Het is op TV geweest dus kans op problemen lijkt mij nihil. Ze weten van te voren echt wel dat als ze toestemming geven om iets uit te zenden dat het dan op internet komt, wat niet perse slecht is marketing technisch gezien..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
No problem. Beperk het maar tot myspace, google video en youtube.
Ik denk dat de Muse liefhebber ze toch wel zal vinden.
[..]
Geen kattepis
Yupzquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef TheArowana het volgende:
Newborn @ Pinkpop video'tje op youtube:
Die distortion @_ @ En wat gaat Matt lekker ver op z'n gitaar trouwens! (Is dat ding nieuw?)
Die gitaarsolo in New Bornquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:44 schreef TheArowana het volgende:
Newborn @ Pinkpop video'tje op youtube:
Feeling good is volgens mij van nina simone.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef kreuk050 het volgende:
Heb ze nu 2x gezien, 1e x in de Boerenschuur ergens in brabant in de winter laatst en op PP zondag, fantastisch!! Wat een superband, veel beter als in die boerenschuur btw.
"Feeling good' vind ik het mooiste nummer btw, dit is een cover toch?
ik heb me ook daar tussen proberen te persen maar lukte niet goed.. heb daar 3 uur voor moeten wachten.. en toen het begon ben ik moeten vluchten naar achter na een paar nummers..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:31 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Niet zo heel erg lang, maar ben wel flink in een mensenpers terecht gekomen, en heb de pit overleeft, en kwam uiteindelijk zo'n paar meter van het hek af tussen een paar Jeej-Muse-Meisjes terecht, dus ik heb me uiterst vermaakt.
Vond trouwens die Man of Mystery cover wel erg cool.
Vroeg me al af wat dat was, goed dat ik die dingen hier lees![]()
Ik ben uur van te voren bij de ingang van de pit gaan staan, (rechter pit vanaf het podium gezien, NIET de gene naast de tent dus.) Toen konden we nog redelijk makkelijk binnen komen, mooie plekkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef lucina het volgende:
[..]
ik heb me ook daar tussen proberen te persen maar lukte niet goed.. heb daar 3 uur voor moeten wachten.. en toen het begon ben ik moeten vluchten naar achter na een paar nummers..werd daar ram geplet
stond je in het rechter of linker vak?
Dat spel was echt cool, ik stonde ernaastquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:09 schreef Eix het volgende:
Ik stond bij Snow Patrol in het linkervak maar had na dat concert zo'n vreselijke dorst dat ik maar even eruit ben gegaan. Alleen stond iedereen die naar binnen wou voor de ingang van het vak dus duurde het een kwartier voor ik eruit was.Vervolgens snel een cola gepakt, naar het rechtervak gesprint waar nog plek zat was.
Een aantal mensen voor me klommen net voor de ingang van het vak maar over het hek om de mensenpers te ontwijken dus hetzelfde maar gedaan. Lekker het vak ingegaan waar even later een security gast kwam omdat er niet genoeg plek was omdat iedereen fijn op de grond zat.
Iemand trouwens het strandbal spelletje met Bob de Pinguin meegekregen tijdens het wachten?Te melig.
Ty-po, jeetjequote:
Hmm, dan hebben we elkaar net gemist want ik stond nog geen tien meter verderop ofzo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat spel was echt cool, ik stonde ernaast.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht al, wat is het hier toch gezellig de laatste tijd!![]()
Ben benieuwd of WDR het gaat uitzenden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:44 schreef Leonos het volgende:
Nog iemand van het weekend die Muse gaat zien op RaR? Ik heb er iig zin in
Volgens mij snap ik hem, erg leuk, maar beter lach ik niet.. (niet meer doen! SHHH!)quote:Ik dacht al, wat is het hier toch gezellig de laatste tijd
Yup, Rock Am Ring 2002 en 2004 werden ook uitgezonden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef TheArowana het volgende:
Zou gaaf zijn. Doen ze dat normaal gesproken?
Sommige mensen moeten minder de Pacman uithangen hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:55 schreef TheArowana het volgende:
Volgens mij snap ik hem, erg leuk, maar beter lach ik niet.. (niet meer doen! SHHH!)
Hey, heb jij nog gemaild naar aanleiding van mijn PM?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef Nood-kloon het volgende:
Moet je nou eens horen!
Supermassive Rainbow. (Door Electrosound.)
Supermassive black Lamb. (Door LeeDM101.)
Starlight on TV. (Door Mighty Mike.)
Killers en Muse. (Door Team 9. Bekend van Dean Gray.)
Britney's massive hole!! (Door [b]D&K.[/b)
[afbeelding]
![]()
![]()
Cijfers graag!
Die eerste klinkt best lekkerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef Nood-kloon het volgende:
Moet je nou eens horen!
Supermassive Rainbow. (Door Electrosound.)
Supermassive black Lamb. (Door LeeDM101.)
Starlight on TV. (Door Mighty Mike.)
Killers en Muse. (Door Team 9. Bekend van Dean Gray.)
Britney's massive hole!! (Door [b]D&K.[/b)
[afbeelding]
![]()
![]()
Cijfers graag!
Eh, nee. Nog niet, maar voor we verder gaan, da's wel off-topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hey, heb jij nog gemaild naar aanleiding van mijn PM?
Ja, dus ga maar fijn pm-en of msn-en.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Eh, nee. Nog niet, maar voor we verder gaan, da's wel off-topic.
Nice...jammer dat ie zo vals klinkt.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef problematiQue het volgende:
excuses als het al eens is geplaatst, maar; Hysteria op de piano.
Ik heb hier geen geluid, thuis straks even bekijken. Maar het vinger werk ziet er al indrukwekkend uitquote:Op zondag 3 juni 2007 23:38 schreef problematiQue het volgende:
excuses als het al eens is geplaatst, maar; Hysteria op de piano.
Van mij ook hoor, van begin af aan eigenlijk al mijn favoriete nummer op BH&R. Vind het een beter nummer dan Knights of Cydonia, die ik live altijd wél het gaafste vind.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:33 schreef JX het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Map of the Problematique het gaat doen in de charts! Als ik het goed heb wordt die vlak na het Wembley concert (eindelijk) uitgebrachtIk was verkocht toen ik dat nummer voor t eerst hoorde, is absoluut één van mijn favorieten
![]()
![]()
![]()
![]()
Typisch Duits publiek.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef Leonos het volgende:
Heb ze op Rock am Ring gezien en ze waren weer goed bezig. Volgens mij een beetje hetzelfde als pinkpop. Alleen het publiek was heel duf
Is op Pinkpop ook vaak zo, hoe verder je naar achter staat hoe ongeïnteresseerder het publiek wordt. Maar vooraan ging het redelijk los bij Musequote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Leonos het volgende:
Ze keken niet eens naar het podium, stonden gewoon beetje met elkaar over braadworsten te lullen
Ja! Ik wou net zeggen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Is op Pinkpop ook vaak zo, hoe verder je naar achter staat hoe ongeïnteresseerder het publiek wordt. Maar vooraan ging het redelijk los bij Muse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |