Ik denk dat Nem het wel weet.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef B.ertha het volgende:
Ging die niet weg voor een paar maandjes? Ben alleen vergeten waarom..
de tranen stonden ook bij mij wel in de ogen eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef B.ertha het volgende:
@ Etc
Dat lijkt me ook heel moeilijk ja. Je staat er dicht bij, maar toch minder dicht dan je vriend zelf. Ik zou niet weten wat ik moest doen.
Veel meer dan er gewoon zijn zal je ook wel niet kunnen, maar dat is al heel wat
Ik weet van niets (meer?).quote:
msn?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet van niets (meer?).
Ik zal het eens vragen...
Daar istie nooit. Zal mailen worden...quote:
dat is wel mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik weet ook niet waaromAls hij gaat lachen krijgt hij van die lieve pretoogjes
![]()
Hier niet, ik word er scheel van.quote:
Zit ik toch verkeerd, in Groningenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef B.ertha het volgende:
Vind het allemaal niet zo'n succes. Rondkijken op straat is veel leuker
Gisteren liepen er toch veel rond in Nijmegen, zal wel aan het weer liggen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]Kom eens langs, ik wijs je er zat aan
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef B.ertha het volgende:
Dan krijg je een klein beetje deeg en dat moet je gedurende 9 dagen 3x 'voeren' met melk en eieren enzo en af en toe roeren. Op dag 9 verdeel je hem in vijven. 4 geef je weg, met dezelfde instructies en eentje bak je op dag 10
Leuk ideealleen valt de smaak een beetje tegen, niet echt een brood, maar ook geen cake
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lang, kort, donker, blond, wit, zwart, alles
ééntje niet
Nee hoor, dat gaat heel lang rond. Er zit superveel gist inquote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef Soempie het volgende:
[..]die vier die je weggeeft, dat gaat toch heel erg bederven?
vertel dan.quote:
Binnenkort meer....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
vertel dan.Is het al bijna iets tussen jullie?
Je houdt het wel spannend..quote:
Ik ken het.quote:
Ik ontmoet eigenlijk nooit 'steeds andere jongens' Meestal meteen voor langer. Maar ben er al wel weer aan toe, is al 9 maanden geleden ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Nesle het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een vriendje nu
vind het veels te leuk met uitgaan om steeds weer andere jongens te ontmoeten
jaaaaaa..quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
Maar wat ik ervan begrijp vind je iemand leuk en die ander jou ook, maar is het nog niet echt iets
Ik ben nieuwsgierig
heb jij elke week een andere?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Nesle het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een vriendje nu
vind het veels te leuk met uitgaan om steeds weer andere jongens te ontmoeten
goed!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met jou en Maaike, Plasterk?![]()
inderdaadquote:
scharrel?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Ik ga er weer vandoor> oppassen. M'n lenteschoonmaak schiet al op. Morgen een heel geordende kamer
je houd het wel spannendquote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
scharrel?![]()
Daarover binnenkort meer...of niet, dat kan ook.
![]()
En dat noemt mij vaagquote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
scharrel?![]()
Daarover binnenkort meer...of niet, dat kan ook.
![]()
HIJ houdt het wel spannend.quote:
Nou ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik alweer te veel gezegd
Dag mensen
Oké, maar je bevestigde het welquote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #101: Na het feest komt het uitbrakken.![]()
Leukquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een eerste meet gehad. Neleos gesproken op het werk, volgens mij werkt hij standaard op de belvloer naast mij
En volgens mij lijk jij niet op dommelquote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja hoor, maar Neleos lijkt niet op een katje met een blauwe muts op
En ik ben geen hond. Voor de rest klopt het wel redelijkquote:
Blijft niet veel meer over, behalve misschien het formaatquote:Op donderdag 5 april 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik ben geen hond. Voor de rest klopt het wel redelijk
Ik ben er maar net op tijd bijquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
hey! Yuri!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Kan jij geen 2 dingen tegelijk dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
En nu...
... ga ik AZ kijken!
[afbeelding]
Je bent eigenlijk geen schaap maar dat wist ik alquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Supersheep het volgende:
Zal ik dan ook maar bekennen nu we toch bezig zijn?
nee, ik ben een paasschaapquote:Op donderdag 5 april 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk geen schaap maar dat wist ik al![]()
Dus nu zijn we allemaal ineens geen vrouw of schaap meer, moeten we ook nog uit de kast komen? Je vraagt wel veel zegquote:
Toevallig, ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Nou zal ik dan maar: Ik ben een ooitjes-paasschaap dat op andere ooitjes valt
Jij spemmert!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij ga ik vandaag door voor de 4000
ik begon met 37-nog wat
een kuikentje dan?quote:
Toch wel zachtjes hè?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik val niet op ooi-schaapjes. Ik val op jongens. En dan samen op de grond![]()
goede insteekquote:
Een echte chick!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
een kuikentje dan?
Ja en jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
een kuikentje dan?
[..]
Toch wel zachtjes hè?
[..]
goede insteek
Lekker hè.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, dat 'probleem' heb ik nu ook een beetje![]()
Tis dat jullie er nu allemaal zijn. Vanmiddag wist ik gewoon echt niet meer wat ik moest gaan doen. Tellsell gaat ook vervelenquote:
Moet je geen voetbal kijken. En dat noemt zich vrouwquote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Tis nu rust... maar wat een baggerscheids
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tis dat jullie er nu allemaal zijn. Vanmiddag wist ik gewoon echt niet meer wat ik moest gaan doen. Tellsell gaat ook vervelen
Nee wat denk je, ze kijkt naar de vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet je geen voetbal kijken. En dat noemt zich vrouwzeg me dat je tenminste nog naar de mannen kijkt..
Niet dat ik dat ooit doe, maar ik kijk überhaupt niet
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uitquote:
Als ik naar leuke mannen wil kijken, ga ik wel op het terras zittenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Moet je geen voetbal kijken. En dat noemt zich vrouwzeg me dat je tenminste nog naar de mannen kijkt..
Niet dat ik dat ooit doe, maar ik kijk überhaupt niet
Ohja, sorryquote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee wat denk je, ze kijkt naar de vrouwen
Lekker hè, of gewoon door de stad lopenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik naar leuke mannen wil kijken, ga ik wel op het terras zitten![]()
Een vriendin van mij kijkt alleen naar wedstrijden als C. Ronaldo mee doet... Walgelijk![]()
![]()
Koop er meteen 20!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uit
lekkere salades en andere dingetjes, zonder dik te worden
En je portemonnee valt ook lekker af
Dat ventje huilt om verloren wedstrijdenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik naar leuke mannen wil kijken, ga ik wel op het terras zitten![]()
Een vriendin van mij kijkt alleen naar wedstrijden als C. Ronaldo mee doet... Walgelijk![]()
![]()
Dat snap ik niet maar volgens mij heb ik dat hier wel eens eerder in de SC gezegdquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lekker hè, of gewoon door de stad lopen
Hoezo snap je dat niet? Leuke jongens zijn leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop er meteen 20!
[..]
Dat ventje huilt om verloren wedstrijden
[..]
Dat snap ik niet maar volgens mij heb ik dat hier wel eens eerder in de SC gezegd
Het pure kijken (en keurenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet? Leuke jongens zijn leuk
En flirten is stiekem nog leuker
Oh, gaat ook om de aandacht die je krijgtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het pure kijken (en keuren) snap ik niet, geldt ook andersom hoor
Man!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke AZ begint weer, dus ik smeer 'm weer even voor nu![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke AZ begint weer, dus ik smeer 'm weer even voor nu![]()
Lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:52 schreef Nesle het volgende:
hoihoi
ik kwam net terug van volleybal en hoorde van mijn moeder dat we in de meivakantie naar italië gaan
dat was nog is leuk thuis komen
Ik vond de V-slicer toch beter klinken, een van de weinige apparaten die ze daar verkopen en die me praktisch lijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uit
lekkere salades en andere dingetjes, zonder dik te worden
En je portemonnee valt ook lekker af
Och geen idee johquote:
Ik wil wel zo'n saunabelt hebben, of zo'n trilgeval, al werkt het niet, lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond de V-slicer toch beter klinken, een van de weinige apparaten die ze daar verkopen en die me praktisch lijken.
Nicer Dicer heeft zo'n voorbeeld over eiersalade, dat het zo lekker makkelijk en snel gaat. Dan hebben ze de eieren al hardgekookt en gepeld, maar daarna gaat het heerlijk snel(met een eiersnijder ook
)
Leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Och geen idee johzal wel denk ik want anders komt ze er zo niet mee op de proppen
We gaan naar het Gardameer![]()
Nesle wat ben jij veranderdquote:Op donderdag 5 april 2007 21:52 schreef Nesle het volgende:
hoihoi
ik kwam net terug van volleybal en hoorde van mijn moeder dat we in de meivakantie naar italië gaan
dat was nog is leuk thuis komen
Hoe laat ga je morgen?/quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ga nu mn tas maar is inpakken voor Antwerpen.
Mijn moeder heeft al stress (altijd)
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
oh, ik zie net dat er WiFi is
ik pak mn laptop ook ff in
Niet zo verslaafd als jouquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Niet zo verslaafd als jou![]()
![]()
haha nee maar saafs ff msn is altijd wel tof![]()
Heb er 47 en praat eigenlijk maar met 4 ofzo.'Ééntje veel, 2 minder (broer en zus) en nog wat vriendinnen. Rest heel af en toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook niet zo'n actieve msnert hoor
Ik heb om precies te zijn 199 mensen in mijn lijst en praat denk ik dagelijks met 3 mensen en de rest soms
Tering!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook niet zo'n actieve msnert hoor
Ik heb om precies te zijn 199 mensen in mijn lijst en praat denk ik dagelijks met 3 mensen en de rest soms
We hebben een Elektronische Leeromgeving (ELO), daar heeft de leraar de scores tnt op gezet. Morgen weet ik het, als het goed isquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Nesle het volgende:
Hoe ben je dat te weten gekomen dan B?
Ja maar jij bent ook de grootste spemmertquote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef dartfanaat het volgende:
Hallootjes
Oh, enne wat de posts betreft ik heb er meer dan jullie 2 samen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:57 schreef Supersheep het volgende:
Justin Garini
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef BwennieBren het volgende:
Justin Guarini
quote:
Ook goeieavond.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook de grootste spemmert
Weet ikquote:Op donderdag 5 april 2007 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Sheep jij krijg nog een punt![]()
Je allereerste post zelfs
[..]
[..]
[..]
O nee, Jojoor zat moeilijk te doen jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Weet ik
Werd toen moeilijk over gedaan omdat ik ineens nieuw was dacht ik
quote:
Jojoortjequote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
O nee, Jojoor zat moeilijk te doen ja
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
O nee, Jojoor zat moeilijk te doen ja
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef Soempie het volgende:
Yuri, je eerste punt![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 161![]()
![]()
je eerste posts waren niet goed. Ik kan het zo snel niet vinden. Post je de link?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]![]()
Nu ga ik ook op zoek naar mijn eerste punt![]()
Algemene Kennis Quiz Deel 124quote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
je eerste posts waren niet goed. Ik kan het zo snel niet vinden. Post je de link?![]()
De eerste vraag waar je erbij was had je gewoon goed!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
je eerste posts waren niet goed. Ik kan het zo snel niet vinden. Post je de link?![]()
ja, Drebbel, dat weet ik nog wel. Maar ik dacht eerst iets anders. Had het ook alleen maar goed, omdat ik een hint kreeg.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:54 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De eerste vraag waar je erbij was had je gewoon goed!![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Als jullie nou ook eens mee zouden quizzen ipv telkens in die slowchat te blijven hangen
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
Hahahahaha... die oude posts!
Ik had toen altijd mot met Stanley, weet ik nog wel![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
hahahahaha Madeira!!!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat lach je? Ben je gek of zo?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WTF is jouw probleem? Echt sjeez hey!!![]()
quote:
Valt wel meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Moge het een langdurige en voedzame maaltijd zijn.
quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een idee, ik ga ook naar bed. Trusten allemaal!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ah. Je bent geflashed. Omdat je nieuw bent, is 't voor deze keer goed, maar ik raad je aan even de OP te lezen. Niet meer doen dus.
Jojoortje +1
Anders hadden we op Asmo moeten wachten; die weet alles...
Nope, ik ben ook aan het werk. Niet de hele dag, maar tot een uur of 11 ofzo. Mijn werkgever komt me zo een visschotel brengen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 07:42 schreef Homdeck het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon moet werken trouwens?![]()
oeh lekker op de vroege morgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nope, ik ben ook aan het werk. Niet de hele dag, maar tot een uur of 11 ofzo. Mijn werkgever komt me zo een visschotel brengen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |