Of de 'Griekse' (d) Ellie..........quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Mijn gedachte is:
Oud: Nena
Nieuw: Oldenzaalse mokkel
Je moet echt blind zijn om Jaap in zijn reet te naaien zegquote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
Vast niemand. Wie is er in NL in vredesnaam mediageil en wil kans maken op 2 miljoen euro? Niemand toch.quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Marelle het volgende:
Ik denk dat het een oud bewoner wordt, puur om het feit dat voor mijn gevoel een nieuwe bewoner gewoonweg niet meer te vinden isWie gaat er nu nog voor 10.000 euro in de Kooi zitten.
Mijn ideequote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Brulkip het volgende:
Wat lult hij nu weer dom......
SUKKEL!
Ik ga naar bed!
Nee, ik zag je avatar en vond dat een goed idee...quote:
Ik denk dat het coodies zijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef Gigageil het volgende:
Zou Natasia korstjes hebben onder haar pruik of zo ? Ze krabt steeds .....![]()
Dittoquote:
Moet echt aan de bril, dacht dat dat de gouden kliko was.quote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Linke Loetje drijft nog op de bodum van het zwembad![]()
Hbe je wel gekeken dan? Nena heeft een schijthekel aan Brian gekregen. Helemaal sinds ze de beelden gezien heeft na haar exit (volgens Huub). Dus dat gaat absoluut niet gebeuren.quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian,
Ja en weer uitgescheten, en het huppelt alweer vorlijk rondquote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft Jaap Amanda opgegeten?
Brrrrr....gedverquote:
Met klontjes in haar haarquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en weer uitgescheten, en het huppelt alweer vorlijk rond![]()
Des te beter is de make up sex....quote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hbe je wel gekeken dan? Nena heeft een schijthekel aan Brian gekregen. Helemaal sinds ze de beelden gezien heeft na haar exit (volgens Huub). Dus dat gaat absoluut niet gebeuren.
Hahaha..luizenquote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brrrrr....gedver................................................(wat zijn coodies trouwens?)
Brian stemt gewoon voor oud da's toch al duidelijk en na een taktische bespreking met Jaap zal ook Jaap voor Nieuw stemmen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Marelle het volgende:
Brian is als de dood dat het Nena wordt, dat kan ie niet aan. Hij ziet het schip al zinken want Nena sluit zich aan bij SHE. Brian heeft met Nena ruzie, Nena en Amandel hebben ruzie, Natasja moet Nena eigenlijk ook niet. Dus dat wordt gegarandeerd de grootste heibel tussen BANJ en SHE mocht Nena terug komen, lijkt me heel interessant!!![]()
![]()
wie is nousayr????quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
Brian: "Je hebt twee richtingen die je kan gaan. Je kan richting links gaan en richting rechts. En links is oud en rechts is nieuw "
De shortlist van Brian en Natasia: Nousayr, Stephan, Nicolaas en Nena
Brian: "Ik zou niet daarvoor willen kiezen om wie ik nu zicht heb op de kandidaten die het kunnen zijn."
Brian geeft aan niet voor Nena te willen kiezen, en dat ze dit kunnen blokkeren als ze als groep te werk gaan.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:33 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en weer uitgescheten, en het huppelt alweer vorlijk rond![]()
Dat betwijfel ik dus.quote:Op maandag 2 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hbe je wel gekeken dan? Nena heeft een schijthekel aan Brian gekregen. Helemaal sinds ze de beelden gezien heeft na haar exit (volgens Huub). Dus dat gaat absoluut niet gebeuren.
Het staat al vast dat het een oud bewoner wordtquote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Brian gaat zich nu de komende 24 uur bezighouden met het omlullen van Natas, Aman en Jaap.
Ik denk dat hij aan Natas een hele kluif gaat krijgen en dat Aman en Jaap braaf voor het karretje van Brian gespannen worden.
Die jongen schijt echt 7 kleuren bagger voor Nena, dat zij terugkomt, is zijn grootste angst.![]()
In ieder geval moet 1 van dat clubje de doorslag geven voor oud of nieuw.
Kunnen ze een triootje doenquote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef havefun het volgende:
Als Nena terug komt en gaat konijnen met Brian , dat zou wat zijn.
Natasia blijft voor oud stemmen... ik denk dat zij vind dat ze een statement tegen Brian moet zetten...quote:Op maandag 2 april 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Dus het gaat niet lukken. Nena komt er helaas niet in. Goede poging van de redactie, maar dit lukt niet. Brian en Natasia halen Amanda en Jaap over en dan is het over en uit voor de oude miljonair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |