Mag ik je aanraken?quote:
Zet je MSN eens aan vuilak, clauw staat er ook niet in dus het klopt niet!quote:Op zondag 1 april 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil geen gezeik over #32. in de OP foto.
vooruit, maar dan alleen m'n armquote:
maak jij anders een OPFquote:Op zondag 1 april 2007 12:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zet je MSN eens aan vuilak, clauw staat er ook niet in dus het klopt niet!
Fixedquote:Op zondag 1 april 2007 12:43 schreef veldmuis het volgende:
http://i32.photobucket.com/albums/d11/veldmuiss/32.jpg
Hiero, Kuukske
Ze delen gratis chips uit, en er staat een ijskraampje!quote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef JDude het volgende:
Ik ga straks nog even naar de stad, maar louter voor het terras. Winkelen op die tyfusdrukke dagen kan me gestolen worden.
Als het chips zijn ga ik er ook bovenop duiken hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 13:17 schreef JDude het volgende:
Ohja die uitdeeldingen staan altijd daar bij de oversteekplaats bij de bushalte. Al die aasgieren (meestal duidelijk herkenbare Heuvel- of Tuinzigtbewoners) er bovenop duiken!
FM, heb je ons iets te vertellen?quote:Op zondag 1 april 2007 13:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als het chips zijn ga ik er ook bovenop duiken hoor!
ik weet nieteens wie het isquote:Op zondag 1 april 2007 14:34 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Weet iemand waar ze de kledinglijn van Marc Newson in Breda (e.o.) verkopen, ik heb ze vanochtend nergens kunnen vinden.
als dat zou kunnenquote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Clauw het volgende:
De topics gaan supersnel! Het is prachtig weer vandaag in Breda![]()
Dus iedereen naar buiten en weg van je computers
loop er naartoe en ga vragenquote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
watskeburt in centrum? (Keizerstraat)
[afbeelding]
Jij woont in de parkeergarage?quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[afbeelding]
Aanrijding tussen een auto en een fietser denk ik.quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[afbeelding]
HALLO!quote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef Frazz het volgende:
hoi?
dat is geen smoesje, dat is dus echt zoquote:Op zondag 1 april 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Zo dan. Terras was zeer aangenaam. Volgende keer geen smoesjes over moeders die jarig zijn en huiswerk.
En net stonden er nog 2 recherche auto's bij de Keizerstraat! Volgens JD. Ik heb het niet gezien.
Waar?!quote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat is geen smoesje, dat is dus echt zo
maar ik haal het morgen met d'n Kiwi in...
Jomanda.quote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg net door bij Kiwi. OK.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |