Ik ben gisteren de Taj Mahal wezen bewonderen. Knap staaltje vakmanschap. Maar geen bier te vinden.quote:Op maandag 2 april 2007 06:54 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Iedereen een goed weekend gehad met het mooie weer?
Komt goed als je weer terug bent in NL.quote:Op maandag 2 april 2007 06:57 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik ben gisteren de Taj Mahal wezen bewonderen. Knap staaltje vakmanschap. Maar geen bier te vinden.![]()
Heerlijk op het terras gehangen gisteren en vandaag nog een dag vrij met dat mooie weer.quote:Op maandag 2 april 2007 06:54 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen allemaal..
Iedereen een goed weekend gehad met het mooie weer?
Je bent wel godsgruwelijk vroeg op voor een vrije dag.quote:Op maandag 2 april 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk op het terras gehangen gisteren en vandaag nog een dag vrij met dat mooie weer.
Ben nu al wel toe aan het volgende weekend.
Goed hequote:Op maandag 2 april 2007 08:37 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Je bent wel godsgruwelijk vroeg op voor een vrije dag.![]()
Nee joh, ze komt ons door deze lange dag heen helpen.quote:Op maandag 2 april 2007 08:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Alleen als je nu op het terras zit met een biertje en wifi.![]()
zitten jullie eigenlijk ook samen op de bank, allebei een eigen laptop en dan met elkaar fok!ken?quote:
Dat is morgen, wordt het morgen ook lekker weer btw?quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
Oh, het is een hij. Ik gunde je een dagje Cinderella inderdaad.
Nee.quote:Op maandag 2 april 2007 09:55 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat is morgen, wordt het morgen ook lekker weer btw?
En dat is niet leuk?quote:Op maandag 2 april 2007 09:41 schreef Frazz het volgende:
Een studierichting waarvan wij 2 kwartalen moeten mee doen
Morgen werken.quote:
Jullie wonen al praktisch samen he?quote:Op maandag 2 april 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kutburen van JD zijn weer bezig. Ik ga zo maar naar het Ginneken.
Ik hoef deze week niet 's avondsquote:
Ik wel, dus ook kentuckyquote:Op maandag 2 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoef deze week niet 's avonds. En dus geen albron eten deze week
Ik niet!quote:Op maandag 2 april 2007 10:05 schreef Ritchie het volgende:
Zo.. je zal op deze prachtige dag maar moeten werken..
Dat die man durft vrij te zijn op een maandag zeg!quote:Op maandag 2 april 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Die stomme tandarts zit niet op maandagochtend, ronduit waardeloos.
Ja SCHANDE.quote:Op maandag 2 april 2007 10:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat die man durft vrij te zijn op een maandag zeg!
Wie is er nu vrij op zulks een dag!
Ik ga om 2 uur even op de grote markt rond schreeuwen dat het schande is dat mensen op deze dag vrij zijn!quote:
Maak ze dood!quote:Op maandag 2 april 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Stomme kutburen van JD zijn weer bezig. Ik ga zo maar naar het Ginneken.
Oh lekker.. denk dat ik de markt ook maar eens onveilig ga maken vanmiddagquote:Op maandag 2 april 2007 10:06 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik niet!
(tenminste nu nog ff wel voor school, maar vanaf 2 uur naar de grote markt!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |