tm de 16e volgens mijquote:Op maandag 9 april 2007 21:34 schreef Hagelkaas het volgende:
Is die Bodies-tentoonstelling er nog?
naar artisquote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Lotjeb het volgende:
Morgen wil ik iets leuks gaan doen met mijn vader maar ik weet niet wat... iemand een leuke tip voor een vader-dochter-uitje in Amsterdam morgen?![]()
Nee.... ach, wie weet krijg ik morgen een goede ingeving. Hier genoemde dingen kennen we beide alquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ben je er al uit, met wat je gaat doen morgen?
mn roes uitslapen van de nacht ervoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
wat gaan jullie 30 april eigenlijk doen? (waarheen)
Met een beetje geluk ben ik die dag heel hard aan het werk voor mijn scriptiequote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef kauwkikker het volgende:
wat gaan jullie 30 april eigenlijk doen? (waarheen)
wat een gelukquote:Op maandag 9 april 2007 22:24 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ben ik die dag heel hard aan het werk voor mijn scriptie![]()
Kan en mag er nu nog niet te veel over zeggen maareh... ik zou er blij zijn als ik dit jaar geen feest kan vierenquote:
ik snap het nietquote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Kan en mag er nu nog niet te veel over zeggen maareh... ik zou er blij zijn als ik dit jaar geen feest kan vieren![]()
Vast iets heel spannends...quote:Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef Roi het volgende:
Wat is er dan bij de FOAM op 30 april ???
quote:Op maandag 9 april 2007 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik snap het niet
tenzij jij op de hoogte bent van plannen voor terroristische aanslagen?![]()
Nee gemist, leek me ook wel leuk.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Vast iets heel spannends...![]()
Had al bij FOAM gekeken maar d'r is momenteel niets. Is er trouwens iemand naar die tentoonstelling met politiefoto's geweest? Het leek me wel interessant maar ik was te laat![]()
't wordt slaaptijd hequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
stil in amsterdam...
op zich, als je een meet hebt dan zie je mekaar ook he, en dan zelfs zonder foto's van mezelf op internet te hoeven verspreidenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we doen dat iedereen een foto post hoe hij/zij er in het dagelijksleven eruit ziet?
Ik moet jullie gewoon een keer tegengekomen zijn, mss herkenennen we elkaar!!
Oke, ik begin wel
[afbeelding]
Update: we gaan helemaal niks doen want ik heb vanmorgen een spier in m'n rug verrekt en nu loop ik erbij als een bejaardequote:Op dinsdag 10 april 2007 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
LotjeB : Misschien een beetje laat, maar ik ga mijn moeder binnenkort meenemen naar een aantal Grachtenmusea! http://www.grachtenmusea.nl/
De panden zijn misschien een beetje saai, maar misschien kun je altijd nog een leuk informatieboekje scoren, zodat je er toch nog een leuke belevenis van kan maken!
FoBo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we doen dat iedereen een foto post hoe hij/zij er in het dagelijksleven eruit ziet?
Oke, ik begin wel
[afbeelding]
omdat? Een aanvaring gehad onlangs?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, ik hoop niet dat er iemand bij de meet bij Nereus zit anders krijgt die een pak rammel!
Nee, das onze vijandquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
omdat? Een aanvaring gehad onlangs?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Oke, ik begin wel
-edit-
Oke dan niet![]()
![]()
![]()
![]()
zeg meneer, ik vroeg je ietsquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
op zich, als je een meet hebt dan zie je mekaar ook he, en dan zelfs zonder foto's van mezelf op internet te hoeven verspreiden![]()
Dat was helemaal op pagina 1 nogquote:Op maandag 9 april 2007 09:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Welk boekje?
De theorietoets vond ik wel een beetje kut, ik herkende niet alles enzo
Praktijk ging goed, 20 minuten Nederlands, 20 minuten Engels. Gewoon zo veel mogelijk kleine feitjes vertellen en alles komt goed.![]()
ech niequote:Op dinsdag 10 april 2007 12:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie is ''wij''?
En Amsterdammers hebben altijd vijanden![]()
Ohh, die rotboekjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat was helemaal op pagina 1 nog
Het boekje is een boekje met alle routes en wat de omroepinstallatie dan verteld, eentje in engels en eentje in het nederlands. Mocht het uit mijn hoofd gaan leren, al komt veel wel heel bekend voor, behalve al die entrepotdokken dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |