HES + N, momenteel?quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Natasja wilt een oude bewoner, en denk niet dat ze omgepraat kan worden, dus ze hebben een meerderheid voor een oude...
Met 1 ochtendje belspel heeft ze echt geen 10.000 verdiend .......quote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef Dogga het volgende:
het wordt nena
die heeft natuurlijk wat verdient met het bel spel spelletje op Tien
T moest toch unaniem.?quote:Op maandag 2 april 2007 21:52 schreef Mika25 het volgende:
Natasja wilt een oude bewoner, en denk niet dat ze omgepraat kan worden, dus ze hebben een meerderheid voor een oude...
STaat nu in de OP.quote:Op maandag 2 april 2007 21:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah juist.. ik heb plasmaboy gemist, vandaar
Het is idd wel wat toevallig dat hoewel Nena eruit is, ze nog vaak iets van zich laat horenquote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
Amanda heeft duidelijk instructies Brian ervan te overuigen dat het Nena niet kan zijn. Die stekelige berichtjes van Nena lijken me achteraf ook wel heel toevallig. Ach hoop doet leven... Nena, Nena, Nena...
LOL.. denk je dat de redactie dat wil. Eveline was toch ook veel te saai. Nee, daar gaan ze de regels niet voor ombuigen. Het moet iemand zijn die heibel gaat schoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 22:00 schreef havefun het volgende:
Ik hou het bij Nena , ik denk dat zij de enigste is die nog met dit zooite geidentificeerd wil worden. Bart, angelique, stefan in ieder geval niet. Mischien Komt die Eveline wel terug?
Haar vader betaalt alles.quote:Op maandag 2 april 2007 22:01 schreef getl0st het volgende:
En waar haalt nena trouwens het geld vandaan?
2 keer 10.000 inleg voor iemand die kleding verkoopt?
"quote:Op maandag 2 april 2007 21:54 schreef Gigageil het volgende:
Oprotten hoor met die blonde preutse doos, Nena.....
NIEUW BLOED ! NIEUW BLOED !![]()
![]()
Het lijkt mij logisch als de bewoners morgen voor oud kiezen deze binnen enkele seconden op de stoep staat omdat half Nederalnd anders misschien de niet terugkerende ex-miljonairs ook lastig gaan vallen...quote:Op maandag 2 april 2007 21:56 schreef getl0st het volgende:
Wanneer zou de nieuwe (oude) bewoner(ster) komen?
A.s. donderdag al?!
Wat doet haar vader dan voorn werk?quote:
Niemand wil 10 ruggen neerleggen om bij dat zooitje te zittenquote:Op maandag 2 april 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Is het een gebrek aan nieuw bloed... Lekker goedkoop![]()
Kan 'r weleens tegenvallen dan.quote:Op maandag 2 april 2007 22:01 schreef Sebi het volgende:
Amanda kan het zich niet voorstellen dat Nena terugkomt, maar als dat wel zo is vindt ze het 'leuk, gezellig'![]()
Normaal gesproken zitten ze gewoon waar ze zitten, toch? Met hangers moet je de tepels wel eens even op zn plek leggen als je een bh aanhebt.quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Nu weet ik niet hoe het precies zit enzo maar is het zo dat als je dikke memmen hebt je ze altijd moet opschudden met je handen als je iets aantrekt of uittrekt?
Nee, behalve als het te klein is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Nu weet ik niet hoe het precies zit enzo maar is het zo dat als je dikke memmen hebt je ze altijd moet opschudden met je handen als je iets aantrekt of uittrekt?
Snollie is zelf een teringzooitje.quote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Sug4r het volgende:
Wat maakt Amanda een teringzooitje van haar kast zeg![]()
Bij nepborsten wel misschienquote:Op maandag 2 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Daar geloof ik al lang niet meer in hoorquote:Op maandag 2 april 2007 22:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Niemand wil 10 ruggen neerleggen om bij dat zooitje te zitten![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 22:06 schreef DainBramage het volgende:
Ik hoop dat Brian's moeder in de kooi komt. Dan woont hij weer bij mama en word hij weer Para...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |