Klopt, kon em ook nergens vinden. Bruna had het niet eens. :squote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand enig idee waar de NME te koop is?
Heb al de wereld aan boekhandels aan de tel. gehad, maar de meeste kennen het blad niet eens![]()
![]()
Internationale tijdschriftenzaak zoeken.. Google?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand enig idee waar de NME te koop is?
Heb al de wereld aan boekhandels aan de tel. gehad, maar de meeste kennen het blad niet eens![]()
![]()
Nope...tenminste, in heel Zwolle niet te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Internationale tijdschriftenzaak zoeken.. Google?
Ja, wat een kuttijd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:25 schreef bloodymary het volgende:
Van 00.30 tot 02.00! En dan proberen zo lang enigszins nuchter te blijven...
Superchille tijd toch! Iedereen helemaal bezopen en dan Musequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat een kuttijd!!
Maar toch tof natuurlijk
Ja, ik heb em idd ook zien liggen op Schiphol en Luton Airport, maar dat was het nummer daarvoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb hem op Schiphol zien liggen, met MuseCD. Niet gekocht though, zit nu in Engeland, dus kan hem hier ook kopen.
Ja, dat is wel zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Superchille tijd toch! Iedereen helemaal bezopen en dan Muse.
En ik ben #($)(!@$*@#)(jaloers op je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |