nee, maar een vriend van me woont er wel...is dat ook goedquote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
was trouwens benieuwd, komt iemand van jullie uit westerpark?
ja ikquote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
klinkt het heel eng als ik gewoon voor de grap eens zondag 6 mei suggereer?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gewoon binnen nu en een maand ofzo...
Iehh, oehhh, bang, schrik!quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klinkt het heel eng als ik gewoon voor de grap eens zondag 6 mei suggereer?![]()
ik bracht het ook wel erg ineens, zal de volgende keer een extra aankondiging doen ruim van tevoren...quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik bracht het ook wel erg ineens, zal de volgende keer een extra aankondiging doen ruim van tevoren...
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klinkt het heel eng als ik gewoon voor de grap eens zondag 6 mei suggereer?![]()
Ik, maar woon er al jaren niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De Meervaart is Westquote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef De_Ananas het volgende:
Moet er vanavond werken
Denk garderobe ofzo
Hoe kan ik daar vanuit west komen?
Maar als Amsterdammers al niet van "oud" West naar Nieuw-West kunnen komen.quote:
ach het gvb is altijd behulpzaamquote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar als Amsterdammers al niet van "oud" West naar Nieuw-West kunnen komen.
Dan vrees ik dat het niet goed gaat aflopen met Mokum.
Das best triest danquote:Op donderdag 12 april 2007 21:23 schreef Thorical het volgende:
[..]
Maar als Amsterdammers al niet van "oud" West naar Nieuw-West kunnen komen.
Dan vrees ik dat het niet goed gaat aflopen met Mokum.
ALTIJD?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
ach het gvb is altijd behulpzaam![]()
Officieel westerpark toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef lienelien het volgende:
ik weet in west alleen de haarlemmerstraat te vinden
(als dat al west te noemen is)
dat was idd niet 100% serieus bedoeldquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ALTIJD?![]()
Je maakt een grapje toch? Ik heb veel slechte dingen meegemaakt met die gasten hooor..
nee, da's centrumquote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef lienelien het volgende:
ik dacht centrum?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:29 schreef lienelien het volgende:
uh..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken maar 3 straatnamen in amsterdam, mijn oude straat, die waar ik nu woon en de kalverstraat
en de oudezijdsachterburgwal?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:12 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken maar 3 straatnamen in amsterdam, mijn oude straat, die waar ik nu woon en de kalverstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |