jaaaaaa..quote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
Maar wat ik ervan begrijp vind je iemand leuk en die ander jou ook, maar is het nog niet echt iets
Ik ben nieuwsgierig
heb jij elke week een andere?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:50 schreef Nesle het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte aan een vriendje nu
vind het veels te leuk met uitgaan om steeds weer andere jongens te ontmoeten
goed!quote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met jou en Maaike, Plasterk?![]()
inderdaadquote:
scharrel?quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Ik ga er weer vandoor> oppassen. M'n lenteschoonmaak schiet al op. Morgen een heel geordende kamer
je houd het wel spannendquote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
scharrel?![]()
Daarover binnenkort meer...of niet, dat kan ook.
![]()
En dat noemt mij vaagquote:Op donderdag 5 april 2007 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
scharrel?![]()
Daarover binnenkort meer...of niet, dat kan ook.
![]()
HIJ houdt het wel spannend.quote:
Nou ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik alweer te veel gezegd
Dag mensen
Oké, maar je bevestigde het welquote:Op donderdag 5 april 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #101: Na het feest komt het uitbrakken.![]()
Leukquote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een eerste meet gehad. Neleos gesproken op het werk, volgens mij werkt hij standaard op de belvloer naast mij
En volgens mij lijk jij niet op dommelquote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja hoor, maar Neleos lijkt niet op een katje met een blauwe muts op
En ik ben geen hond. Voor de rest klopt het wel redelijkquote:
Blijft niet veel meer over, behalve misschien het formaatquote:Op donderdag 5 april 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En ik ben geen hond. Voor de rest klopt het wel redelijk
Ik ben er maar net op tijd bijquote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Supersheep het volgende:
hey! Yuri!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Kan jij geen 2 dingen tegelijk dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
En nu...
... ga ik AZ kijken!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |