Man!quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke AZ begint weer, dus ik smeer 'm weer even voor nu![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Oke AZ begint weer, dus ik smeer 'm weer even voor nu![]()
Lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 21:52 schreef Nesle het volgende:
hoihoi
ik kwam net terug van volleybal en hoorde van mijn moeder dat we in de meivakantie naar italië gaan
dat was nog is leuk thuis komen
Ik vond de V-slicer toch beter klinken, een van de weinige apparaten die ze daar verkopen en die me praktisch lijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niks, maar met die nicerdicer, dat zag er toch wel goed uit
lekkere salades en andere dingetjes, zonder dik te worden
En je portemonnee valt ook lekker af
Och geen idee johquote:
Ik wil wel zo'n saunabelt hebben, of zo'n trilgeval, al werkt het niet, lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond de V-slicer toch beter klinken, een van de weinige apparaten die ze daar verkopen en die me praktisch lijken.
Nicer Dicer heeft zo'n voorbeeld over eiersalade, dat het zo lekker makkelijk en snel gaat. Dan hebben ze de eieren al hardgekookt en gepeld, maar daarna gaat het heerlijk snel(met een eiersnijder ook
)
Leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Och geen idee johzal wel denk ik want anders komt ze er zo niet mee op de proppen
We gaan naar het Gardameer![]()
Nesle wat ben jij veranderdquote:Op donderdag 5 april 2007 21:52 schreef Nesle het volgende:
hoihoi
ik kwam net terug van volleybal en hoorde van mijn moeder dat we in de meivakantie naar italië gaan
dat was nog is leuk thuis komen
Hoe laat ga je morgen?/quote:Op donderdag 5 april 2007 22:01 schreef Nesle het volgende:
Ik ga nu mn tas maar is inpakken voor Antwerpen.
Mijn moeder heeft al stress (altijd)
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
oh, ik zie net dat er WiFi is
ik pak mn laptop ook ff in
Niet zo verslaafd als jouquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Niet zo verslaafd als jou![]()
![]()
haha nee maar saafs ff msn is altijd wel tof![]()
Heb er 47 en praat eigenlijk maar met 4 ofzo.'Ééntje veel, 2 minder (broer en zus) en nog wat vriendinnen. Rest heel af en toequote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook niet zo'n actieve msnert hoor
Ik heb om precies te zijn 199 mensen in mijn lijst en praat denk ik dagelijks met 3 mensen en de rest soms
Tering!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:30 schreef Nesle het volgende:
Ik ben ook niet zo'n actieve msnert hoor
Ik heb om precies te zijn 199 mensen in mijn lijst en praat denk ik dagelijks met 3 mensen en de rest soms
We hebben een Elektronische Leeromgeving (ELO), daar heeft de leraar de scores tnt op gezet. Morgen weet ik het, als het goed isquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Nesle het volgende:
Hoe ben je dat te weten gekomen dan B?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |