Ouwe zeikerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:37 schreef Megalomaniac het volgende:
Rockers MUSE were left bemused after asking QUEEN's ROGER TAYLOR for tips on playing at famed stadium Wembley - he said the venue was "s**t." The British rock band are playing two dates (16+17Jun07) at the London, England venue but Taylor was less than complimentary about performing there. Muse drummer Dominic Howard says, "Roger said, 'It's s**t. Everyone is so far away, you can't see anything'"
Awww Rog![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Muse' stage van Wembley gespot:
[afbeelding]
Waar staat dat ding? Het is echt MEGA grootquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef Megalomaniac het volgende:
Hier staan meer plaatjes: http://www.industria.be/~tom.van.put/stage%20MUSE/
Aan de nummerborden te zien in België!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar staat dat ding? Het is echt MEGA groot
Op de laatste foto zie je zo'n elektrohut met een 0032 nr erop dus denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Aan de nummerborden te zien in België!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Muse' stage van Wembley gespot:
[afbeelding]
In België dus...quote:A friend of me passes every day, on the way to his work by bike, near the company Stageco. In case you don't know, this is a Belgian company who build stages for all the festivals around the world, and for many famous bands like U2 and the Rolling Stones,... And near the company they have a test site where they often set up stages they've designed to test them (duh). Anyways yesterday he saw a very impressive (and Muse-ish, with the dish antennas) stage and there was a large banner with the Muse logo on it. So this will probably be the stage for Wembley. But unfortunately, he didn't have his camera with him. But today, he brought his camera along and took some pictures (the Muse banner had been removed). Muse Wembley Stage [Tom: Warning - Spoiler!] Looks pretty impressive , even though it's in daylight.
2 uur lang Muse!!! Kan niet wachten!!!!quote:Muse have been scheduled a 2 hour slot at Wembley Stadium for the 16th and 17th of June. In comparison, Muse normally play for 90 minutes when they are headlining festivals or touring.
The full schedule is below
SATURDAY 16th JUNE
14:45 Gates Open
16:30 - 17:15 Rodrigo y Gabriela
17:45 - 18:30 Dirty Pretty Things
19:00 - 20:00 The Streets
20:30 - 22:30 Muse
SUNDAY 17th June
14:45 Gates Open
16:00 - 16:45 Shy Child
17:15 - 18:00 Biffy Clyro
18:30 - 19:30 My Chemical Romance
20:00 - 22:00 Muse
Waarschijnlijk ergens achter een paal of zo, of is er maar één rang?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
2 uur lang Muse!!! Kan niet wachten!!!!![]()
En Christiaan...volgens mij zijn er weer nieuwe tickets vrijgekomen, dus je zou het nog ff kunnen proberen natuurlijk!![]()
Nope, standingtickets...zie Muselive.com - Archives - June.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens achter een paal of zo, of is er maar één rang?
Maar wat voor "rang" is dat dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, standingtickets...zie Muselive.com - Archives - June.![]()
Ik ken iemand via een muse board (uit Engeland) die tickets verkoopt voor 85 pond, block 524, row 23..quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat vind ik het kut dat ik niet naar Wembley kan. Ik zit verdomme wel in Engeland dan alleen dat wist ik vantevoren niet
.
Benzinegeld, vliegreis, vervoer in Londen, overnachting....gaat weer klauwen met geld kosten volgend weekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:03 schreef supkaa het volgende:
Nou ja, het ticket is misschien niet zo duur maar volgens mij ben je dan toch heel wat aan benzinegeld kwijt.. Maar ik zal wel snel moeten beslissen anders is het kaartje weg!
Maar ik heb ook gister nog 75 euro voor een werchter kaartje betaald speciaal voor muse![]()
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Benzinegeld, vliegreis, vervoer in Londen, overnachting....gaat weer klauwen met geld kosten volgend weekend![]()
Je moet er wat voor over hebben he?![]()
Opnames voor de BHAR tour dvd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef JX het volgende:
Ik baal steeds steviger dat ik er niet heen kan![]()
Weet iemand of het wordt uitgezonden? Nja, anders zie ik het later wel op youtubeIk ben er van overtuigd dat het een geweldige show wordt
![]()
Klopt, maar iedere zichzelf respecterende Musefan heeft daar toch wel een accountquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Leonos het volgende:
Je moet inloggen...
luilakquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Leonos het volgende:
Kan je dat bestandje niet ff uploaden ergens anders?
Tnx!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Echt veel plezier
Maak je veel foto's en een reisverslag?
Muse als voorprogramma voor MCRquote:Op zondag 17 juni 2007 00:22 schreef supkaa het volgende:
Ik dacht muse zou op wdr komen vandaag? Volgens de rockpalast site worden ze niet uitgezonden..
Nu is trouwens MCR bezig en god wat slecht.. Hoe kon muse hier nou het voorprogramma van zijn?![]()
Nee joh, net niet. In een klein zaaltje spelen ze misschien obscure B-sides, maar voor zo'n massapubliek juist niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:49 schreef Echoes het volgende:
setlist wembley? verwacht toch wel wat verrassingen voor zo'n groot concert..
Goed Concert!!! Ik had een goede plek vooraan. Alleen jammer van de regenquote:Op zondag 17 juni 2007 10:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee joh, net niet. In een klein zaaltje spelen ze misschien obscure B-sides, maar voor zo'n massapubliek juist niet.
'Knights Of Cydonia'
'Hysteria'
'Supermassive Blackhole'
'Map Of The Problematique'
'City Of Delusion'
'Butterflies & Hurricanes'
'Citizen Erased'
'Hoodoo'
'Feeling Good'
'Sunburn'
'Invincible'
'Starlight'