Je bent eigenlijk geen schaap maar dat wist ik alquote:Op donderdag 5 april 2007 20:56 schreef Supersheep het volgende:
Zal ik dan ook maar bekennen nu we toch bezig zijn?
nee, ik ben een paasschaapquote:Op donderdag 5 april 2007 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk geen schaap maar dat wist ik al![]()
Dus nu zijn we allemaal ineens geen vrouw of schaap meer, moeten we ook nog uit de kast komen? Je vraagt wel veel zegquote:
Toevallig, ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 21:14 schreef Supersheep het volgende:
Nou zal ik dan maar: Ik ben een ooitjes-paasschaap dat op andere ooitjes valt
Jij spemmert!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij ga ik vandaag door voor de 4000
ik begon met 37-nog wat
een kuikentje dan?quote:
Toch wel zachtjes hè?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik val niet op ooi-schaapjes. Ik val op jongens. En dan samen op de grond![]()
goede insteekquote:
Een echte chick!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
een kuikentje dan?
Ja en jaquote:Op donderdag 5 april 2007 21:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
een kuikentje dan?
[..]
Toch wel zachtjes hè?
[..]
goede insteek
Lekker hè.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, dat 'probleem' heb ik nu ook een beetje![]()
Tis dat jullie er nu allemaal zijn. Vanmiddag wist ik gewoon echt niet meer wat ik moest gaan doen. Tellsell gaat ook vervelenquote:
Moet je geen voetbal kijken. En dat noemt zich vrouwquote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
Tis nu rust... maar wat een baggerscheids
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tis dat jullie er nu allemaal zijn. Vanmiddag wist ik gewoon echt niet meer wat ik moest gaan doen. Tellsell gaat ook vervelen
Nee wat denk je, ze kijkt naar de vrouwenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet je geen voetbal kijken. En dat noemt zich vrouwzeg me dat je tenminste nog naar de mannen kijkt..
Niet dat ik dat ooit doe, maar ik kijk überhaupt niet
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uitquote:
Als ik naar leuke mannen wil kijken, ga ik wel op het terras zittenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Moet je geen voetbal kijken. En dat noemt zich vrouwzeg me dat je tenminste nog naar de mannen kijkt..
Niet dat ik dat ooit doe, maar ik kijk überhaupt niet
Ohja, sorryquote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee wat denk je, ze kijkt naar de vrouwen
Lekker hè, of gewoon door de stad lopenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik naar leuke mannen wil kijken, ga ik wel op het terras zitten![]()
Een vriendin van mij kijkt alleen naar wedstrijden als C. Ronaldo mee doet... Walgelijk![]()
![]()
Koop er meteen 20!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uit
lekkere salades en andere dingetjes, zonder dik te worden
En je portemonnee valt ook lekker af
Dat ventje huilt om verloren wedstrijdenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik naar leuke mannen wil kijken, ga ik wel op het terras zitten![]()
Een vriendin van mij kijkt alleen naar wedstrijden als C. Ronaldo mee doet... Walgelijk![]()
![]()
Dat snap ik niet maar volgens mij heb ik dat hier wel eens eerder in de SC gezegdquote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lekker hè, of gewoon door de stad lopen
Hoezo snap je dat niet? Leuke jongens zijn leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop er meteen 20!
[..]
Dat ventje huilt om verloren wedstrijden
[..]
Dat snap ik niet maar volgens mij heb ik dat hier wel eens eerder in de SC gezegd
Het pure kijken (en keurenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet? Leuke jongens zijn leuk
En flirten is stiekem nog leuker
Oh, gaat ook om de aandacht die je krijgtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het pure kijken (en keuren) snap ik niet, geldt ook andersom hoor
Man!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke AZ begint weer, dus ik smeer 'm weer even voor nu![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke AZ begint weer, dus ik smeer 'm weer even voor nu![]()
Lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:52 schreef Nesle het volgende:
hoihoi
ik kwam net terug van volleybal en hoorde van mijn moeder dat we in de meivakantie naar italië gaan
dat was nog is leuk thuis komen
Ik vond de V-slicer toch beter klinken, een van de weinige apparaten die ze daar verkopen en die me praktisch lijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uit
lekkere salades en andere dingetjes, zonder dik te worden
En je portemonnee valt ook lekker af
Och geen idee johquote:
Ik wil wel zo'n saunabelt hebben, of zo'n trilgeval, al werkt het niet, lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond de V-slicer toch beter klinken, een van de weinige apparaten die ze daar verkopen en die me praktisch lijken.
Nicer Dicer heeft zo'n voorbeeld over eiersalade, dat het zo lekker makkelijk en snel gaat. Dan hebben ze de eieren al hardgekookt en gepeld, maar daarna gaat het heerlijk snel(met een eiersnijder ook
)
Leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Och geen idee johzal wel denk ik want anders komt ze er zo niet mee op de proppen
We gaan naar het Gardameer![]()
Nesle wat ben jij veranderdquote:Op donderdag 5 april 2007 21:52 schreef Nesle het volgende:
hoihoi
ik kwam net terug van volleybal en hoorde van mijn moeder dat we in de meivakantie naar italië gaan
dat was nog is leuk thuis komen
Hoe laat ga je morgen?/quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ga nu mn tas maar is inpakken voor Antwerpen.
Mijn moeder heeft al stress (altijd)
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
oh, ik zie net dat er WiFi is
ik pak mn laptop ook ff in
Niet zo verslaafd als jouquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Niet zo verslaafd als jou![]()
![]()
haha nee maar saafs ff msn is altijd wel tof![]()
Heb er 47 en praat eigenlijk maar met 4 ofzo.'Ééntje veel, 2 minder (broer en zus) en nog wat vriendinnen. Rest heel af en toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook niet zo'n actieve msnert hoor
Ik heb om precies te zijn 199 mensen in mijn lijst en praat denk ik dagelijks met 3 mensen en de rest soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |