappermark kun je zo afschuwelijk veel lekkere dingen halen.. Die olijven daarBeukeplein heeft ook twee lekkere zaakjes trouwens. En inderdaad, het hoeft geen culi-meet te worden
Net goed!quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het vandaag nog net te koud om lekker buiten te zitten..
Ach ja, ervaringsdeskundigequote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb in principe een schijthekel aan alles wat gezond is maar jij weet het nog zo te vertellen dan ik er zin in krijg
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het vandaag nog net te koud om lekker buiten te zitten..
Maar je oorwarmers had je toch wel aangehouden?quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekken
quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekken
Daar hoor ik ook veel goede verhalen over!quote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Lotjeb het volgende:
En het Westerpark dan? Dat is echt een heerlijk park
En ik wil ook wel iets maken hoor (iets gezonds) en wijn meenenem.
Nee ik had een bivakmuts op, nou goedquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Maar je oorwarmers had je toch wel aangehouden?
We schenken het wel in van die glazen 'AH versgeperst' flessen. Zo lijkt het net appelsap met schuimquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
wacht eens even, je mag eigenlijk toch helemaal geen bier drinken in het park?
dit word een criminele bijeenkomst!![]()
als je zo'n junkerige papieren zakje eropheen doet mag het toch wel? Ik heb iig vaak genoeg met een paar kratten in het park gelegen met vriendenquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Serieus? Ik wist wel dat blowen en brommen niet mocht maar ook geen alcohol? Kut Amsterdamse beleid ookquote:Op maandag 9 april 2007 20:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja, dat wist ik ook niet. Dus je kan niet eens een beetje fatsoenlijk picknicken in het park?quote:Op maandag 9 april 2007 20:40 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Serieus? Ik wist wel dat blowen en brommen niet mocht maar ook geen alcohol? Kut Amsterdamse beleid ook
Op één of andere manier heb ik veel meer t-shirts dan andere kleren, waardoor ik bij voorkeur het hele jaar in een t-shirt loop. Helaas heb ik het ook vaak koud, waardoor dat eigenlijk niet handig is.quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik moet al maanden elke dag aan m'n scriptie werken óf op m'n werk werken, dus het kan altijd erger.quote:Op maandag 9 april 2007 20:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Net goed!
Ik moest vandaag heel de dag leren![]()
Wat is daar nou meer moeite aanquote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
zoveel moeite doe ik meestal niet![]()
Dat is mijn vooruitzicht over een aantal jaar.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet al maanden elke dag aan m'n scriptie werken óf op m'n werk werken, dus het kan altijd erger.
dat is ook waar. wel zonde van het appelsapquote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Wat is daar nou meer moeite aanVoor allebei moet je een verpakking kopen, leegmaken en er iets anders in gooien toch?
ik ga me helemaal waus drinken in de stadquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
wat gaan jullie 30 april eigenlijk doen? (waarheen)
'sochtends met vrienden naar gelderlandplein(waar al die jappaners zitten) smiddags me waus zuipen en rondlopen, s'avonds afsluiten met een leuk wietje op het museumplein. Ik denk dat ik zoeits ga doenquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef kauwkikker het volgende:
haha, ik ook wel maar vroeg me af waar de meeste van jullie heen gaan? ikzelf overal wel eigenlijk behalve museumplein, te druk
Bijkomen van de avond ervoor, daarna me tussen de mensen door vechten naar Prinsengracht 181, en daar de hele dag/avond aan de bar zitten.quote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
tm de 16e volgens mijquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Is die Bodies-tentoonstelling er nog?
naar artisquote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
Morgen wil ik iets leuks gaan doen met mijn vader maar ik weet niet wat... iemand een leuke tip voor een vader-dochter-uitje in Amsterdam morgen?![]()
Nee.... ach, wie weet krijg ik morgen een goede ingeving. Hier genoemde dingen kennen we beide alquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ben je er al uit, met wat je gaat doen morgen?
mn roes uitslapen van de nacht ervoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
Met een beetje geluk ben ik die dag heel hard aan het werk voor mijn scriptiequote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
wat een gelukquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik die dag heel hard aan het werk voor mijn scriptie![]()
Kan en mag er nu nog niet te veel over zeggen maareh... ik zou er blij zijn als ik dit jaar geen feest kan vierenquote:
ik snap het nietquote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kan en mag er nu nog niet te veel over zeggen maareh... ik zou er blij zijn als ik dit jaar geen feest kan vieren![]()
Vast iets heel spannends...quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Roi het volgende:
Wat is er dan bij de FOAM op 30 april ???
quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap het niet
tenzij jij op de hoogte bent van plannen voor terroristische aanslagen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |