Of je leest het commentaar eronder evenquote:Op maandag 2 april 2007 18:53 schreef Leonos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LyRRWYTW5r8
En dat dan nog Uno noemen
ja ikzelf was meer voor de cricketbat optie persoonlijk....die had ik namelijk ook bij mij...quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Is het vreemd dat ik daar onwijs om moest lachen???
Om eerlijk te zijn heb ik zelfs nog aan projectie van CG op een achterwand gedachtquote:Is toch geen greenscreen?
+1 maar dan werchter!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb zo'n zin in Pinkpop, samen met mijn vriendinnetje Muse zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Invincible single vanaf gisteren dus te koop.
Wat vindt men van Knights Of Cydonia (Simian Mobile Disco Remix)??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psst.. in een band? Kijk dan eventjes op www.myspace.com/futurism_management. Wellicht hulp dat je juist nodig hebt!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Megalomaniac het volgende:
Invincible single vanaf gisteren dus te koop.
Wat vindt men van Knights Of Cydonia (Simian Mobile Disco Remix)??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you might aswell do the white line
Och, hij heeft wel gelijk natuurlijk. Het goede voorbeeld geven is het minste wat je kan doen, en die privé jets zijn natuurlijk helemaal niet nodig ook.quote:Was dit hier al langsgekomen eigenlijk? Zanger Muse heeft kritiek op Live Earth
"And we'll pray, that there's no God"quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef supkaa het volgende:
Volgens mijn ma is er ergens een protestantse priester die muse muziek in z'n mis gebruikt, hij vond de teksten zo goedEr kwam zelfs een muse coverband naar de kerk!
Ik moet alleen eens vragen waar ze dat gehoord heeft want ik kan er nergens iets over vinden..
Wat dacht je van Megalomania? :pquote:Op donderdag 19 april 2007 22:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
"And we'll pray, that there's no God"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |