Mag ik je aanraken?quote:
Zet je MSN eens aan vuilak, clauw staat er ook niet in dus het klopt niet!quote:Op zondag 1 april 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil geen gezeik over #32. in de OP foto.
vooruit, maar dan alleen m'n armquote:
maak jij anders een OPFquote:Op zondag 1 april 2007 12:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zet je MSN eens aan vuilak, clauw staat er ook niet in dus het klopt niet!
Fixedquote:Op zondag 1 april 2007 12:43 schreef veldmuis het volgende:
http://i32.photobucket.com/albums/d11/veldmuiss/32.jpg
Hiero, Kuukske
Ze delen gratis chips uit, en er staat een ijskraampje!quote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef JDude het volgende:
Ik ga straks nog even naar de stad, maar louter voor het terras. Winkelen op die tyfusdrukke dagen kan me gestolen worden.
Als het chips zijn ga ik er ook bovenop duiken hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef JDude het volgende:
Ohja die uitdeeldingen staan altijd daar bij de oversteekplaats bij de bushalte. Al die aasgieren (meestal duidelijk herkenbare Heuvel- of Tuinzigtbewoners) er bovenop duiken!
FM, heb je ons iets te vertellen?quote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als het chips zijn ga ik er ook bovenop duiken hoor!
ik weet nieteens wie het isquote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Weet iemand waar ze de kledinglijn van Marc Newson in Breda (e.o.) verkopen, ik heb ze vanochtend nergens kunnen vinden.
als dat zou kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Clauw het volgende:
De topics gaan supersnel! Het is prachtig weer vandaag in Breda![]()
Dus iedereen naar buiten en weg van je computers
loop er naartoe en ga vragenquote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
watskeburt in centrum? (Keizerstraat)
[afbeelding]
Jij woont in de parkeergarage?quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[afbeelding]
Aanrijding tussen een auto en een fietser denk ik.quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[afbeelding]
HALLO!quote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef Frazz het volgende:
hoi?
dat is geen smoesje, dat is dus echt zoquote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Zo dan. Terras was zeer aangenaam. Volgende keer geen smoesjes over moeders die jarig zijn en huiswerk.
En net stonden er nog 2 recherche auto's bij de Keizerstraat! Volgens JD. Ik heb het niet gezien.
Waar?!quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is geen smoesje, dat is dus echt zo
maar ik haal het morgen met d'n Kiwi in...
Jomanda.quote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg net door bij Kiwi. OK.
quote:
Kom maar halen jong, vuilak!quote:Op zondag 1 april 2007 19:45 schreef veldmuis het volgende:
Als er maar bier is.
Nassau, zoeen oude tijdquote:Op zondag 1 april 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Dat was er vanmiddag. Met nog 2 Nassau meisjes!
Je zou er zo naar terug verlangen.quote:
Ja vuilak geen tijd!quote:Op zondag 1 april 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis. Kom die koelkast eens leegzuupen gek.
Mannenquote:Op zondag 1 april 2007 20:23 schreef veldmuis het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik aan onzedelijke acties waarbij hoofdpijn als excuus wordt gebruikt om ze niet uit te voeren.
Wat ik?quote:
rotambtenarenquote:Op zondag 1 april 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik heb morgen nog weekend. Dinsdag t/m donderdag werken en dan is het weer weekend. Voordeel is dat ik woensdagavond niet hoef te werken omdat er geen lessen zijn!![]()
JD gaat werken en donderdag zuipen van de belastingcenten van de Oisterwijkers.
Ik ben gisteren de Taj Mahal wezen bewonderen. Knap staaltje vakmanschap. Maar geen bier te vinden.quote:Op maandag 2 april 2007 06:54 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Iedereen een goed weekend gehad met het mooie weer?
Komt goed als je weer terug bent in NL.quote:Op maandag 2 april 2007 06:57 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik ben gisteren de Taj Mahal wezen bewonderen. Knap staaltje vakmanschap. Maar geen bier te vinden.![]()
Heerlijk op het terras gehangen gisteren en vandaag nog een dag vrij met dat mooie weer.quote:Op maandag 2 april 2007 06:54 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Iedereen een goed weekend gehad met het mooie weer?
Je bent wel godsgruwelijk vroeg op voor een vrije dag.quote:Op maandag 2 april 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk op het terras gehangen gisteren en vandaag nog een dag vrij met dat mooie weer.
Ben nu al wel toe aan het volgende weekend.
Goed hequote:Op maandag 2 april 2007 08:37 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Je bent wel godsgruwelijk vroeg op voor een vrije dag.![]()
Nee joh, ze komt ons door deze lange dag heen helpen.quote:Op maandag 2 april 2007 08:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Alleen als je nu op het terras zit met een biertje en wifi.![]()
zitten jullie eigenlijk ook samen op de bank, allebei een eigen laptop en dan met elkaar fok!ken?quote:
Dat is morgen, wordt het morgen ook lekker weer btw?quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Oh, het is een hij. Ik gunde je een dagje Cinderella inderdaad.
Nee.quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat is morgen, wordt het morgen ook lekker weer btw?
En dat is niet leuk?quote:Op maandag 2 april 2007 09:41 schreef Frazz het volgende:
Een studierichting waarvan wij 2 kwartalen moeten mee doen
Morgen werken.quote:
Jullie wonen al praktisch samen he?quote:Op maandag 2 april 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kutburen van JD zijn weer bezig. Ik ga zo maar naar het Ginneken.
Ik hoef deze week niet 's avondsquote:
Ik wel, dus ook kentuckyquote:Op maandag 2 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoef deze week niet 's avonds. En dus geen albron eten deze week
Ik niet!quote:Op maandag 2 april 2007 10:05 schreef Ritchie het volgende:
Zo.. je zal op deze prachtige dag maar moeten werken..
Dat die man durft vrij te zijn op een maandag zeg!quote:Op maandag 2 april 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Die stomme tandarts zit niet op maandagochtend, ronduit waardeloos.
Ja SCHANDE.quote:Op maandag 2 april 2007 10:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat die man durft vrij te zijn op een maandag zeg!
Wie is er nu vrij op zulks een dag!
Ik ga om 2 uur even op de grote markt rond schreeuwen dat het schande is dat mensen op deze dag vrij zijn!quote:
Maak ze dood!quote:Op maandag 2 april 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kutburen van JD zijn weer bezig. Ik ga zo maar naar het Ginneken.
Oh lekker.. denk dat ik de markt ook maar eens onveilig ga maken vanmiddagquote:Op maandag 2 april 2007 10:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik niet!
(tenminste nu nog ff wel voor school, maar vanaf 2 uur naar de grote markt!)
Ja dan kunnen we die muur eindelijk eens door breken en de keuken uitbreiden.quote:
gewoon zijn auto opblazenquote:Op maandag 2 april 2007 11:30 schreef bassieVL het volgende:
Bij mij heeft toen een lolbroek iets in de sneeuw op mijn auto geschreven. Maanden later zag ik het nog in de lak staan.
Dat is ook niet erg aardig.quote:
Och, het is maar een koekblik.quote:
In theorie niet hoor.quote:
Ja overheen gelezen. Snorry hoor.quote:
Ja, woensdag of donderdag mooi m'n halve chocolade ei gevuld met bonbons van La Boheme (je weet wel, bij de haven daaro) in ontvangst nemenquote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef bassieVL het volgende:
Pasen in Nederland. Joehoeeeee.
Volgende week pas hoorquote:Op maandag 2 april 2007 13:23 schreef bassieVL het volgende:
Pasen in Nederland. Joehoeeeee.
Bonbons-opeten-bij-Kuukske-meet.quote:Op maandag 2 april 2007 13:32 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er dan ook. De knoop is eindelijk doorgehakt.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Ja, woensdag of donderdag mooi m'n halve chocolade ei gevuld met bonbons van La Boheme (je weet wel, bij de haven daaro) in ontvangst nemen. En JD ermee volstouwen
.
Eerst bonbons en koffie. En dan bier.quote:
Dat klinkt beter.quote:Op maandag 2 april 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerst bonbons en koffie. En dan bier.
Ik zit boordevol goede ideeën.quote:
Ik denk er aan. Dank uquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef JDude het volgende:
DENK JE AAN TEH TANDARTS KUUKSKE?
Deze herinnering werd u aangeboden door de JD informatieservice.
quote:Op maandag 2 april 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk er aan. Dank u
Ik wens de kosten, gebonden aan deze service, graag op factuur te ontvangen op het Heuveladres.
Zucht. Wij gaan hendig fietsen. Stel burgertrutten.quote:Op maandag 2 april 2007 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik zit trouwens niet meer op het terras
alhoewel ik dadelijk mijn mond weer ga verblijden met een biertje
Matchende fietsen en bodywarmers?quote:Op maandag 2 april 2007 18:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zucht. Wij gaan hendig fietsen. Stel burgertrutten.
Euhm, niet echt. (Ik blauwe fiets, hij rood/zwarte fiets).quote:
Wat klaag jij nou! Je hoeft je nu niet te haastenquote:Op dinsdag 3 april 2007 07:48 schreef JDude het volgende:
Daar wel ja!
quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Wat klaag jij nou! Je hoeft je nu niet te haasten.
Hoe ben jij in Utrecht geraakt dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:51 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal..
We zijn weer fris en fruitig op het werk
Hoezo.. ?quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:07 schreef bassieVL het volgende:
Zolang vrijdagochtend de treinen maar gewoon rijden.
Dan land ik op Schiphol. En er is niks vervelender dan na een lange vliegreis vertraging op te lopen door een sein en wisselstoring.quote:
Mja, het is en blijft de NS natuurlijk. Valt niks over te zeggen..quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:39 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dan land ik op Schiphol. En er is niks vervelender dan na een lange vliegreis vertraging op te lopen door een sein en wisselstoring.
Roosendaal is zo gek nog niet!quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:47 schreef Kuukske het volgende:
Je boft dat de treinen rijden tussen Roosendaal en Breda jung!
Rijden de treinen inmiddels al naar Roosendaal?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:31 schreef Frazz het volgende:
Roosendaal is zo gek nog niet!
Wacht wat zeg ik nu weer, tis en blijft een kut dorp
Ik zie hier op trein info site dat alleen het vertrekspoor is gewijzigdquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rijden de treinen inmiddels al naar Roosendaal?
Bof jij even!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:47 schreef Frazz het volgende:
Ik zie hier op trein info site dat alleen het vertrekspoor is gewijzigd
Daar ben ik weer te lief voor om dat te doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Ohw, nou dan doe je dat?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:57 schreef tha_rizzo het volgende:
het lijkt net een soap
"And now we return to, The Frats and the Kampfer"
Zo heet mijn zusje, en ook die is geboren in Breda, maar woont in Dordt tegenwoordig..quote:
Tuurlijk leef ik nog. Heb het alleen wat drukker op mijn werk vandaagquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Ha, jij leeft ook nog.
Ja ik ben ook een bezig bijtje vandaag. Ondanks mijn gruwelijk irritante oorpijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:42 schreef DarkSamba het volgende:
Tuurlijk leef ik nog. Heb het alleen wat drukker op mijn werk vandaag![]()
dus minder tijd om jullie lastig te vallen
Jup! En de Sony, en Samsung, en Fuji...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:40 schreef bassieVL het volgende:
heb je ook de coca cola fabriek gezien?
Het kantoor hier is momenteel vooral meligheidquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik ben ook een bezig bijtje vandaag. Ondanks mijn gruwelijk irritante oorpijn.
stokbroodje tonijn ookquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
Boterham met kipfilet is lekker.
Daar ga je van uit je mond stinkenquote:
Oorpijn, wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een bezig bijtje vandaag. Ondanks mijn gruwelijk irritante oorpijn.
Geen idee. Ik ging hier vanmorgen zitten op mijn geweldige bureaustoel. En na ongeveer 5 minuten begon het gigantisch pijn te doen. Er komt ook vanalles uit, om nog maar te zwijgen over m'n keel.quote:
Klinkt lekker.. Volgens mij wordt er eentje ziekquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ging hier vanmorgen zitten op mijn geweldige bureaustoel. En na ongeveer 5 minuten begon het gigantisch pijn te doen. Er komt ook vanalles uit, om nog maar te zwijgen over m'n keel.
/KLB
ieuwquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ging hier vanmorgen zitten op mijn geweldige bureaustoel. En na ongeveer 5 minuten begon het gigantisch pijn te doen. Er komt ook vanalles uit, om nog maar te zwijgen over m'n keel.
/KLB
Ssst.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef DarkSamba het volgende:
Klinkt lekker.. Volgens mij wordt er eentje ziek
Ah, nog even dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog 2,5 uur ongeveer.
DALAMAR! Dude, we misten je al.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef Dalamar het volgende:
Zo dan, na een aantal weken sebattical weer online
En weer 9 topics verder, dat gaat lekker.
Eindelijk een nieuwe werkgever gevonden, echt veel beter dan dat stomme gedoe waar ik vandaan kom.
Heb ik nog iets gemist?
Ja, even te langquote:
9 topics gemist, ehm. Wij hebben inmiddels wat meetings gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
DALAMAR! Dude, we misten je al.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:35 schreef Dalamar het volgende:
Na het conflict op m;n werk heeft m'n advocaat geregeld dat ik niet meer hoefde te komen werken (maar wel krijg doorbetaald tot 1 mei + een leuke bonus). Dus ik was de maand maart geheel vrij
Ik heb me dusdanig niet verveeld dat ik niet echt online ben geweest.
Nieuwe baan, flink meer knaken, leuke collega's, etc... Nee, ik heb er geen spijt van.
Hahaha, Glacekuukskes
Bij een bedrijf wat dat deed heb ik nog eens stagegelopen. In Oosterhout, trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Dalamar het volgende:
Software ellende van klanten oplossen... en intern systeembeheer.
Bij een bedrijf in Oosterhout.
Ofwel, computernerd
Leuk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:44 schreef Dalamar het volgende:
Software ellende van klanten oplossen... en intern systeembeheer.
Bij een bedrijf in Oosterhout.
Ofwel, computernerd
Veldmuisquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef veldmuis het volgende:
Bij een bedrijf wat dat deed heb ik nog eens stagegelopen. In Oosterhout, trouwens.
Hoe is het?quote:
Straat = Europark?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij een bedrijf wat dat deed heb ik nog eens stagegelopen. In Oosterhout, trouwens.
Ik ben toe aan goed weer!quote:
Nee, maar ik weet dat ze vlak nadat ik weg was van naam veranderd zijn en een nieuwe directeur gekregen hebben enzo, of iets met een fusie.quote:
Dan ga je mee naar het terras?quote:
Opletten Rizzo; zodra het goed weer is.quote:
Duidelijk... denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef veldmuis het volgende:
Nee, maar ik weet dat ze vlak nadat ik weg was van naam veranderd zijn en een nieuwe directeur gekregen hebben enzo, of iets met een fusie.
Kan niet meer op de straatnaam komen, maar het was in ieder geval iets op een industrieterrein vlakbij havens. En ik meen dat het Oosterhout-Oost was. Vlakbij een megagrote parkeerplaats die vol stond met allemaal dezelfde auto's.
Zegt je dat wat?
Ha, daar houden we je aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Dalamar het volgende:
Duidelijk... denk ik.
Dit bedrijf bestaat nu 10 jaar, dus het zal niet hetzelfde zijn.
Anyway, nieuwe kansen. Als ik ooit bij een terrasmeet ben is het eerste rondje van mij
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:14 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Duidelijk... denk ik.
Dit bedrijf bestaat nu 10 jaar, dus het zal niet hetzelfde zijn.
Anyway, nieuwe kansen. Als ik ooit bij een terrasmeet ben is het eerste rondje van mij
Jij hebt ook nog geen rondje gegeven.quote:
Dat zal wel het terrein van Gefco zijn. Da's bij de A59 ergens.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:01 schreef veldmuis het volgende:
Vlakbij een megagrote parkeerplaats die vol stond met allemaal dezelfde auto's.
Zegt je dat wat?
jawel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog geen rondje gegeven.
Zou goed kunnen, volgens mij is dat langs een 70km weg als je net van de snelweg afkomt idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal wel het terrein van Gefco zijn. Da's bij de A59 ergens.
Zoeen bedrijf dat auto's transporteert. Zijn ook van die autotreinen die wel eens door het Bredase station denderen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:26 schreef veldmuis het volgende:
Zou goed kunnen, volgens mij is dat langs een 70km weg als je net van de snelweg afkomt idd.
Wat is Gefco?.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:21 schreef tha_rizzo het volgende:
jawel?
aan Frats
en Kiwi
en jij was er gister niet, dus niet poep'n gij
Ah, daar kom ik nooit! Het station, dan.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen bedrijf dat auto's transporteert. Zijn ook van die autotreinen die wel eens door het Bredase station denderen.
Over Oosterhout gesproken. Dat topic had van de week even een piekje he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef veldmuis het volgende:
Ah, daar kom ik nooit! Het station, dan.
Toch jammer voor Oosterhout dat ze geen station hebben!.
Grootste plaats van Nederland zonder (reizigers)spoorverbinding!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:35 schreef veldmuis het volgende:
Ah, daar kom ik nooit! Het station, dan.
Toch jammer voor Oosterhout dat ze geen station hebben!.
Hebben ze toch nog iets met "het grootst".quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef JDude het volgende:
Grootste plaats van Nederland zonder (reizigers)spoorverbinding!
er woont denk ik ook percentueel het grootste aantal paupersquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hebben ze toch nog iets met "het grootst".
Dat zeg jij. Niet ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef tha_rizzo het volgende:
er woont denk ik ook percentueel het grootste aantal paupers
Je vergeet de Hoge Vucht, de Heuvel en Limburg voor het gemak even?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
er woont denk ik ook percentueel het grootste aantal paupers
Bij mij in de straat?quote:
Iets met een biermerk.quote:
Goed gepresumeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:47 schreef travelman het volgende:
Oranjeboomstraat, I presume?
Whehe. Scherp.quote:
Of de Amstelstraat!quote:
lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
What about the Driehoefijzersstraat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |