Nee, zoals ik het begreep moesten ze overal rekening mee houden.quote:Op maandag 2 april 2007 21:41 schreef PC eend het volgende:
Zijn nena en NL trouwens niet uitgesloten door dat geweld
Hmm ok, dan kan je er dus rustig op los beukenquote:Op maandag 2 april 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het begreep moesten ze overal rekening mee houden.
Volgens mij is die ruzie zo uitgepraat en zijn ze weer de dikste vriendinnen en gelijk een sterk blokquote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk Nena.
Ze heeft een dubbele verhaallijn: de ruzie met Amanda, en het gek maken/ wraak nemen op Brian.
En ze heeft (voor zover ik weet) geen verplichtingen, belangrijke familiezaken.
Benji.![]()
Nee maar de bewoners moeten binnen 24 uur beslissen.quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Ik kijk geen streams, is er ook gezegd wanneer er een nieuwe komt?
Okay bedanktquote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee maar de bewoners moeten binnen 24 uur beslissen.
i?quote:Op maandag 2 april 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk Nena.
Ze heeft een dubbele verhaallijn: de ruzie met Amanda, en het gek maken/ wraak nemen op Brian.
En ze heeft (voor zover ik weet) geen verplichtingen, belangrijke familiezaken.
Benji.![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 april 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Nenaaaaaaaaaaaaaaaa
Alsof de redaktie Angelique en Evelien terug WILT hebben. Op een tweede Sylvia zitten ze niet te wachten. Sylvia is iemand die de kijker na vele maanden tijd heeft leren te waarderen, daarom dankt ze haar populariteit, maar Evelien en Angelique hebben die luxe niet, en de redaktie weet dat ook wel. Dus de kans dat die 2 terugkomen is 0%, tenzij het uit pure wanhoop van de redaktie is omdat niemand anders wilt...quote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Ik hoop Nena, maar ik denk angelique/evelien. Dus heb ik op angelique gestemt, waarom?
LOL... Angelique is eruit gezet door JdM juistquote:Op maandag 2 april 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Angelique is de enige die weg gegaan is zonder reden die echt met het spel te maken heeft: daarom denk ik dat zei wel is terug zou kunnen komen.
chips...quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
bij home van tien staat een foto van nicolaas???? dusssssssssssssssss
... wordt die het sowieso niet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
Komt er iemand andersssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op maandag 2 april 2007 23:00 schreef lady1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |