Nee....quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mogen ze zelf bepalen wie er terugkomt?
quote:
Angelique zie ik niet meer terug komen die past daar nu voor geen meter meer tussen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:50 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Nena veel te blij is dat ze weer buiten is. Ze heeft denk ik geen zin om terug te zijn, of het moet zijn om wraak te nemen?
Ik denk eerder Angelique ivm de rechtzaak die ze had lopen.
Nena heeft ruzie met Amanda. Amanda heeft lullige dingen over Nena gezegd. Nena kan haar gram halen...quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef havefun het volgende:
Maar wat voor belang heeft nena om nu weer dat huis in te gaan. Ik zie haar dit niet doen eerlijk gezegd vooral ook omdat ze ruzie heeft met haar vriendin.
Het leukste zou natuurlijk zijn als Nicolass erin komt, die gast was echt super.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 2 april 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is al lang zeker dat er een oude komt. Daar zorgt de redactie wel voor.
Inderdaad. Hij kan een nieuwe bewoner toch ook niet van tevoren bestuderen? Hoe moet natuurlijk nog even een tactische bespreking met Brian voeren.quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef Flabberguest het volgende:
Wat lult Jaap nou, voor hem zijn het uiteindelijk allemaal nieuwe bewoners dus die mot zn muil gewoon houden met ik moet ze nog ff bestuderen die oud bewoners.
Nee, alleen kiezen tussen een oudmiljonair of een frisse.quote:Op maandag 2 april 2007 21:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mogen ze zelf bepalen wie er terugkomt?
Volgens mij zei de plasmaboy dat het niet uitmaakte om watvoor reden de villa is verlaten, iedereen was mogelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 21:53 schreef Prosac het volgende:
Natanael of Nena zullen het niet zijn denk ik.. die zijn tenslotte eruit gezet wegens fysiek geweld
Amanda fan?quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Gigageil het volgende:
Oprotten hoor met die blonde preutse doos, Nena.....
NIEUW BLOED ! NIEUW BLOED !![]()
![]()
de nieuwe oud-bewoner moet gewoon weer vanaf nul beginnen en 10.000 inleggen!quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef Mika25 het volgende:
Tot nu toe was er maar 1 regel in het regelboek die de redaktie nog niet gebroken had, en dat was de regel omtrent fysiek geweld, maar die kan nu dus ook de vuilnisbak in. Ik moet wel zeggen dat DGK_REDAKTIE zeer consequent is met het verbreken van regels
quote:Op maandag 2 april 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, alleen kiezen tussen een oudmiljonair of een frisse.
Ik heb je gemist.
morgen?quote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
Wanneer zou de nieuwe (oude) bewoner(ster) komen?
A.s. donderdag al?!
ah juist.. ik heb plasmaboy gemist, vandaarquote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij zei de plasmaboy dat het niet uitmaakte om watvoor reden de villa is verlaten, iedereen was mogelijk.
Your guess is as good as minequote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
A.s. donderdag al?!
10.000 voor 1 dagje belspel presenteren,... doe mij die Jobquote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef Dogga het volgende:
het wordt nena
die heeft natuurlijk wat verdient met het bel spel spelletje op Tien
Alsof het naleven van de regeltjes doel nummer 1 is.quote:Op maandag 2 april 2007 21:53 schreef Prosac het volgende:
Natanael of Nena zullen het niet zijn denk ik.. die zijn tenslotte eruit gezet wegens fysiek geweld
Ik ben bang dat Nena het net effe wat te gezellig heeft buiten, maar je weet het nooit natuurlijk maar ze heeft behoorlijk wat vuil gespuit.quote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef Dogga het volgende:
het wordt nena
HES + N, momenteel?quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Natasja wilt een oude bewoner, en denk niet dat ze omgepraat kan worden, dus ze hebben een meerderheid voor een oude...
Met 1 ochtendje belspel heeft ze echt geen 10.000 verdiend .......quote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef Dogga het volgende:
het wordt nena
T moest toch unaniem.?quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Natasja wilt een oude bewoner, en denk niet dat ze omgepraat kan worden, dus ze hebben een meerderheid voor een oude...
STaat nu in de OP.quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah juist.. ik heb plasmaboy gemist, vandaar
Het is idd wel wat toevallig dat hoewel Nena eruit is, ze nog vaak iets van zich laat horenquote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
Amanda heeft duidelijk instructies Brian ervan te overuigen dat het Nena niet kan zijn. Die stekelige berichtjes van Nena lijken me achteraf ook wel heel toevallig. Ach hoop doet leven... Nena, Nena, Nena...
LOL.. denk je dat de redactie dat wil. Eveline was toch ook veel te saai. Nee, daar gaan ze de regels niet voor ombuigen. Het moet iemand zijn die heibel gaat schoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef havefun het volgende:
Ik hou het bij Nena , ik denk dat zij de enigste is die nog met dit zooite geidentificeerd wil worden. Bart, angelique, stefan in ieder geval niet. Mischien Komt die Eveline wel terug?
Haar vader betaalt alles.quote:Op maandag 2 april 2007 22:01 schreef getl0st het volgende:
En waar haalt nena trouwens het geld vandaan?
2 keer 10.000 inleg voor iemand die kleding verkoopt?
"quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Gigageil het volgende:
Oprotten hoor met die blonde preutse doos, Nena.....
NIEUW BLOED ! NIEUW BLOED !![]()
![]()
Het lijkt mij logisch als de bewoners morgen voor oud kiezen deze binnen enkele seconden op de stoep staat omdat half Nederalnd anders misschien de niet terugkerende ex-miljonairs ook lastig gaan vallen...quote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
A.s. donderdag al?!
Wat doet haar vader dan voorn werk?quote:
Niemand wil 10 ruggen neerleggen om bij dat zooitje te zittenquote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Is het een gebrek aan nieuw bloed... Lekker goedkoop![]()
Kan 'r weleens tegenvallen dan.quote:Op maandag 2 april 2007 22:01 schreef Sebi het volgende:
Amanda kan het zich niet voorstellen dat Nena terugkomt, maar als dat wel zo is vindt ze het 'leuk, gezellig'![]()
Normaal gesproken zitten ze gewoon waar ze zitten, toch? Met hangers moet je de tepels wel eens even op zn plek leggen als je een bh aanhebt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Nu weet ik niet hoe het precies zit enzo maar is het zo dat als je dikke memmen hebt je ze altijd moet opschudden met je handen als je iets aantrekt of uittrekt?
Nee, behalve als het te klein is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Nu weet ik niet hoe het precies zit enzo maar is het zo dat als je dikke memmen hebt je ze altijd moet opschudden met je handen als je iets aantrekt of uittrekt?
Snollie is zelf een teringzooitje.quote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Sug4r het volgende:
Wat maakt Amanda een teringzooitje van haar kast zeg![]()
Bij nepborsten wel misschienquote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Daar geloof ik al lang niet meer in hoorquote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niemand wil 10 ruggen neerleggen om bij dat zooitje te zitten![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef DainBramage het volgende:
Ik hoop dat Brian's moeder in de kooi komt. Dan woont hij weer bij mama en word hij weer Para...
Nena is niet ordinairquote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Nicolaas terug komt>? Mischien willen ze weer wat klasse erbij hebben, met Nena wordt het alleen nog ordinaider.
Oké!quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten ze gewoon waar ze zitten, toch? Met hangers moet je de tepels wel eens even op zn plek leggen als je een bh aanhebt.![]()
No fucking wayquote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloof ik al lang niet meer in hoorDenk je nou echt dat een oud bewoner nog es 10.00 euries gaat betalen
![]()
Lekker weer geweest, de laatste dagenquote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Nasty onder de zonnebank geweest?![]()
Ik zie ze alleen als ze lachtquote:Op maandag 2 april 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker weer geweest, de laatste dagen![]()
Ik denk ook dat eht Nena is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Hoe langer is er over nadenk, hoe zekerder is ben dat het Nena is.
Er zijn maar drie personen die goed zouden worden gekeurd door de redactie en dat zijn Nena en Nicolaas en Nathanael. Nathanael wil denk ik niet (vanwege Patricia) en voor Nicolaas is het peil de laatste tijd veel te laag. Dus blijft alleen Nena over, die met veel onopgeloste dingen zit en daarom de kooi weer in wil.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kleiner die kans wordt. Nicolaas is zwaar genaaid door de programmamakers, had ontzettend de schurft in het steeds weer veranderen van regels en had enorme spijt ooit te hebben meegedaan. Verder is het peil de laatste tijd heel laag, dus Nicolaas wil nooit of te nimmer meer terug.quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Nicolaas terug komt>? Mischien willen ze weer wat klasse erbij hebben, met Nena wordt het alleen nog ordinaider.
Vind je het gek dat wijf heeft hem helemaal gek gemaakt. Brian was ook schuldig maar Nena was hem echt aan het misbruiken ( in de figuurlijke zin ). Ik kan begrijpen dat hij Nena er niet in wil.quote:Op maandag 2 april 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Stukje dit, stukje dat, etcetera.
De kern is wel heel erg duidelijk: Brian heeft angst voor een terugkomst van Nena.
Nog last van de Millenium bug?quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef DainBramage het volgende:
Bedoelen ze met "oud" en "nieuw", niet de leeftijd van de persoon ???
Dan ben ik alsnog zwaar teleurgesteldquote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Wat zou het knullig zijn als de stemming gaat naar een nieuwe bewoner.
Naaah vinden ze leuk om ons te fuckenquote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Fontijn.
Daarbij heeft hij zijn 50.000 euro al. En als hij die niet heeft, is hij zo genaaid dat hij nooit meer terugkomt. OF..... hij krijgt alleen die 50.000 euro als hij terugkomt... en heeft ingestemd????quote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kleiner die kans wordt. Nicolaas is zwaar genaaid door de programmamakers, had ontzettend de schurft in het steeds weer veranderen van regels en had enorme spijt ooit te hebben meegedaan. Verder is het peil de laatste tijd heel laag, dus Nicolaas wil nooit of te nimmer meer terug.
FF opletten hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef DainBramage het volgende:
Bedoelen ze met "oud" en "nieuw", niet de leeftijd van de persoon ???
Brian kan het prima alleen af om zichzelf gek te krijgen. Ook zonder Nena is die nog zo gek als een deur.quote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Vind je het gek dat wijf heeft hem helemaal gek gemaakt. Brian was ook schuldig maar Nena was hem echt aan het misbruiken ( in de figuurlijke zin ). Ik kan begrijpen dat hij Nena er niet in wil.
Ik kan het ook prima begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Vind je het gek dat wijf heeft hem helemaal gek gemaakt. Brian was ook schuldig maar Nena was hem echt aan het misbruiken ( in de figuurlijke zin ). Ik kan begrijpen dat hij Nena er niet in wil.
Nog even en Brian is een slachtofferquote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Nena was lui en erg bezig met haar uiterlijk (wat normaal is op die leeftijd), maar ze was zeker niet ordinair. Zeker niet in vergelijking tot Amanda, Ellie etc...quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian kan het prima alleen af om zichzelf gek te krijgen. Ook zonder Nena is die nog zo gek als een deur.
Net als z'n moeder.
Morgen heb ik vast Kenneth voor de deur.
Maar niet voor de kijkcijfersquote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Alle gekheid op een stokkie Nena zou leuk zijn wellicht ,alleen ik zou het gewoon eerlijker vinden als er een nieuwe verse bewoner in zou komen ,dat zou gewoon recht doen aan het spel
Niemand wilt nog met dit programma geassocieerd worden, het wordt gewoon Nenaquote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Alle gekheid op een stokkie Nena zou leuk zijn wellicht ,alleen ik zou het gewoon eerlijker vinden als er een nieuwe verse bewoner in zou komen ,dat zou gewoon recht doen aan het spel
jawel hoor!!!! Daar kan ik wel tegenquote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niemand wil 10 ruggen neerleggen om bij dat zooitje te zitten![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nena nena nena, de obsessie begint weer![]()
Mee eens maar Nena makt voor mij veel goed...quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Voor ons vrouwen zou dat idd een fijne optie zijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Nicolaas zou ook wel erg tof zijn. Woest aantrekkelijk die man.
Precies, wat heeft Nena haar toch aangedaan behalve die ene opmerking over make me beautifulquote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Hoor Natasia toch negatief over Nena lullen zeg... Die is dus ook heel bang
Ze hebben Brian toch?quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef havefun het volgende:
Maar Nena zou toch totaal onlogisch zijn, ze hebben al een nieuwe Nena: Amanda.
En wat zou Nena daar nog te zoeken hebben, haar bekendheid heeft ze al. En het recht zetten met Amanda dat kan ze ook wel door af en toe daar op bezoek te komen ofzo.
Nee ik denk dat als het een oud bewoner is dat het die Marrokaan is die al eerder mee deed.
Ze missen nog een troetel allochtoon
Misschien nav Huub's tattoo: een korantekst op zijn billen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef havefun het volgende:
Maar Nena zou toch totaal onlogisch zijn, ze hebben al een nieuwe Nena: Amanda.
En wat zou Nena daar nog te zoeken hebben, haar bekendheid heeft ze al. En het recht zetten met Amanda dat kan ze ook wel door af en toe daar op bezoek te komen ofzo.
Nee ik denk dat als het een oud bewoner is dat het die Marrokaan is die al eerder mee deed.
Ze missen nog een troetel allochtoon
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Voor ons vrouwen zou dat idd een fijne optie zijn![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mag Jaap er al uitgestemd worden eigenlijk?![]()
Para sister, dat ontbrak er nog maar aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgen waanideeën. Natasia denkt dat Eric en Huub enorm aan het kutten zijn terwijl ze gewoon rustig op hun bed liggen![]()
![]()
Ja, die is vogelvrij verklaard.quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Genoeg debielen hoorquote:
Nee joh, dat was tenminste een beetje brute gastquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.
maar zou de redactie dat niet gaan sturen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Nena de grootste kans maakt en die willen ze niet. Dan krijgen ze vast Amanda en Jaap wel mee en wordt het dus een nieuwe bewoner.
Damn zegquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Wil Natasia genomen worden op het biljart door Brian?
Ik ook. Walgelijk mannetje.quote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.
Als ik geen vriendin had dan had ik me allang ingeschreven.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kunnen ze geen nieuwe bewoners meer vinden die 10.000 in willen leggen om de Kooi in te gaan???![]()
![]()
![]()
Is LL nog gesignaleerd hier de laatste uurtjes?quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Marelle het volgende:
Ik denk dat het een oud bewoner wordt, puur om het feit dat voor mijn gevoel een nieuwe bewoner gewoonweg niet meer te vinden isWie gaat er nu nog voor 10.000 euro in de Kooi zitten.
Het is uitquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nena...........Gesjanst en gezellig met Huub die het nu gezellig met Lieke heeft.![]()
Daar heeft ie nog een hele kluif aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
Klopt, dat zei Wilgo gisteren tegen haar.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Dogga het volgende:
Natasja zit hier nog maar 5 maanden want april rekent ze niet meer mee
die begrijp ik niet echt.
april is nog maar net begonnen je zij telt hem niet mee?
Linke Loetje drijft nog op de bodum van het zwembadquote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Is LL nog gesignaleerd hier de laatste uurtjes?
Dat zei Wilgo gisteren tegen haar. En dan is het waarheid.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Dogga het volgende:
Natasja zit hier nog maar 5 maanden want april rekent ze niet meer mee
die begrijp ik niet echt.
april is nog maar net begonnen je zei telt hem niet mee?
Of de 'Griekse' (d) Ellie..........quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Mijn gedachte is:
Oud: Nena
Nieuw: Oldenzaalse mokkel
Je moet echt blind zijn om Jaap in zijn reet te naaien zegquote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Vast niemand. Wie is er in NL in vredesnaam mediageil en wil kans maken op 2 miljoen euro? Niemand toch.quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Marelle het volgende:
Ik denk dat het een oud bewoner wordt, puur om het feit dat voor mijn gevoel een nieuwe bewoner gewoonweg niet meer te vinden isWie gaat er nu nog voor 10.000 euro in de Kooi zitten.
Mijn ideequote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Brulkip het volgende:
Wat lult hij nu weer dom......
SUKKEL!
Ik ga naar bed!
Nee, ik zag je avatar en vond dat een goed idee...quote:
Ik denk dat het coodies zijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
Zou Natasia korstjes hebben onder haar pruik of zo ? Ze krabt steeds .....![]()
Dittoquote:
Moet echt aan de bril, dacht dat dat de gouden kliko was.quote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Linke Loetje drijft nog op de bodum van het zwembad![]()
Hbe je wel gekeken dan? Nena heeft een schijthekel aan Brian gekregen. Helemaal sinds ze de beelden gezien heeft na haar exit (volgens Huub). Dus dat gaat absoluut niet gebeuren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Nena gaat weer met Brian,
Ja en weer uitgescheten, en het huppelt alweer vorlijk rondquote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap Amanda opgegeten?
Brrrrr....gedverquote:
Met klontjes in haar haarquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en weer uitgescheten, en het huppelt alweer vorlijk rond![]()
Des te beter is de make up sex....quote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hbe je wel gekeken dan? Nena heeft een schijthekel aan Brian gekregen. Helemaal sinds ze de beelden gezien heeft na haar exit (volgens Huub). Dus dat gaat absoluut niet gebeuren.
Hahaha..luizenquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brrrrr....gedver................................................(wat zijn coodies trouwens?)
Brian stemt gewoon voor oud da's toch al duidelijk en na een taktische bespreking met Jaap zal ook Jaap voor Nieuw stemmen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Marelle het volgende:
Brian is als de dood dat het Nena wordt, dat kan ie niet aan. Hij ziet het schip al zinken want Nena sluit zich aan bij SHE. Brian heeft met Nena ruzie, Nena en Amandel hebben ruzie, Natasja moet Nena eigenlijk ook niet. Dus dat wordt gegarandeerd de grootste heibel tussen BANJ en SHE mocht Nena terug komen, lijkt me heel interessant!!![]()
![]()
wie is nousayr????quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
Brian: "Je hebt twee richtingen die je kan gaan. Je kan richting links gaan en richting rechts. En links is oud en rechts is nieuw "
De shortlist van Brian en Natasia: Nousayr, Stephan, Nicolaas en Nena
Brian: "Ik zou niet daarvoor willen kiezen om wie ik nu zicht heb op de kandidaten die het kunnen zijn."
Brian geeft aan niet voor Nena te willen kiezen, en dat ze dit kunnen blokkeren als ze als groep te werk gaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en weer uitgescheten, en het huppelt alweer vorlijk rond![]()
Dat betwijfel ik dus.quote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hbe je wel gekeken dan? Nena heeft een schijthekel aan Brian gekregen. Helemaal sinds ze de beelden gezien heeft na haar exit (volgens Huub). Dus dat gaat absoluut niet gebeuren.
Het staat al vast dat het een oud bewoner wordtquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Brian gaat zich nu de komende 24 uur bezighouden met het omlullen van Natas, Aman en Jaap.
Ik denk dat hij aan Natas een hele kluif gaat krijgen en dat Aman en Jaap braaf voor het karretje van Brian gespannen worden.
Die jongen schijt echt 7 kleuren bagger voor Nena, dat zij terugkomt, is zijn grootste angst.![]()
In ieder geval moet 1 van dat clubje de doorslag geven voor oud of nieuw.
Kunnen ze een triootje doenquote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef havefun het volgende:
Als Nena terug komt en gaat konijnen met Brian , dat zou wat zijn.
Natasia blijft voor oud stemmen... ik denk dat zij vind dat ze een statement tegen Brian moet zetten...quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dus het gaat niet lukken. Nena komt er helaas niet in. Goede poging van de redactie, maar dit lukt niet. Brian en Natasia halen Amanda en Jaap over en dan is het over en uit voor de oude miljonair.
En voor straf komt dan Jaap versie 2 het huis in. Die twee keer zo dik is , een twee keer zo grote plaat voor zijn kop heeft , die wel 21cm heeft en die ook graag gebruikt , die niet gaat afvallen, die Elke avond dronken ala Jaap is. Die In het zwembad geen bommetjes maar Nuke's doet , en die voordat de boodschappen besteld zijn zorgt dat ze weer op zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dus het gaat niet lukken. Nena komt er helaas niet in. Goede poging van de redactie, maar dit lukt niet. Brian en Natasia halen Amanda en Jaap over en dan is het over en uit voor de oude miljonair.
Hij keek een paar keer kittig lachend de camera in, bah.quote:Op maandag 2 april 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Thuisssssssssssss, en Braaaaajen zit weer helemaal fout, dus durft niet te zingen.
Huub pingelt er lustig op los.
Nee hoor, het wordt Sjekkie van De Bus.quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het staat al vast dat het een oud bewoner wordt
of knuffel ruud van BBquote:Op maandag 2 april 2007 22:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt Sjekkie van De Bus.
En als dit zo blijft, dan is dit een nieuwe steek voor Brian.quote:Op maandag 2 april 2007 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is gelukkig nog niet door Brian overtuigd.
Damn nou draaf je doorquote:Op maandag 2 april 2007 22:41 schreef havefun het volgende:
[..]
En voor straf komt dan Jaap versie 2 het huis in. Die twee keer zo dik is , een twee keer zo grote plaat voor zijn kop heeft , die wel 21cm heeft en die ook graag gebruikt , die niet gaat afvallen, die Elke avond dronken ala Jaap is. Die In het zwembad geen bommetjes maar Nuke's doet , en die voordat de boodschappen besteld zijn zorgt dat ze weer op zijn.
zou de redactie hierin ook niet kunnen sturen?? Kunnen ze anders ook toch? Het gaat er om dat Natasja zich niet laat ompraten door Para Brian. Natasja even naar 'achter' roepen en klaar is Kees.....quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nou da's dan toch duidelijk? Ze kunnen het dan face to face doen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:40 schreef scanman01 het volgende:
Amanda geeft nu toch iets aan waaruit zou kunnen blijken dat het Nena niet is. Nena heeft in de laatste brief aan haar geschreven dat ze de ruzie niet meer via tv wil uitvechten.
Jaap twijfelde ook, en Brian gaat heus nog wel op hem inpraten ben ik bang...quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En als dit zo blijft, dan is dit een nieuwe steek voor Brian.![]()
Vamos!quote:Op maandag 2 april 2007 22:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Niks is toevallig in DGK.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Ik vind die brief weer net te toevallig.
Ligt zeker niet aan jouquote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Ligt het aan mij of is dat lachje van Brian steeds hoger en wanhopiger aan het worden
Ja die houden ze nog veilig achter, maar die zetten ze er alleen in voor echte noodgevallen.quote:
Ja, als Brian vindt dat hij zich kwetsbaar opstelt, zoals wanneer hij moet zingen, dan wordt hij net een meisje.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Ligt het aan mij of is dat lachje van Brian steeds hoger en wanhopiger aan het worden
Gelukkigquote:
De nieuwe VW Toureg is al afgeleverd.... het wordt Nena....quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
zou de redactie hierin ook niet kunnen sturen?? Kunnen ze anders ook toch? Het gaat er om dat Natasja zich niet laat ompraten door Para Brian. Natasja even naar 'achter' roepen en klaar is Kees.....
Ze lijkt me geen ex-miljonair....quote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef STAP01 het volgende:
Gaby is geen optie he?
1 nacht slapen is ook een oud bewoner, dus ja het kanquote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef STAP01 het volgende:
Gaby is geen optie he?
Dat denk ik ook, er zal flink gestuurd worden, of er is al gestuurd.quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het staat al vast dat het een oud bewoner wordt
Laten ze dan een lekkere gespierde gast erin zettenquote:Op maandag 2 april 2007 22:44 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja die houden ze nog veilig achter, maar die zetten ze er alleen in voor echte noodgevallen.
Ernstige lage kijkcijfers e.d
Ik vrees dat hij vanacht weer niet to een orgasme komt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Heeft geen 10.000 euro ooit ingelegd.quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1 nacht slapen is ook een oud bewoner, dus ja het kan
Het enige wat ik kan bedenken is dat het TE voor de hand ligt....quote:Op maandag 2 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Nena ligt echt ENORM voor de hand als je alles wegstreept enzo... De rest eigenlijk helemaal niet. Ik denk dat de kans toch zo'n 80% is dat zij het is. Tijdens haar laatste videoboodschap is het natuurlijk ter sprake gekomen. Alleen vind ik die brief dan wel een beetje vreemd.
Maar ik vind Natasia en Amanda toch wel heel erg richting een oúde bewoner neigen!quote:Op maandag 2 april 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap twijfelde ook, en Brian gaat heus nog wel op hem inpraten ben ik bang...
Toon Loos? Vader van Rebecca?quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef Carlaa het volgende:
Dit doet wel ERG pijn aan mijn oren hoor. Toon zou zich omdraaien in zijn graf!
Als ze haar masker dan maar ophoudtquote:Op maandag 2 april 2007 22:45 schreef STAP01 het volgende:
Gaby is geen optie he?
hij huilt hoorquote:Op maandag 2 april 2007 22:47 schreef just_syl het volgende:
Dat Huub zo cool blijft zitten zonder te lachen
Aman vindt het onwaarschijnlijk dat nena terugkomt. Dit naar aanleiding van de brief die ze vanmiddag ontvangen heeft.quote:Op maandag 2 april 2007 22:46 schreef Sebi het volgende:
Amanda wil dus ook best een oude bewoner en vindt de theorieën van Brian nergens op slaan. Eerder zei ze zelfs al tegen Brian, ietwat onverschillig, dat ze het 'leuk, gezellig' zou vinden als het Nena blijkt te zijn...Brian heeft nog wat werk te verzetten de komende uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |