daar woont een vriend van mijquote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
en de oudezijdsachterburgwal?![]()
die verwar je toch niet zo makkelijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar woont een vriend van mij
of was het nou de nieuwezijdsvoorburgwal?
Neeh, trams of hoeren..quote:Op donderdag 12 april 2007 22:18 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
die verwar je toch niet zo makkelijk?![]()
Trams, of hoeren?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:20 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
je heb er trouwens een paar zitten zeg![]()
![]()
volgens mij is dat waar ik bedoel, draai je je nek om om ff naar binnen tte kijken, zit daar zo'n dikke negerin op een krukjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
er zit ook een plek met allemaal afrikaanse hoeren, daar bij de kerk, daar zitten pas engerds tussentoen ik 15 was gingen we daar altijd kijken
De wallen zijn de oudezijds achterburgwal en de oudezijdsvoorburgwal, en daar waar de tram 1/2/5 rijden naar het spui ed, da's de nieuwezijds voorburgwalquote:
dan kijk je toch weer ff hier?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
dit ben ik morgen weer vergeten
Je kent het Damrak wel? En het Rokin? En de Leidsestraat?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
dit ben ik morgen weer vergeten
damrak en rokin, die twee haal ik altijd doorelkaarquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je kent het Damrak wel? En het Rokin? En de Leidsestraat?
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
damrak en rokin, die twee haal ik altijd doorelkaar
ja dat ken ik nog netquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Je kent het Damrak wel? En het Rokin? En de Leidsestraat?
zo heeft iedereen wel wat, ik ben bijv slecht in opstaanquote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat ken ik nog net
ik weet precies waar alles zit enzo, maar straatnamen ben ik gewoon heel slecht in![]()
ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 22:59 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
zo heeft iedereen wel wat, ik ben bijv slecht in opstaan![]()
Dat heb ik hoor. In de stad waar ik ben opgegroeid weet ik van a naar b te komen, maar straatnamen nóóóóit van gehoord!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ok lichtelijk overdreven natuurlijkmaar ik vergeet altijd alle straatnamen
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:55 schreef Principessa het volgende:
[..]
Dat heb ik hoor. In de stad waar ik ben opgegroeid weet ik van a naar b te komen, maar straatnamen nóóóóit van gehoord!
Dan is het blijkbaar normaalquote:
Volgens mijn FoBo ben ik een hijquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das best triest dan
Maargoed, volgens mij is hij/zij er nu wel mag ik hopen
ff gegoogled, maar kom er niet uit. Agossiequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Louis van Dijk
Kheb 9 euro fooi gehad![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:28 schreef Principessa het volgende:
[..]
ff gegoogled, maar kom er niet uit. AgossieWaren het oude damens op hun paasbest (= tijgerprintjasjes-met-glitters)?
![]()
Ik was naar een opera in de meervaart met die dames. Sindsdien heeft de meervaart iets verterendsquote:
slaapzequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Principessa het volgende:
Anyways... Het Okura voorspelt morgen mooi weer, welteruste!
Was de eerste keer dat ik er wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:38 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik was naar een opera in de meervaart met die dames. Sindsdien heeft de meervaart iets verterends![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:43 schreef Principessa het volgende:
Anyways... Het Okura voorspelt morgen mooi weer, welteruste!
Pfft, luxeprobleem! Ik moet elke dag boodschappen doen, lopend dus. En als ik kattenbak korrels moet kopen sjouw ik me een breukquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:18 schreef Lotjeb het volgende:
Net in een dappere bui voor de hele week boodschappen gedaan. Handig, een autoMaareh... ik heb 3 keer moeten lopen om alles binnen te krijgen. 3 keer zwaarbelanden 3,5 trap op...
( <-- zweet)
![]()
Eens in de paar maanden kattenbakkorrels laten bezorgen door Albert en die in de kelder bewarenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Pfft, luxeprobleem! Ik moet elke dag boodschappen doen, lopend dus. En als ik kattenbak korrels moet kopen sjouw ik me een breuk![]()
Ja hequote:Op vrijdag 13 april 2007 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Wat een lieve poezies in je fotoboek trouwens
Hey dat is slim bedacht! wat kost dat dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Eens in de paar maanden kattenbakkorrels laten bezorgen door Albert en die in de kelder bewaren![]()
Tja, wij waren ook al lui voor de auto![]()
Een paar euro, afhankelijk van het bezorgingstijdstip. En ze brengen het echt tot in je keuken, hoe hoog je ook woont!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:06 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Hey dat is slim bedacht! wat kost dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |