Of je leest het commentaar eronder evenquote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LyRRWYTW5r8
En dat dan nog Uno noemen
ja ikzelf was meer voor de cricketbat optie persoonlijk....die had ik namelijk ook bij mij...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Is het vreemd dat ik daar onwijs om moest lachen???
Om eerlijk te zijn heb ik zelfs nog aan projectie van CG op een achterwand gedachtquote:Is toch geen greenscreen?
+1 maar dan werchter!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb zo'n zin in Pinkpop, samen met mijn vriendinnetje Muse zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Invincible single vanaf gisteren dus te koop.
Wat vindt men van Knights Of Cydonia (Simian Mobile Disco Remix)??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psst.. in een band? Kijk dan eventjes op www.myspace.com/futurism_management. Wellicht hulp dat je juist nodig hebt!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Invincible single vanaf gisteren dus te koop.
Wat vindt men van Knights Of Cydonia (Simian Mobile Disco Remix)??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you might aswell do the white line
Och, hij heeft wel gelijk natuurlijk. Het goede voorbeeld geven is het minste wat je kan doen, en die privé jets zijn natuurlijk helemaal niet nodig ook.quote:Was dit hier al langsgekomen eigenlijk? Zanger Muse heeft kritiek op Live Earth
"And we'll pray, that there's no God"quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef supkaa het volgende:
Volgens mijn ma is er ergens een protestantse priester die muse muziek in z'n mis gebruikt, hij vond de teksten zo goedEr kwam zelfs een muse coverband naar de kerk!
Ik moet alleen eens vragen waar ze dat gehoord heeft want ik kan er nergens iets over vinden..
Wat dacht je van Megalomania? :pquote:Op donderdag 19 april 2007 22:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"And we'll pray, that there's no God"
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Matt's LP playlist!
http://img477.imageshack.(...)playlistme507fc6.jpg
Nummer 10 vind ik best wel verontrustend eerlijk gezegd. :-{
Electric Ladyland ^_^. Verder vind ik er niet eens zoveel bijzonders tussenstaan om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Matt's LP playlist!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:56 schreef Goover het volgende:
Beterschap voor de mannen dan!
En wat hebben die gepresteerd? Raar hoor, die award-shows.quote:My Chemical Romance werd toen uitgeroepen tot beste internationale band.
Rachmaninov & Berlioz in zijn playlistquote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Matt's LP playlist!
The Sunquote:Muse and My Chemical Romance have been caught up in a death threat scare. Both bands had to cancel US gigs when their crew got food poisening. A virginia cafe owner claims to have received death threats after fans blamed him.
Chirs, See you in amsterdam wanneer zeiden ze dat??quote:01. Intro
02. Knights Of Cydonia
03. Hysteria
04. Supermassive Black Hole
05. Map Of The Problematique + Maggie's Farm riff
06. Butterflies & Hurricanes
07. Hoodoo
08. Feeling Good
09. Invincible
10. Starlight
11. Man Of Mystery (Shadows)
12. Time Is Running Out
13. New Born + Riff
14. Encore
15. Unintended
16. Plug In Baby
17. Kaoss Jam
18. Stockholm Syndrome + Riff
19. Outro
Woohooquote:
Can I get an encore? Do you want more? Cooking raw with a Brooklyn boy.quote:...
14. Encore
...
musicnoob ?:Pquote:Op maandag 28 mei 2007 12:47 schreef shakaboem het volgende:
[..]
Can I get an encore? Do you want more? Cooking raw with a Brooklyn boy.
![]()
Ze stonden in november nog in de brabanthallen, en dan nu op pinkpop. Waarom zouden ze dan zo vroeg weer terugkomen? En is de arena niet iets tè? Was ook eerste wat me te binnen schoot hoor, HMH is misschien wel weer wat klein voor ze, maar arena.. ik weet het niet.. Zou wel heel tof zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 14:06 schreef kweek89 het volgende:
oke..
muse gig...ik hoor dat er Juli is gezegd?
ikzelf denk Amsterdam Arena? en dan na 21 juli ofzo?
Heuw?quote:11. Man Of Mystery (Shadows)
Haha nee sorry, applaus is gewoon applaus. De encore zijn alle bisnummers bij elkaarquote:musicnoob ?:P
Encore is applaus,
Coverquote:Op maandag 28 mei 2007 14:53 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Heuw?
[..]
Haha nee sorry, applaus is gewoon applaus. De encore zijn alle bisnummers bij elkaar
quote:The gig (partially or entirely) will be broadcasted today on the Dutch TV channel Nederland 3 between 19:00 and 00:00 GMT+1.
Leuk is dat, ik zit nog op mn werk!quote:
Dus ik ben nog op tijd thuis!!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Tis tot nu toe op volgorde gegaan en Muse stond als laatste aangegeven op Teletekst.
Dus dat wordt tussen 23:00 en 00:00.
http://youtube.com/watch?v=6_U4heFGlCMquote:Op maandag 28 mei 2007 22:06 schreef Assassin92 het volgende:
Mensen, Kaoss Jam, is dat een cover of een nieuw nummer van hun.
Map of the Problematique wordt trouwens hun nieuwe singel!
Ja, en dan maar tot 23.40 uurquote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef Brammie1 het volgende:
Muse om 23:20 zie ik net
Fratellis? Of komen die nu?quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef supkaa het volgende:
Ik heb op pinkpop 10 uur voor het podium gewacht en stond helemaal vooraan in het midden!![]()
![]()
Foto's moeten nog ontwikkeld worden(ouderwets)
En ze speelden unintended![]()
En ik heb handtekeningen!(die nog ingescant moeten worden) Mijn vriend zat bij de security en heeft ze ontmoet! Hij heeft nog ff met Chris en Dom staan praten *jaloers*
(Matt staat niet op de foto want hij was naakt![]()
)
Hier de backstage foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is al geweest lieverd.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Macy Gray volgens mij.
Ik ben blij dat ik sowieso al 20 minuten Muse terug kan zien
Tijdens het spoorboekje werd er volgens mij nog een band genoemd na Muse...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Die is al geweest lieverd.En de Pumpkins mogen niet uitgezonden worden dus denk(hoop) Muse tot 00:00!
![]()
Ja op het beginquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef kweek89 het volgende:
euh...er zat wel piano bij New born? of bedoel je tijdens het nummer?
mijn hemel, ik baalklote kut examens
maar wel Morganquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja op het begin
Maar zet het nummer nog maar is op (cd versie)
Op 1:25 begint die opbouw, en dan op 1:30 komt die ubergeile piano erbij
Maar dat was dus net niet zo, want Matthew heeft natuurlijk geen 4 armen
Al lijkt dat soms wel zo, damn wat is die man goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef Agiath het volgende:
Maar dat was dus net niet zo, want Matthew heeft natuurlijk geen 4 armen
Hoelang heb je moeten wachten voor je plek?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:12 schreef Rubber_Soul het volgende:
I was there!
Bijna BIJNA vooraan met veel moeite.
Maar wat een geil super optreden weer
Op tv viel het idd erg tegen het geluid.
Had je maar daar moeten zijn, lekker PUH
Niet zo heel erg lang, maar ben wel flink in een mensenpers terecht gekomen, en heb de pit overleeft, en kwam uiteindelijk zo'n paar meter van het hek af tussen een paar Jeej-Muse-Meisjes terecht, dus ik heb me uiterst vermaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef supkaa het volgende:
[..]
Hoelang heb je moeten wachten voor je plek?
OMG! Ik herkende het al, had echt zoiets van... spelen ze nu iets van The Shadows?quote:11. Man Of Mystery (Shadows)
Tof, alleen de muziek bij Starlight klinkt erg dof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
Filmpjes!!!
New Born
Supermassive Black Hole
Starlight
De geluidskwaliteit van de uitzending was idd erg matig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tof, alleen de muziek bij Starlight klinkt erg dof.
100x vind ik wat overdreven, maar ik vond het beter dan Lowlands en zeker ook dan de Brabanthallenquote:
Tof!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
Filmpjes!!!
New Born
Supermassive Black Hole
Starlight
Feeling Good
Ik ga er toch nergens met de eer vandoor?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris, niet met de eer ervandoor gaan.
Ik heb gehoord en vernomen dat ze nog concerten doen na het festivalseizoen. Helemaal op het einde riep de drummer nog even 'see you in amsterdam'. Dus ik ben benieuwd of ze HMH doen of Arena. Lijkt me stug trouwens dat laatst.
Oh? Is het nog gehecht moeten worden?quote:
Jup hechtingen zijn er later weer uitgehaald. het groeit snel weer aan elkaar gelukkig. Maar wat ik allemaal niet voor Muse over hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh? Is het nog gehecht moeten worden?
Hij zei:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris, niet met de eer ervandoor gaan.
Ik heb gehoord en vernomen dat ze nog concerten doen na het festivalseizoen. Helemaal op het einde riep de drummer nog even 'see you in amsterdam'. Dus ik ben benieuwd of ze HMH doen of Arena. Lijkt me stug trouwens dat laatst.
Die heb ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef Retro_Doll het volgende:
Ik was er ook bij, en stond helemaal voor aan, bij het midden pad! Vanaf 12 uur smorgens non stop zonder eten of drinken. Het wachten vond ik niet erg, wel de mensen die zich er perse tussen willen proppen en dat je bijna letterlijk moet vechten voor je plek. Best wel wat spierpijn aan over gehouden
. Maar het was het wel allemaal waard zo dichtbij had ik nog nooit gestaan.
Heeft iemand anders ook trouwens dat tshirt gekocht met de artwork van invincible? Achter op staan alle festivals waar ze deze zomer zullen spelen.
Hier kan je de filmpjes ook downloaden http://www.doemaar.niet. Ik weet niet of dat op youtube ook kan. Maar dan heb je tenminste in het groot ^^.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
Filmpjes!!!
New Born
Supermassive Black Hole
Starlight
Feeling Good
82000 zei mijn baasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef nipeng het volgende:
RaR, hoeveel man staan er dan naar Muse te kijken?
Idd, blijf ik thuis voor die kutexamens mis ik dit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef kweek89 het volgende:
euh...er zat wel piano bij New born? of bedoel je tijdens het nummer?
mijn hemel, ik baalklote kut examens
No problem. Beperk het maar tot myspace, google video en youtube.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Retro_Doll het volgende:
Oeps sorry nipeng, wist niet dat dat niet mocht![]()
Geen kattepisquote:
Het is op TV geweest dus kans op problemen lijkt mij nihil. Ze weten van te voren echt wel dat als ze toestemming geven om iets uit te zenden dat het dan op internet komt, wat niet perse slecht is marketing technisch gezien..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
No problem. Beperk het maar tot myspace, google video en youtube.
Ik denk dat de Muse liefhebber ze toch wel zal vinden.
[..]
Geen kattepis
Yupzquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef TheArowana het volgende:
Newborn @ Pinkpop video'tje op youtube:
Die distortion @_ @ En wat gaat Matt lekker ver op z'n gitaar trouwens! (Is dat ding nieuw?)
Die gitaarsolo in New Bornquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef TheArowana het volgende:
Newborn @ Pinkpop video'tje op youtube:
Feeling good is volgens mij van nina simone.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef kreuk050 het volgende:
Heb ze nu 2x gezien, 1e x in de Boerenschuur ergens in brabant in de winter laatst en op PP zondag, fantastisch!! Wat een superband, veel beter als in die boerenschuur btw.
"Feeling good' vind ik het mooiste nummer btw, dit is een cover toch?
ik heb me ook daar tussen proberen te persen maar lukte niet goed.. heb daar 3 uur voor moeten wachten.. en toen het begon ben ik moeten vluchten naar achter na een paar nummers..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Niet zo heel erg lang, maar ben wel flink in een mensenpers terecht gekomen, en heb de pit overleeft, en kwam uiteindelijk zo'n paar meter van het hek af tussen een paar Jeej-Muse-Meisjes terecht, dus ik heb me uiterst vermaakt.
Vond trouwens die Man of Mystery cover wel erg cool.
Vroeg me al af wat dat was, goed dat ik die dingen hier lees![]()
Ik ben uur van te voren bij de ingang van de pit gaan staan, (rechter pit vanaf het podium gezien, NIET de gene naast de tent dus.) Toen konden we nog redelijk makkelijk binnen komen, mooie plekkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef lucina het volgende:
[..]
ik heb me ook daar tussen proberen te persen maar lukte niet goed.. heb daar 3 uur voor moeten wachten.. en toen het begon ben ik moeten vluchten naar achter na een paar nummers..werd daar ram geplet
stond je in het rechter of linker vak?
Dat spel was echt cool, ik stonde ernaastquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef Eix het volgende:
Ik stond bij Snow Patrol in het linkervak maar had na dat concert zo'n vreselijke dorst dat ik maar even eruit ben gegaan. Alleen stond iedereen die naar binnen wou voor de ingang van het vak dus duurde het een kwartier voor ik eruit was.Vervolgens snel een cola gepakt, naar het rechtervak gesprint waar nog plek zat was.
Een aantal mensen voor me klommen net voor de ingang van het vak maar over het hek om de mensenpers te ontwijken dus hetzelfde maar gedaan. Lekker het vak ingegaan waar even later een security gast kwam omdat er niet genoeg plek was omdat iedereen fijn op de grond zat.
Iemand trouwens het strandbal spelletje met Bob de Pinguin meegekregen tijdens het wachten?Te melig.
Ty-po, jeetjequote:
Hmm, dan hebben we elkaar net gemist want ik stond nog geen tien meter verderop ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat spel was echt cool, ik stonde ernaast.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht al, wat is het hier toch gezellig de laatste tijd!![]()
Ben benieuwd of WDR het gaat uitzenden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Leonos het volgende:
Nog iemand van het weekend die Muse gaat zien op RaR? Ik heb er iig zin in
Volgens mij snap ik hem, erg leuk, maar beter lach ik niet.. (niet meer doen! SHHH!)quote:Ik dacht al, wat is het hier toch gezellig de laatste tijd
Yup, Rock Am Ring 2002 en 2004 werden ook uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef TheArowana het volgende:
Zou gaaf zijn. Doen ze dat normaal gesproken?
Sommige mensen moeten minder de Pacman uithangen hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef TheArowana het volgende:
Volgens mij snap ik hem, erg leuk, maar beter lach ik niet.. (niet meer doen! SHHH!)
Hey, heb jij nog gemaild naar aanleiding van mijn PM?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef Nood-kloon het volgende:
Moet je nou eens horen!
Supermassive Rainbow. (Door Electrosound.)
Supermassive black Lamb. (Door LeeDM101.)
Starlight on TV. (Door Mighty Mike.)
Killers en Muse. (Door Team 9. Bekend van Dean Gray.)
Britney's massive hole!! (Door [b]D&K.[/b)
[afbeelding]
![]()
![]()
Cijfers graag!
Die eerste klinkt best lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef Nood-kloon het volgende:
Moet je nou eens horen!
Supermassive Rainbow. (Door Electrosound.)
Supermassive black Lamb. (Door LeeDM101.)
Starlight on TV. (Door Mighty Mike.)
Killers en Muse. (Door Team 9. Bekend van Dean Gray.)
Britney's massive hole!! (Door [b]D&K.[/b)
[afbeelding]
![]()
![]()
Cijfers graag!
Eh, nee. Nog niet, maar voor we verder gaan, da's wel off-topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey, heb jij nog gemaild naar aanleiding van mijn PM?
Ja, dus ga maar fijn pm-en of msn-en.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Eh, nee. Nog niet, maar voor we verder gaan, da's wel off-topic.
Nice...jammer dat ie zo vals klinkt.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef problematiQue het volgende:
excuses als het al eens is geplaatst, maar; Hysteria op de piano.
Ik heb hier geen geluid, thuis straks even bekijken. Maar het vinger werk ziet er al indrukwekkend uitquote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef problematiQue het volgende:
excuses als het al eens is geplaatst, maar; Hysteria op de piano.
Van mij ook hoor, van begin af aan eigenlijk al mijn favoriete nummer op BH&R. Vind het een beter nummer dan Knights of Cydonia, die ik live altijd wél het gaafste vind.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:33 schreef JX het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Map of the Problematique het gaat doen in de charts! Als ik het goed heb wordt die vlak na het Wembley concert (eindelijk) uitgebrachtIk was verkocht toen ik dat nummer voor t eerst hoorde, is absoluut één van mijn favorieten
![]()
![]()
![]()
![]()
Typisch Duits publiek.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef Leonos het volgende:
Heb ze op Rock am Ring gezien en ze waren weer goed bezig. Volgens mij een beetje hetzelfde als pinkpop. Alleen het publiek was heel duf
Is op Pinkpop ook vaak zo, hoe verder je naar achter staat hoe ongeïnteresseerder het publiek wordt. Maar vooraan ging het redelijk los bij Musequote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
Ze keken niet eens naar het podium, stonden gewoon beetje met elkaar over braadworsten te lullen
Ja! Ik wou net zeggen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Is op Pinkpop ook vaak zo, hoe verder je naar achter staat hoe ongeïnteresseerder het publiek wordt. Maar vooraan ging het redelijk los bij Muse
Ouwe zeikerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Megalomaniac het volgende:
Rockers MUSE were left bemused after asking QUEEN's ROGER TAYLOR for tips on playing at famed stadium Wembley - he said the venue was "s**t." The British rock band are playing two dates (16+17Jun07) at the London, England venue but Taylor was less than complimentary about performing there. Muse drummer Dominic Howard says, "Roger said, 'It's s**t. Everyone is so far away, you can't see anything'"
Awww Rog![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Muse' stage van Wembley gespot:
[afbeelding]
Waar staat dat ding? Het is echt MEGA grootquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef Megalomaniac het volgende:
Hier staan meer plaatjes: http://www.industria.be/~tom.van.put/stage%20MUSE/
Aan de nummerborden te zien in België!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar staat dat ding? Het is echt MEGA groot
Op de laatste foto zie je zo'n elektrohut met een 0032 nr erop dus denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Aan de nummerborden te zien in België!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Muse' stage van Wembley gespot:
[afbeelding]
In België dus...quote:A friend of me passes every day, on the way to his work by bike, near the company Stageco. In case you don't know, this is a Belgian company who build stages for all the festivals around the world, and for many famous bands like U2 and the Rolling Stones,... And near the company they have a test site where they often set up stages they've designed to test them (duh). Anyways yesterday he saw a very impressive (and Muse-ish, with the dish antennas) stage and there was a large banner with the Muse logo on it. So this will probably be the stage for Wembley. But unfortunately, he didn't have his camera with him. But today, he brought his camera along and took some pictures (the Muse banner had been removed). Muse Wembley Stage [Tom: Warning - Spoiler!] Looks pretty impressive , even though it's in daylight.
2 uur lang Muse!!! Kan niet wachten!!!!quote:Muse have been scheduled a 2 hour slot at Wembley Stadium for the 16th and 17th of June. In comparison, Muse normally play for 90 minutes when they are headlining festivals or touring.
The full schedule is below
SATURDAY 16th JUNE
14:45 Gates Open
16:30 - 17:15 Rodrigo y Gabriela
17:45 - 18:30 Dirty Pretty Things
19:00 - 20:00 The Streets
20:30 - 22:30 Muse
SUNDAY 17th June
14:45 Gates Open
16:00 - 16:45 Shy Child
17:15 - 18:00 Biffy Clyro
18:30 - 19:30 My Chemical Romance
20:00 - 22:00 Muse
Waarschijnlijk ergens achter een paal of zo, of is er maar één rang?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 uur lang Muse!!! Kan niet wachten!!!!![]()
En Christiaan...volgens mij zijn er weer nieuwe tickets vrijgekomen, dus je zou het nog ff kunnen proberen natuurlijk!![]()
Nope, standingtickets...zie Muselive.com - Archives - June.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens achter een paal of zo, of is er maar één rang?
Maar wat voor "rang" is dat dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, standingtickets...zie Muselive.com - Archives - June.![]()
Ik ken iemand via een muse board (uit Engeland) die tickets verkoopt voor 85 pond, block 524, row 23..quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat vind ik het kut dat ik niet naar Wembley kan. Ik zit verdomme wel in Engeland dan alleen dat wist ik vantevoren niet
.
Benzinegeld, vliegreis, vervoer in Londen, overnachting....gaat weer klauwen met geld kosten volgend weekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef supkaa het volgende:
Nou ja, het ticket is misschien niet zo duur maar volgens mij ben je dan toch heel wat aan benzinegeld kwijt.. Maar ik zal wel snel moeten beslissen anders is het kaartje weg!
Maar ik heb ook gister nog 75 euro voor een werchter kaartje betaald speciaal voor muse![]()
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Benzinegeld, vliegreis, vervoer in Londen, overnachting....gaat weer klauwen met geld kosten volgend weekend![]()
Je moet er wat voor over hebben he?![]()
Opnames voor de BHAR tour dvd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef JX het volgende:
Ik baal steeds steviger dat ik er niet heen kan![]()
Weet iemand of het wordt uitgezonden? Nja, anders zie ik het later wel op youtubeIk ben er van overtuigd dat het een geweldige show wordt
![]()
Klopt, maar iedere zichzelf respecterende Musefan heeft daar toch wel een accountquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Leonos het volgende:
Je moet inloggen...
luilakquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Leonos het volgende:
Kan je dat bestandje niet ff uploaden ergens anders?
Tnx!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Echt veel plezier
Maak je veel foto's en een reisverslag?
Muse als voorprogramma voor MCRquote:Op zondag 17 juni 2007 00:22 schreef supkaa het volgende:
Ik dacht muse zou op wdr komen vandaag? Volgens de rockpalast site worden ze niet uitgezonden..
Nu is trouwens MCR bezig en god wat slecht.. Hoe kon muse hier nou het voorprogramma van zijn?![]()
Nee joh, net niet. In een klein zaaltje spelen ze misschien obscure B-sides, maar voor zo'n massapubliek juist niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef Echoes het volgende:
setlist wembley? verwacht toch wel wat verrassingen voor zo'n groot concert..
Goed Concert!!! Ik had een goede plek vooraan. Alleen jammer van de regenquote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee joh, net niet. In een klein zaaltje spelen ze misschien obscure B-sides, maar voor zo'n massapubliek juist niet.
'Knights Of Cydonia'
'Hysteria'
'Supermassive Blackhole'
'Map Of The Problematique'
'City Of Delusion'
'Butterflies & Hurricanes'
'Citizen Erased'
'Hoodoo'
'Feeling Good'
'Sunburn'
'Invincible'
'Starlight'
'Man Of Mystery'
'Time Is Running Out'
'Newborn'
'Soldiers Poem'
'Unintended'
'Blackout'
'Plug In Baby'
'Micro Cuts'
'Stockholm Syndrome'
'Take A Bow
Waar hoorde je dat?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:23 schreef Leonos het volgende:
Oja, is het nou waar dat ze in november naar Nederland komen?
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:50 schreef Megalomaniac het volgende:
Hier even wat geile beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=zYST8RLrtK0&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emuselive%2Ecom%2F
Geen arena svpquote:Op maandag 18 juni 2007 21:55 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze dan naar Amsterdam, daar hebben ze wel eens eerder naar gerefereerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF! Wat een show! Ze zijn groter dan U2! @_@quote:Op maandag 18 juni 2007 17:50 schreef Megalomaniac het volgende:
Hier even wat geile beelden.
http://www.youtube.com/watch?v=zYST8RLrtK0&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emuselive%2Ecom%2F
Klopt, kon em ook nergens vinden. Bruna had het niet eens. :squote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand enig idee waar de NME te koop is?
Heb al de wereld aan boekhandels aan de tel. gehad, maar de meeste kennen het blad niet eens![]()
![]()
Internationale tijdschriftenzaak zoeken.. Google?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand enig idee waar de NME te koop is?
Heb al de wereld aan boekhandels aan de tel. gehad, maar de meeste kennen het blad niet eens![]()
![]()
Nope...tenminste, in heel Zwolle niet te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Internationale tijdschriftenzaak zoeken.. Google?
Ja, wat een kuttijd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef bloodymary het volgende:
Van 00.30 tot 02.00! En dan proberen zo lang enigszins nuchter te blijven...
Superchille tijd toch! Iedereen helemaal bezopen en dan Musequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat een kuttijd!!
Maar toch tof natuurlijk
Ja, ik heb em idd ook zien liggen op Schiphol en Luton Airport, maar dat was het nummer daarvoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb hem op Schiphol zien liggen, met MuseCD. Niet gekocht though, zit nu in Engeland, dus kan hem hier ook kopen.
Ja, dat is wel zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Superchille tijd toch! Iedereen helemaal bezopen en dan Muse.
En ik ben #($)(!@$*@#)(jaloers op je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |