Ze hebben Brian toch?quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef havefun het volgende:
Maar Nena zou toch totaal onlogisch zijn, ze hebben al een nieuwe Nena: Amanda.
En wat zou Nena daar nog te zoeken hebben, haar bekendheid heeft ze al. En het recht zetten met Amanda dat kan ze ook wel door af en toe daar op bezoek te komen ofzo.
Nee ik denk dat als het een oud bewoner is dat het die Marrokaan is die al eerder mee deed.
Ze missen nog een troetel allochtoon
Misschien nav Huub's tattoo: een korantekst op zijn billen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef havefun het volgende:
Maar Nena zou toch totaal onlogisch zijn, ze hebben al een nieuwe Nena: Amanda.
En wat zou Nena daar nog te zoeken hebben, haar bekendheid heeft ze al. En het recht zetten met Amanda dat kan ze ook wel door af en toe daar op bezoek te komen ofzo.
Nee ik denk dat als het een oud bewoner is dat het die Marrokaan is die al eerder mee deed.
Ze missen nog een troetel allochtoon
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Voor ons vrouwen zou dat idd een fijne optie zijn![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mag Jaap er al uitgestemd worden eigenlijk?![]()
Para sister, dat ontbrak er nog maar aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgen waanideeën. Natasia denkt dat Eric en Huub enorm aan het kutten zijn terwijl ze gewoon rustig op hun bed liggen![]()
![]()
Ja, die is vogelvrij verklaard.quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Genoeg debielen hoorquote:
Nee joh, dat was tenminste een beetje brute gastquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.
maar zou de redactie dat niet gaan sturen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Nena de grootste kans maakt en die willen ze niet. Dan krijgen ze vast Amanda en Jaap wel mee en wordt het dus een nieuwe bewoner.
Damn zegquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Wil Natasia genomen worden op het biljart door Brian?
Ik ook. Walgelijk mannetje.quote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.
Als ik geen vriendin had dan had ik me allang ingeschreven.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kunnen ze geen nieuwe bewoners meer vinden die 10.000 in willen leggen om de Kooi in te gaan???![]()
![]()
![]()
Is LL nog gesignaleerd hier de laatste uurtjes?quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Marelle het volgende:
Ik denk dat het een oud bewoner wordt, puur om het feit dat voor mijn gevoel een nieuwe bewoner gewoonweg niet meer te vinden isWie gaat er nu nog voor 10.000 euro in de Kooi zitten.
Het is uitquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nena...........Gesjanst en gezellig met Huub die het nu gezellig met Lieke heeft.![]()
Daar heeft ie nog een hele kluif aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
Klopt, dat zei Wilgo gisteren tegen haar.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Dogga het volgende:
Natasja zit hier nog maar 5 maanden want april rekent ze niet meer mee
die begrijp ik niet echt.
april is nog maar net begonnen je zij telt hem niet mee?
Linke Loetje drijft nog op de bodum van het zwembadquote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Is LL nog gesignaleerd hier de laatste uurtjes?
Dat zei Wilgo gisteren tegen haar. En dan is het waarheid.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Dogga het volgende:
Natasja zit hier nog maar 5 maanden want april rekent ze niet meer mee
die begrijp ik niet echt.
april is nog maar net begonnen je zei telt hem niet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |