Borrelnootjesquote:Op maandag 9 april 2007 19:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goed idee, een biertje in het Vondelpark.
Ik kan wel zorgen voor wat lekkere hapjes (geen chips ofzo..)
Nee, echte hapjes, met verse ingredienten! (afhankelijk van hoeveel tijd ik daarvoor heb!)quote:
Ach joh, Vondelpark ligt lekker centraal, dichtbij Leidseplein etc.. Oosterpark is een junkenpark, Beatrixpark is een leeg en saai park, Flevopark zal ik maar helemaal niks over zeggen.. Alleen Sarphatipark zou wel kunnenquote:
Oosterpark is vet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ach joh, Vondelpark ligt lekker centraal, dichtbij Leidseplein etc.. Oosterpark is een junkenpark, Beatrixpark is een leeg en saai park, Flevopark zal ik maar helemaal niks over zeggen.. Alleen Sarphatipark zou wel kunnen
Jij snapt emquote:Op maandag 9 april 2007 20:08 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik kan wel zorgen voor wat lekkere wiet
@ SweetSixteen, dus meer in de zin van baklava, olijven, tapenades met toastjes etc?
Mora Meetquote:Op maandag 9 april 2007 20:10 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Haha, kan je ook bitterballen fixen?Lijkt het meer op een soort Mora-meet oid..
Oké, ik neem een aggegraat mee en dan sluiten we daar 10 friteuses op aan, en dan frituren maar.. Volgende dag helemaal misselijk en ziekquote:
Olijven en wijnbladeren met rijst, de feta, etc. etc.quote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Ja true, maar er zijn ook wel rustige plekjes hoor.. En Oosterpark is echt een matig park vind ik, al die junks, erg ongezellige sfeer, altijd vechtpartijtjes enzo.. En het ligt niet erg bij het Centrum
En @ SweetSixteen, jum, op de dappermark kun je zo afschuwelijk veel lekkere dingen halen.. Die olijven daarBeukeplein heeft ook twee lekkere zaakjes trouwens. En inderdaad, het hoeft geen culi-meet te worden
Ik heb in principe een schijthekel aan alles wat gezond is maar jij weet het nog zo te vertellen dan ik er zin in krijgquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Olijven en wijnbladeren met rijst, de feta, etc. etc.
jammie de bammie!
frankendeal is lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 20:14 schreef Hagelkaas het volgende:
Ja true, maar er zijn ook wel rustige plekjes hoor.. En Oosterpark is echt een matig park vind ik, al die junks, erg ongezellige sfeer, altijd vechtpartijtjes enzo.. En het ligt niet erg bij het Centrum
En @ SweetSixteen, jum, op de dappermark kun je zo afschuwelijk veel lekkere dingen halen.. Die olijven daarBeukeplein heeft ook twee lekkere zaakjes trouwens. En inderdaad, het hoeft geen culi-meet te worden
Net goed!quote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het vandaag nog net te koud om lekker buiten te zitten..
Ach ja, ervaringsdeskundigequote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb in principe een schijthekel aan alles wat gezond is maar jij weet het nog zo te vertellen dan ik er zin in krijg
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekkenquote:Op maandag 9 april 2007 20:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond het vandaag nog net te koud om lekker buiten te zitten..
Maar je oorwarmers had je toch wel aangehouden?quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekken
quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Nee joh, het was echt warm juist. Zo rond 2 uur moest ik zelfs mijn vest uittrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |