Nena is niet ordinairquote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Nicolaas terug komt>? Mischien willen ze weer wat klasse erbij hebben, met Nena wordt het alleen nog ordinaider.
Oké!quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten ze gewoon waar ze zitten, toch? Met hangers moet je de tepels wel eens even op zn plek leggen als je een bh aanhebt.![]()
No fucking wayquote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar geloof ik al lang niet meer in hoorDenk je nou echt dat een oud bewoner nog es 10.00 euries gaat betalen
![]()
Lekker weer geweest, de laatste dagenquote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Nasty onder de zonnebank geweest?![]()
Ik zie ze alleen als ze lachtquote:Op maandag 2 april 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker weer geweest, de laatste dagen![]()
Ik denk ook dat eht Nena is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Hoe langer is er over nadenk, hoe zekerder is ben dat het Nena is.
Er zijn maar drie personen die goed zouden worden gekeurd door de redactie en dat zijn Nena en Nicolaas en Nathanael. Nathanael wil denk ik niet (vanwege Patricia) en voor Nicolaas is het peil de laatste tijd veel te laag. Dus blijft alleen Nena over, die met veel onopgeloste dingen zit en daarom de kooi weer in wil.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kleiner die kans wordt. Nicolaas is zwaar genaaid door de programmamakers, had ontzettend de schurft in het steeds weer veranderen van regels en had enorme spijt ooit te hebben meegedaan. Verder is het peil de laatste tijd heel laag, dus Nicolaas wil nooit of te nimmer meer terug.quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat Nicolaas terug komt>? Mischien willen ze weer wat klasse erbij hebben, met Nena wordt het alleen nog ordinaider.
Vind je het gek dat wijf heeft hem helemaal gek gemaakt. Brian was ook schuldig maar Nena was hem echt aan het misbruiken ( in de figuurlijke zin ). Ik kan begrijpen dat hij Nena er niet in wil.quote:Op maandag 2 april 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Stukje dit, stukje dat, etcetera.
De kern is wel heel erg duidelijk: Brian heeft angst voor een terugkomst van Nena.
Nog last van de Millenium bug?quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef DainBramage het volgende:
Bedoelen ze met "oud" en "nieuw", niet de leeftijd van de persoon ???
Dan ben ik alsnog zwaar teleurgesteldquote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Wat zou het knullig zijn als de stemming gaat naar een nieuwe bewoner.
Naaah vinden ze leuk om ons te fuckenquote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Fontijn.
Daarbij heeft hij zijn 50.000 euro al. En als hij die niet heeft, is hij zo genaaid dat hij nooit meer terugkomt. OF..... hij krijgt alleen die 50.000 euro als hij terugkomt... en heeft ingestemd????quote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe langer ik er over nadenk, hoe kleiner die kans wordt. Nicolaas is zwaar genaaid door de programmamakers, had ontzettend de schurft in het steeds weer veranderen van regels en had enorme spijt ooit te hebben meegedaan. Verder is het peil de laatste tijd heel laag, dus Nicolaas wil nooit of te nimmer meer terug.
FF opletten hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 22:10 schreef DainBramage het volgende:
Bedoelen ze met "oud" en "nieuw", niet de leeftijd van de persoon ???
Brian kan het prima alleen af om zichzelf gek te krijgen. Ook zonder Nena is die nog zo gek als een deur.quote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Vind je het gek dat wijf heeft hem helemaal gek gemaakt. Brian was ook schuldig maar Nena was hem echt aan het misbruiken ( in de figuurlijke zin ). Ik kan begrijpen dat hij Nena er niet in wil.
Ik kan het ook prima begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Vind je het gek dat wijf heeft hem helemaal gek gemaakt. Brian was ook schuldig maar Nena was hem echt aan het misbruiken ( in de figuurlijke zin ). Ik kan begrijpen dat hij Nena er niet in wil.
Nog even en Brian is een slachtofferquote:Op maandag 2 april 2007 22:11 schreef havefun het volgende:
[..]
Nena was lui en erg bezig met haar uiterlijk (wat normaal is op die leeftijd), maar ze was zeker niet ordinair. Zeker niet in vergelijking tot Amanda, Ellie etc...quote:Op maandag 2 april 2007 22:07 schreef havefun het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian kan het prima alleen af om zichzelf gek te krijgen. Ook zonder Nena is die nog zo gek als een deur.
Net als z'n moeder.
Morgen heb ik vast Kenneth voor de deur.
Maar niet voor de kijkcijfersquote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Alle gekheid op een stokkie Nena zou leuk zijn wellicht ,alleen ik zou het gewoon eerlijker vinden als er een nieuwe verse bewoner in zou komen ,dat zou gewoon recht doen aan het spel
Niemand wilt nog met dit programma geassocieerd worden, het wordt gewoon Nenaquote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Alle gekheid op een stokkie Nena zou leuk zijn wellicht ,alleen ik zou het gewoon eerlijker vinden als er een nieuwe verse bewoner in zou komen ,dat zou gewoon recht doen aan het spel
jawel hoor!!!! Daar kan ik wel tegenquote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niemand wil 10 ruggen neerleggen om bij dat zooitje te zitten![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nena nena nena, de obsessie begint weer![]()
Mee eens maar Nena makt voor mij veel goed...quote:Op maandag 2 april 2007 22:14 schreef Tomahawk39 het volgende:
Voor ons vrouwen zou dat idd een fijne optie zijnquote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Nicolaas zou ook wel erg tof zijn. Woest aantrekkelijk die man.
Precies, wat heeft Nena haar toch aangedaan behalve die ene opmerking over make me beautifulquote:Op maandag 2 april 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Hoor Natasia toch negatief over Nena lullen zeg... Die is dus ook heel bang
Ze hebben Brian toch?quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef havefun het volgende:
Maar Nena zou toch totaal onlogisch zijn, ze hebben al een nieuwe Nena: Amanda.
En wat zou Nena daar nog te zoeken hebben, haar bekendheid heeft ze al. En het recht zetten met Amanda dat kan ze ook wel door af en toe daar op bezoek te komen ofzo.
Nee ik denk dat als het een oud bewoner is dat het die Marrokaan is die al eerder mee deed.
Ze missen nog een troetel allochtoon
Misschien nav Huub's tattoo: een korantekst op zijn billen...quote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef havefun het volgende:
Maar Nena zou toch totaal onlogisch zijn, ze hebben al een nieuwe Nena: Amanda.
En wat zou Nena daar nog te zoeken hebben, haar bekendheid heeft ze al. En het recht zetten met Amanda dat kan ze ook wel door af en toe daar op bezoek te komen ofzo.
Nee ik denk dat als het een oud bewoner is dat het die Marrokaan is die al eerder mee deed.
Ze missen nog een troetel allochtoon
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Voor ons vrouwen zou dat idd een fijne optie zijn![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mag Jaap er al uitgestemd worden eigenlijk?![]()
Para sister, dat ontbrak er nog maar aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgen waanideeën. Natasia denkt dat Eric en Huub enorm aan het kutten zijn terwijl ze gewoon rustig op hun bed liggen![]()
![]()
Ja, die is vogelvrij verklaard.quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Genoeg debielen hoorquote:
Nee joh, dat was tenminste een beetje brute gastquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.
maar zou de redactie dat niet gaan sturen?quote:Op maandag 2 april 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Brian denken dat Nena de grootste kans maakt en die willen ze niet. Dan krijgen ze vast Amanda en Jaap wel mee en wordt het dus een nieuwe bewoner.
Damn zegquote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef yellowfirst het volgende:
Wil Natasia genomen worden op het biljart door Brian?
Ik ook. Walgelijk mannetje.quote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nicolaas, jeg, dat vond ik echt een psyco.
Als ik geen vriendin had dan had ik me allang ingeschreven.quote:Op maandag 2 april 2007 22:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kunnen ze geen nieuwe bewoners meer vinden die 10.000 in willen leggen om de Kooi in te gaan???![]()
![]()
![]()
Is LL nog gesignaleerd hier de laatste uurtjes?quote:Op maandag 2 april 2007 22:20 schreef Marelle het volgende:
Ik denk dat het een oud bewoner wordt, puur om het feit dat voor mijn gevoel een nieuwe bewoner gewoonweg niet meer te vinden isWie gaat er nu nog voor 10.000 euro in de Kooi zitten.
Het is uitquote:Op maandag 2 april 2007 22:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nena...........Gesjanst en gezellig met Huub die het nu gezellig met Lieke heeft.![]()
Daar heeft ie nog een hele kluif aanquote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
quote:Op maandag 2 april 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Maar stel dat Nena terug zou komen.... dan geeft de redaktie ook het halve script prijs....
Nena gaat weer met Brian, Amanda kruipt over de zeik naast Huub. Eric wordt dan gek van jaloezie en wordt eruit gezet omdat ie zo geil is dat ie Jaap in z'n reet naait. Die vervolgens Eric aanklaagt voor fysiek geweld.
Klopt, dat zei Wilgo gisteren tegen haar.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Dogga het volgende:
Natasja zit hier nog maar 5 maanden want april rekent ze niet meer mee
die begrijp ik niet echt.
april is nog maar net begonnen je zij telt hem niet mee?
Linke Loetje drijft nog op de bodum van het zwembadquote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Is LL nog gesignaleerd hier de laatste uurtjes?
Dat zei Wilgo gisteren tegen haar. En dan is het waarheid.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef Dogga het volgende:
Natasja zit hier nog maar 5 maanden want april rekent ze niet meer mee
die begrijp ik niet echt.
april is nog maar net begonnen je zei telt hem niet mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |