quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef supkaa het volgende:
Ik heb op pinkpop 10 uur voor het podium gewacht en stond helemaal vooraan in het midden!![]()
![]()
Foto's moeten nog ontwikkeld worden(ouderwets)
En ze speelden unintended![]()
En ik heb handtekeningen!(die nog ingescant moeten worden) Mijn vriend zat bij de security en heeft ze ontmoet! Hij heeft nog ff met Chris en Dom staan praten *jaloers*
(Matt staat niet op de foto want hij was naakt![]()
)
Hier de backstage foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is al geweest lieverd.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Macy Gray volgens mij.
Ik ben blij dat ik sowieso al 20 minuten Muse terug kan zien
Tijdens het spoorboekje werd er volgens mij nog een band genoemd na Muse...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Die is al geweest lieverd.En de Pumpkins mogen niet uitgezonden worden dus denk(hoop) Muse tot 00:00!
![]()
Ja op het beginquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef kweek89 het volgende:
euh...er zat wel piano bij New born? of bedoel je tijdens het nummer?
mijn hemel, ik baalklote kut examens
maar wel Morganquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja op het begin
Maar zet het nummer nog maar is op (cd versie)
Op 1:25 begint die opbouw, en dan op 1:30 komt die ubergeile piano erbij
Maar dat was dus net niet zo, want Matthew heeft natuurlijk geen 4 armen
Al lijkt dat soms wel zo, damn wat is die man goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:08 schreef Agiath het volgende:
Maar dat was dus net niet zo, want Matthew heeft natuurlijk geen 4 armen
Hoelang heb je moeten wachten voor je plek?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:12 schreef Rubber_Soul het volgende:
I was there!
Bijna BIJNA vooraan met veel moeite.
Maar wat een geil super optreden weer
Op tv viel het idd erg tegen het geluid.
Had je maar daar moeten zijn, lekker PUH
Niet zo heel erg lang, maar ben wel flink in een mensenpers terecht gekomen, en heb de pit overleeft, en kwam uiteindelijk zo'n paar meter van het hek af tussen een paar Jeej-Muse-Meisjes terecht, dus ik heb me uiterst vermaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:21 schreef supkaa het volgende:
[..]
Hoelang heb je moeten wachten voor je plek?
OMG! Ik herkende het al, had echt zoiets van... spelen ze nu iets van The Shadows?quote:11. Man Of Mystery (Shadows)
Tof, alleen de muziek bij Starlight klinkt erg dof.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
Filmpjes!!!
New Born
Supermassive Black Hole
Starlight
De geluidskwaliteit van de uitzending was idd erg matig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Tof, alleen de muziek bij Starlight klinkt erg dof.
100x vind ik wat overdreven, maar ik vond het beter dan Lowlands en zeker ook dan de Brabanthallenquote:
Tof!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
Filmpjes!!!
New Born
Supermassive Black Hole
Starlight
Feeling Good
Ik ga er toch nergens met de eer vandoor?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris, niet met de eer ervandoor gaan.
Ik heb gehoord en vernomen dat ze nog concerten doen na het festivalseizoen. Helemaal op het einde riep de drummer nog even 'see you in amsterdam'. Dus ik ben benieuwd of ze HMH doen of Arena. Lijkt me stug trouwens dat laatst.
Oh? Is het nog gehecht moeten worden?quote:
Jup hechtingen zijn er later weer uitgehaald. het groeit snel weer aan elkaar gelukkig. Maar wat ik allemaal niet voor Muse over hebquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oh? Is het nog gehecht moeten worden?
Hij zei:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Chris, niet met de eer ervandoor gaan.
Ik heb gehoord en vernomen dat ze nog concerten doen na het festivalseizoen. Helemaal op het einde riep de drummer nog even 'see you in amsterdam'. Dus ik ben benieuwd of ze HMH doen of Arena. Lijkt me stug trouwens dat laatst.
Die heb ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef Retro_Doll het volgende:
Ik was er ook bij, en stond helemaal voor aan, bij het midden pad! Vanaf 12 uur smorgens non stop zonder eten of drinken. Het wachten vond ik niet erg, wel de mensen die zich er perse tussen willen proppen en dat je bijna letterlijk moet vechten voor je plek. Best wel wat spierpijn aan over gehouden
. Maar het was het wel allemaal waard zo dichtbij had ik nog nooit gestaan.
Heeft iemand anders ook trouwens dat tshirt gekocht met de artwork van invincible? Achter op staan alle festivals waar ze deze zomer zullen spelen.
Hier kan je de filmpjes ook downloaden http://www.doemaar.niet. Ik weet niet of dat op youtube ook kan. Maar dan heb je tenminste in het groot ^^.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
Filmpjes!!!
New Born
Supermassive Black Hole
Starlight
Feeling Good
82000 zei mijn baasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef nipeng het volgende:
RaR, hoeveel man staan er dan naar Muse te kijken?
Idd, blijf ik thuis voor die kutexamens mis ik dit!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:04 schreef kweek89 het volgende:
euh...er zat wel piano bij New born? of bedoel je tijdens het nummer?
mijn hemel, ik baalklote kut examens
No problem. Beperk het maar tot myspace, google video en youtube.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Retro_Doll het volgende:
Oeps sorry nipeng, wist niet dat dat niet mocht![]()
Geen kattepisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |