Nena en Amanda gaat geweldige catfights opleveren. Ik begrijp dat je Brianfan bent daardoor ook automatisch Amandafan maar alsjeblieft..voor het in stand houden van mijn verslaving is er soms gewoon meer nodig. Catfights zijn leuk.quote:
Evelien, Stephan, Ilona, Angelique en Bart willen niet. Nicolaas zal ook wel niet willen. Dan hou je Nena en Nathanael over. Denk wel dat die 2 interesse hebben als ze daar een mooie compensatie voor ontvangen...quote:Op maandag 2 april 2007 20:28 schreef VirtualPOM het volgende:
Nee, doe maar Nicolaasniet Stephan of Evelien aub
![]()
Ja, Lieke komt erin als nieuwe bewoner, oud en toch nieuwquote:
realiseer je wat je schrijft?quote:Op maandag 2 april 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
De ouders van Syl komen dit weekend.
Of toch die vamp uit Oldenzaal?quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hey, dat zou een aparte move zijn.... of wilgo![]()
Het regelboek ligt allang in de vuilnisbak. En dat ze geen goede bewoners kunnen vinden is ook allang duidelijkquote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef Tomahawk39 het volgende:
nou als ze weer een oude bewoner erin gaan gooien dan kunnen ze alle regels ook wel over boord gooien, zou ook betekenen dat ze schijnbaar geen nieuwe bewoners kunnen vinden
Stephan wil wel hoor, die wil alles voor geldquote:Op maandag 2 april 2007 20:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Evelien, Stephan, Ilona, Angelique en Bart willen niet. Nicolaas zal ook wel niet willen. Dan hou je Nena en Nathanael over. Denk wel dat die 2 interesse hebben als ze daar een mooie compensatie voor ontvangen...
Nee ik heb geen geduld !! Bewijs wil ik en en het gewoon BSquote:
Ja hoor, haar moeder en stiefvader, capice?quote:
Syl zei zelf dat haar ouders komen, ze zijn pas 17 jaar getrouwd, hadden eerder zullen komen, maar hadden samen iets gepland.quote:
Zout op naar De Galgenwaardquote:Op maandag 2 april 2007 20:32 schreef RTM1988 het volgende:
ik hoop lieke
quote:Op maandag 2 april 2007 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb geen geduld meer !! Bewijs wil ik en en het is gewoon BS![]()
The Godmother!quote:Op maandag 2 april 2007 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor, haar moeder en stiefvader, capice?
Nena zal zich aansluiten bij SHE en dan zit je nog steeds met 2 groepen. Uiteraard krijg je dan regelmatig catfights, maar dat gaat snel vervelen. Na 1-2 weken zit je weer met hetzelfde probleem. Dan zou die griekse nog een beter alternatief zijn...quote:Op maandag 2 april 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Nena en Amanda gaat geweldige catfights opleveren. Ik begrijp dat je Brianfan bent daardoor ook automatisch Amandafan maar alsjeblieft..voor het in stand houden van mijn verslaving is er soms gewoon meer nodig. Catfights zijn leuk.
Die zijn beide gediskwalificeerd dus lijkt me onmogelijk....quote:Op maandag 2 april 2007 20:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Evelien, Stephan, Ilona, Angelique en Bart willen niet. Nicolaas zal ook wel niet willen. Dan hou je Nena en Nathanael over. Denk wel dat die 2 interesse hebben als ze daar een mooie compensatie voor ontvangen...
Semih, Ruud of Roel danquote:Op maandag 2 april 2007 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn beide gediskwalificeerd dus lijkt me onmogelijk....
Misschien iemand uit een andere serie...? BB?
Nicolaas, Nena of Nathanael (zal iets met de N te maken hebben) kan in ieder geval niet. Eenmaal gedisqualificeerd kun je niet iemand er opnieuw inzetten neem ik aan. Maar oud of nieuw lijkt wel op zoiets te duiden.quote:Op maandag 2 april 2007 20:30 schreef Tomahawk39 het volgende:
nou als ze weer een oude bewoner erin gaan gooien dan kunnen ze alle regels ook wel over boord gooien, zou ook betekenen dat ze schijnbaar geen nieuwe bewoners kunnen vinden
Die wil dat gelukkig niet...misschien Nicolaas wel...quote:Op maandag 2 april 2007 20:27 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners moeten kiezen voor een oude of een nieuwe bewoner. Dat word dus Nathanael
De enige manier om hem legaal terug te krijgen in het huis...
quote:Op maandag 2 april 2007 20:38 schreef Tomahawk39 het volgende:
Hilde??????
Waarom niet Is er geen glasbak ?quote:
Kunnen ze beter die Chantal van BB5 erin gooien. Die had tenminste nog de hersenen om op een walgelijk wijze te stokenquote:
Ze zal toch niet denken dat ze amandelvormige ogen heeftquote:Op maandag 2 april 2007 20:35 schreef Mokum020 het volgende:
De bijnaam AmanDEL vind ze wel leuk voor zichzelf.........
Ja ik zou er trots op zijn.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |