Dan zijn het nog wel vijandenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef zquing het volgende:
[..]
alsof we ons moeten druk maken om hun
yup, en ik was ook wel van plan meer te lezen, vind het meeste ook gewoon leuk om te weten. Al vaak naar historisch museum geweest, veel van geert mak gelezen, heel veel wikipedia. Kan je me nog iets aanraden trouwens?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, die rotboekjes
Als je het examen wil halen moet je toch echt ff wat meer boeken raadplegen.
Met wie had je sollicitatiegesprek, met Marjolijn?![]()
Beide Dailly gidsen. Liggen ook op kantoor om in te kijken, maar ik heb ze gekochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, en ik was ook wel van plan meer te lezen, vind het meeste ook gewoon leuk om te weten. Al vaak naar historisch museum geweest, veel van geert mak gelezen, heel veel wikipedia. Kan je me nog iets aanraden trouwens?
nee, binnenkort ga ik mee op de boot om te kijken naar hoe jullie dat doen, en heb daarna de toets. Heb alleen een sollicitatie/kennismakinggesprek gehad. Nog iets dat ik perse moet weten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Beide Dailly gidsen. Liggen ook op kantoor om in te kijken, maar ik heb ze gekocht
Kan je bij de tijdschriftenafdeling van Athenaeum kopen. Je hebt 2 delen, het ene gaat over de 17e eeuwse stadsuitleg, en de andere over de oude binnenstad. Beide zeer nuttig, staan leuke feitjes in, mooie foto's ed![]()
Maar heb je al een keer gewerkt oid?
euhmmm.. niet echt volgens mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, binnenkort ga ik mee op de boot om te kijken naar hoe jullie dat doen, en heb daarna de toets. Heb alleen een sollicitatie/kennismakinggesprek gehad. Nog iets dat ik perse moet weten?
Ja fijn, ging ik net ook een foto uploaden, hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we doen dat iedereen een foto post hoe hij/zij er in het dagelijksleven eruit ziet?
Ik moet jullie gewoon een keer tegengekomen zijn, mss herkenennen we elkaar!!
Oke, ik begin wel
-edit-
Oke dan niet![]()
![]()
![]()
![]()
als er dan toch foto's gepost worden, dan lievervan mensen die geen fotoboek hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja fijn, ging ik net ook een foto uploaden, hoeft het niet meer..
indo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef zquing het volgende:
ik heb net gisteren een foto in mn fobo gezet
Ik zie het wel een beetje hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ik voor een kwart, maar dat zie je nooit![]()
Ik zie eigenlijk een oerhollandse jongenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje hoor!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik zie het wel een beetje hoor!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk een oerhollandse jongen
Meer indomie eten danquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ben ook de enige in mn familie (de indo kant) die geen zwart haar heeft, samen met mn zus dan![]()
de goreng versie of die met water?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb altijd een doos met 40 pakjes thuis staan
Doee Doee Doee!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja fijn, ging ik net ook een foto uploaden, hoeft het niet meer..
Omdat ik een scriptie moet schrijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:02 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Doee Doee Doee!
Waarom kom ik jou nooit tegen als je ws zo dicht bij mij woont?
zondagmiddag lig ik meestal tot 4 uur brak in bedquote:Op woensdag 11 april 2007 09:30 schreef Lotjeb het volgende:
Op een zondagmiddag (maar niet komende)
dat gebeurd mij ook regelmatig...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zondagmiddag lig ik meestal tot 4 uur brak in bed![]()
![]()
Is bedoelde dan ook eind van de middagquote:Op woensdag 11 april 2007 11:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zondagmiddag lig ik meestal tot 4 uur brak in bed![]()
![]()
4 uur is toch eind van de middag?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Is bedoelde dan ook eind van de middag![]()
Koelkast enzoquote:Op woensdag 11 april 2007 12:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dat moet wel lukken, eventjes kijken hoe ik dat precies ga doen met werken en eventueel eten klaarmaken (de Dappermarkt is op zondag gesloten, nota bene!)
Bitterballen dusquote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef jimjim1983 het volgende:
als er bitterballen zijn dan is de kans 10x groter dat ik er ben
Herkenbaar maar om ze nou te gaan bellen a 20 cent per minuut en een half uur aan the phone te hangen?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef jimjim1983 het volgende:
dat k*nker UPC stuurde me laatst een rekening voor 50 euroterwijl ik alleen tv van ze heb
heb ik gebeld om te zeggen dat t niet klopt, zeggen ze dat t bij de volgende factuur wordt verrekend. krijg ik toch weer hetzelfde![]()
het is echt een abnormaal groot teringbedrijf dat UPC, als ik de baas daarvan op straat zou zien lopen zou ik m in elkaar slaan, jammer alleen dat ik niet weet hoe hij dr uitziet
dit is al de zoveelste keer dat ik problemen met ze hebkan je weer een halfuur met de 'klantenservice' gaan bellen voor 80 cent per minuut
![]()
daarom moet je t ook niet te ver vantevoren plannenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
en wat als het kutweer wordt? sta je met je bitterballen in de regen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |