mooi gezegd! en ik ben er volledig mee eens.quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef demins het volgende:
LL: een kwartier voor tijd een rode kaart, maar voor de rest een puike wedstrijd gespeeld!! HULDE!!!
Alleen maar nuttige overtredingen!
Zo grappig dat je consequent de OP negeert.quote:Op zondag 1 april 2007 01:13 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Wie?quote:
Hartverwarmend!quote:Op zondag 1 april 2007 01:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo grappig dat je consequent de OP negeert.
Wat voor informatie heeft ie dan allemaal verteld? Ik heb maar een paar dingen gehoord, en dat waren nietszeggende dingen die Huub toch wel zou horen uiteindelijk...quote:Op zondag 1 april 2007 01:09 schreef demins het volgende:
LL: een kwartier voor tijd een rode kaart, maar voor de rest een puike wedstrijd gespeeld!! HULDE!!!
Alleen maar nuttige overtredingen!
quote:Op zondag 1 april 2007 01:06 schreef Hanekrooi het volgende:
Huub had zijn mond steeds vol over dit feest. Het zou maandag a.s. de Telegraaf moeten halen volgens hem, zo geweldig zou het allermaal gaan worden.. Vraag me af of de redactie Eric en Huub nog een kans geven om `feesten` te organiseren.
Die op's zijn voor newbe's, die negeer ik gewoon. Ach af en toe wil ik gertje nog wel eens een plezier doen omdat ie daar een harde plasser van krijgt.quote:Op zondag 1 april 2007 01:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo grappig dat je consequent de OP negeert.
Als homofoob moet ik toch even je profiel checken...quote:Op zondag 1 april 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Damn, ik zit de hele avond alleen maar mannen te keuren hier...
Tuurlijk wel Lieke is niet zo moeilijkquote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Lieke wilde dan niet dat ie zou seksen en zoenen zou ok zijn, Huub heeft werkelijk de hele avond niets anders gedaan dan zoenen -met verschillende meiden.
Ik ben benieuwd of dat binnen of buiten de grenzen van Lieke valt.
huh?quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Als homofoob moet ik toch even je profiel checken...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Prosac het volgende:
Amanda vraagt aan het meisje: "Ben je nederlands?"
Meisjes: "Marokkaans"
Amanda:"Owh en je mag wel varkensvlees?"
Nee hoor. Huub houdt zich juist perfect aan de grenzen. Lieke zei meerdere keren dat hij alles mag doen behalve met een meisje naar bed gaan. Dus als Lieke nu wel moeilijk gaat doen zou het zéér vreemd zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 01:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Exactly!
En als Lieke dit wel pikt zou me dat erstig van haar tegenvallen.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die op's zijn voor newbe's, die negeer ik gewoon. Ach af en toe wil ik gertje nog wel eens een plezier doen omdat ie daar een harde plasser van krijgt.![]()
That's why I love youquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die op's zijn voor newbe's, die negeer ik gewoon. Ach af en toe wil ik gertje nog wel eens een plezier doen omdat ie daar een harde plasser van krijgt.![]()
hij heeft nog geneuktquote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Lieke wilde dan niet dat ie zou seksen en zoenen zou ok zijn, Huub heeft werkelijk de hele avond niets anders gedaan dan zoenen -met verschillende meiden.
Ik ben benieuwd of dat binnen of buiten de grenzen van Lieke valt.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
De gasten mogen niet blijven (aldus Natasia).
Het feestje wordt om 0100 op een onnatuurlijke manier afgebroken.
Huubs alcoholgebruik wordt in de gaten gebhouden (alsof hij 15 is, ipv 25)
Maar verder was het leuk, ook LL was erg geslaagd.
Jaja, de toneelhaak helpt m al.quote:Op zondag 1 april 2007 01:18 schreef Repeat het volgende:
kijk hoe amanda wegduikt
waarom rot die loser niet op
Niet alleen NatasJa was niet te zien, het was voor namelijk de Huub & Amanda show vandaag. Sylvia heeft de hele avond gedanst en gepraat met een of andere gast, maar dat was alleen in de achtergrond te zien. Jaap heeft veel met die 2 blondjes gepraat (die lange en de kleine) maar dat was ook vrijwel niet te zien. En Eric heb je alleen maar in de Jacuzzi gezien eigenlijk...quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Zdngmw niet in beeld is geweest met de bi-mevrouw.
caps!!quote:
Ja durf ik ook om te weddenquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Kinga het volgende:
Die bal flikt het wel he... heeft vast een weddenschapje lopen thuis...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
Toneelhaak voor de corebal
Hij had alleen z'n grenzen moeten kennenquote:[b]Op zondag 1 april 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:[/b
Fobo? Heb ik diequote:Op zondag 1 april 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Fobo, irri dat ik niet kan reageren...
Goed zo jongen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misscihen de FEBO?quote:
Ik begrijp daar geen reet van.quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
Alle mensen worden zo'n beetje gedumptEr mag niemand blijven slapen of wel? Ik hoor die onwijze slet zeggen: "ik ook?" en Huub: "Ja".
Hij heeft een keer een alc promile in zn bloed gehad van 2,4 geloof ik hij is toen naar het ziekenhuis gegaan vw zogenaamde roddel van vergiftigd te zijn door Brain , en toen hebben ze bloed afgenomen vandaar , ik denk niet dat Tien het zich kan permiteren dat iemand zich dood zuipt in dat huis. dus krijgt hij regelmatig alc. verbod en soms 3 glazen per dagquote:Op zondag 1 april 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
De gasten mogen niet blijven (aldus Natasia).
Het feestje wordt om 0100 op een onnatuurlijke manier afgebroken.
Huubs alcoholgebruik wordt in de gaten gebhouden (alsof hij 15 is, ipv 25)
quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Face it, na de verwijdering van LL was het feest helemaal niks meer. LL was het feest!!!!
Ik hoop dat die pisnicht uitglijd in de jacuzzi en afgevoerd met worden naar het ziekenhuis...quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Alles gaat weg.... Jeetje arme meiden
Dus Huub moet nu wel met Eric, ze zijn allebei nu wel geil denk ik zo
Tot de derde zin dacht ik dat je het over Lassie had...quote:Op zondag 1 april 2007 01:23 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een alc promile in zn bloed gehad van 2,4 geloof ik hij is toen naar het ziekenhuis gegaan vw zogenaamde roddel van vergiftigd te zijn door Brain , en toen hebben ze bloed afgenomen vandaar , ik denk niet dat Tien het zich kan permiteren dat iemand zich dood zuipt in dat huis. dus krijgt hij regelmatig alc. verbod en soms 3 glazen per dag
Verdere hoop ik dat die jongen nooit dat miljoen wint want dat is hij binnen een half jaar dood aan teveel aan alc. en drugs.
Preciesquote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Face it, na de verwijdering van LL was het feest helemaal niks meer. LL was het feest!!!!
Waar niet van? Dat Huub wil dat zij ook gaat, of uberhaupt dat niemand mag blijven slapen?quote:
Ongelooflijk.quote:
Leuk??? Die Oldenzaalse boerin??? 1 april zekerquote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Leuk feestjeLL was minder. Hij werd blijkbaar te handtastelijk bij Amanda en zeurde verder ook erg veel. Die Oldenzaalse vond ik wel leuk. Ook leuk dat Eric met twee jongens in de jacuzzi zat
Zulke feestjes mogen wel vaker
Zo zeg..... We zaten hier met 6 man de streams te bekijken en echt 6 man riep YESSSS toen hij eruit werd gegooid.quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Lees jij die epistels?quote:Op zondag 1 april 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot de derde zin dacht ik dat je het over Lassie had...![]()
Ik vind het wel goeie TV en daar gaat het toch om?quote:Op zondag 1 april 2007 01:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar niet van? Dat Huub wil dat zij ook gaat, of uberhaupt dat niemand mag blijven slapen?
Ik denk dat ze 'achter' sowieso 'n beetje geschrokken zijn van wat voor impact 't heeft om vreemde mensen in 't huis te gooien. Ze verwarren dit soort 'fans' met personeel. Het personeel wil gewoon doen alsof ze ook 'n beetje in dat huis horen en gedragen zich dus 'thuis' en 'normaal '. Dit volk is helemaal uitgelaten en weten alles van huis uit en zijn allang blij als ze 1 bewoner hebben gezoend, aangeraakt of boos gekregen..![]()
Denk niet dat men wil dat die mensen de volgende ochtend opeens allemaal nuchter en zonder feeststemming in dat huis rond dwarrelen. Dan kan 't speltechnisch nog wel 's gevaarlijk worden ook.
Wat een rare klootzak...quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een zeikerd die bal.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef snkr-xxx het volgende:
hahaha ik heb nog nooit iemand zo beteuterd zien afdruipen als die hockeyboy.
Gadverdamme wat ben jij triest, als je vindt dat die aap ook maar enigzins iets toegevoegd heeft vanavondquote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zeg..... We zaten hier met 6 man de streams te bekijken en echt 6 man riep YESSSS toen hij eruit werd gegooid.
Denk het. Maar eigenlijk ben ik wel blij dat ze weg moeten voor dat het te ver gaat.quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze balen dat ze niet mogen blijven slapen![]()
ze hebben geen idee waar ze nu wel moeten slapen, zijn natuurlijk te bezopen om naar
huis te rijden
ben benieuwd waarom er niemand mag blijven slapen
was volgens mij wel het plan
misschien werd het té ordi of verliep het niet zoals de febo wilde.......
Ik hoop dat hij met zijn vettige kop tegen dat gouden hek aan loopt!quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef snkr-xxx het volgende:
hahaha ik heb nog nooit iemand zo beteuterd zien afdruipen als die hockeyboy.
Die leert ie pas kennen door er overheen te gaan!quote:Op zondag 1 april 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij had alleen z'n grenzen moeten kennen
Wat gebeurde er?quote:
Hey, je hebt een nieuwe icon!quote:Op zondag 1 april 2007 01:28 schreef Judah het volgende:
Wel vreemd trouwens dat er zo weinig beelden van Eric waren vanavond. Volgens mij heeft die het meeste uitgespookt vanavond.
Niet dat ik 't verder erg vind. En trouwens, die Oldenzaalse, die doet me denken aan een exEx was mooier tho.
Met hem had Eric het erg drukquote:Op zondag 1 april 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ze duiken ook overal op, al die half gekleedde mensen,
waar is deze nu weer geweest?
[afbeelding]
Dat is een speeltje van Eric?quote:Op zondag 1 april 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ze duiken ook overal op, al die half gekleedde mensen,
waar is deze nu weer geweest?
[afbeelding]
En de prijs voor de meest informatieve post uit deze COS gaat naar...quote:
Ja... kan er niet over uit.quote:
Wat was daar nou leuk aan ?? Vertel eens...quote:Op zondag 1 april 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
Huub is heel blij dat hij haar weer neer mag zetten.
Vond het een leuke griet, die Oldenzaalse.
Echt gelul...quote:
Had jij die Twente-hoer nog in huis willen hebben dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... kan er niet over uit.
Stelletje control freaks daar.![]()
Jij wacht op Lieke.quote:Op zondag 1 april 2007 01:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat lult die domme kuthoer nou?
'Ik zie je volgende week, ik kom in de Gouden Kooi'
Als dat idd zo is ben ik er helemaal klaar mee.
Er zit gvd al dom volk genoeg in die kutVilla!![]()
Ik seg ik hauw dr niet fan...quote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Doodsbang dat er iets "mis" gaat en dat zij daar verantwoordelijk voor zijn.
Op zich is die Lassie een vertrek op deze manier bespaard geblevenquote:Op zondag 1 april 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Doodsbang dat er iets "mis" gaat en dat zij daar verantwoordelijk voor zijn.
Ik had het hier net zoveelmeer naar me zin. Scheelde me reiskosten en ¤100,-quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Sporti het volgende:
Zonde van je 100 euro vor zo'n goedkoop saai feestje![]()
Walgelijk ventje vond ik het. Gelukkig dachten er meer Fokkers zo over. Het is dat hij fokker is denk ik, anders was hij echt massaal door iedereen uitgekotst. Wat mij betreft het minpunt van de avond.quote:Op zondag 1 april 2007 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Hier zaten we met zijn 12en Yes te roepen, onze held![]()
Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!quote:
mwa, jawel hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Had jij die Twente-hoer nog in huis willen hebben dan?
Moi aussi!!quote:
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
Wat een "knalfeest", het is al afgelopen op het tijdstip dat ieder ander feestje nog moet beginnen![]()
Trustequote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef Judah het volgende:
Gasten gaan naar huis, Judah gaat slapen.
Welterusten allemaal.
Woon je toevallig in de buurt?quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....![]()
Tais toi, et sois bellequote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!
Ik dus ookquote:Op zondag 1 april 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
Huub is heel blij dat hij haar weer neer mag zetten.
Vond het een leuke griet, die Oldenzaalse.
helaas helaas, gewoon eens een keer dingen ze beloop laten gaan, is mijn adviesquote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik seg ik hauw dr niet fan...
Klote redactie...
Wat stoorde je zo aan hem dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Walgelijk ventje vond ik het. Gelukkig dachten er meer Fokkers zo over. Het is dat hij fokker is denk ik, anders was hij echt massaal door iedereen uitgekotst. Wat mij betreft het minpunt van de avond.
Daar is het te laat voorquote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Maar ondanks dat het veel te kort was... vond ik het toch een leuk feestje.... ik snap ook wel dat de redaktie de miljonairs niet in discredit willen brengen...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Maar ondanks dat het veel te kort was... vond ik het toch een leuk feestje.... ik snap ook wel dat de redaktie de miljonairs niet in discredit willen brengen...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er valt trouwens wel genoeg schoon te maken in de Villa. Nu!quote:
Huub moet gewoon rustig doen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub besteld een drankje, meteen telefoon in de keuken. Huub naar de telefoon in de private en vervolgens rende hij naar 'achter'
dus dat.........quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, het was inderdaad een kutfeest...
Dat zou iedereen doen die echte gevoelens heeft, maar in dit geval gaat Lieke gewoon door. Alles voor de media!quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Voor Huub welquote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De belangrijkste man van de avond![]()
Waarom??? Hij heeft zich wonderbaarlijk goed ingehouden. Ik was al lang verder gegaan, helemaal onder de douche, maar Huub hield zich zeer goed in. Hij mocht zoenen met anderen en heeft dat dus ook gedaan... verder niets.quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:
Lieke avatar terug, subito pleasequote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er valt trouwens wel genoeg schoon te maken in de Villa. Nu!
En een lief ventje vinden de haar repecteert en echt van haar houdt. Huub is een klootzak.quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Meen je dat?quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja omdat hij voor she was.quote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef NotoriousJw het volgende:
hahaahah die kneus LL is er ook door medewerking van Amanda uitgezet, ze vond hem dus een kneus.
Dat klinkt als een beter feest! Proost!quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....![]()
nogmaals Hulde!quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
De man die de eer had om de ster van de avond te toneelhaken.
Daar kan ie later als ie groot is nog mooie verhalen over vertellen aan zijn kleinkinderen.
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...quote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef NotoriousJw het volgende:
hahaahah die kneus LL is er ook door medewerking van Amanda uitgezet, ze vond hem dus een kneus.
Owww da's 5 minuten lopen... maar ik ben wel homofoob...quote:
De cocktail boysquote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie zijn die gozers met die zwarte overhemden?
Dat laatste heeft het voor mij echt helemaal verpest...quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vond het een gááf feest. En daarom vind ik het jammer dat de redactie zo laf is en het feest "reguleert" (lees: iedereen er uit laat knikkeren door die sportschoolsjakies)
quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...
Omdat hij teveel met Huub liep te fluisteren werd hij eruit geflikkerd..
Trustequote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Ik seg...ik duik mijn mand in, tot morgen.
Ik mag niet zwaaien van Gert.
Weltruste beequeenquote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Ik seg...ik duik mijn mand in, tot morgen.
Ik mag niet zwaaien van Gert.
idd kindertijden zeg...zoiets moet minstens doorgaan tot zonsopgang.....quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
Wat een "knalfeest", het is al afgelopen op het tijdstip dat ieder ander feestje nog moet beginnen![]()
heeft de meeste sushi opgevreten!quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww da's 5 minuten lopen... maar ik ben wel homofoob...![]()
Maar jou 1000e COS maakt alles weer goedquote:Op zondag 1 april 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste heeft het voor mij echt helemaal verpest...
En dat kon je aan het begin van de avond al zien!quote:Op zondag 1 april 2007 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
De obers met witte shirts en zwarte stropdas waren allemaal homo....
Inderdaad, al die domme meiden van vanavond vind ik 100 keer zo media en camera geil als Lieke.quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Sebi het volgende:
[..]
En daarna een potje 'make up sex'. De meeste dames vanavond vertoonden meer groupie-gedrag dan Lieke tot nu toe, maar dat viel te verwachten...Van mij mag Lieke nog even blijven en hopelijk ziet Huubje dat ook in.
Ja wat gebeurde er precies de tweede keer dan? Brian ging toch niet klagen omdat ie met Huub liep te smoezen? Want Brian heeft hem er uit getrapt, of laten trappen, dat verkondigt ie in ieder geval de hele tijd redelijk trots.quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...
Omdat hij teveel met Huub liep te fluisteren werd hij eruit geflikkerd..
Ja halloow, ik ben ook maar een mens.quote:
Volgens mij hebben alleen Ik, Gert en Laffer dat kreng helemaal gelezen...quote:Op zondag 1 april 2007 01:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar jou 1000e COS maakt alles weer goed![]()
![]()
![]()
Allemaal geregeld door Palma, ze zijn bekenden van haarquote:Op zondag 1 april 2007 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
De obers met witte shirts en zwarte stropdas waren allemaal homo....
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.quote:
ja, ik vond het ook erg vermakelijk. helaas abrupt afgebroken. volgens mij was er een afspraak tussen de redactie en huub/eric dat de gasten mochten blijven slapen... mwa ja, snollie en rat hequote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vond het een gááf feest. En daarom vind ik het jammer dat de redactie zo laf is en het feest "reguleert" (lees: iedereen er uit laat knikkeren door die sportschoolsjakies)
Thát is in the eye of the beholder, my dear Frasier...quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragen.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragenZo'n figuur wat je vroeger er zou pesten wanwege z'n uiterlijk
onzin, hij staat in de keukenquote:
ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Ik, Gert en Laffer dat kreng helemaal gelezen...![]()
En dat is jouw goed recht, scan!quote:Op zondag 1 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.
Omdat hij fokker is werd alles prima gevonden wat hij deed, maar dat heb ik toch iets anders gezien.
Nouja, op zich vind ik 't wel geestig. De enige fokker die gaat en die wordt er uit gezet 'n half voor voor sluitingstijdquote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragenZo'n figuur wat je vroeger er zou pesten wanwege z'n uiterlijk
Ok ik geef je een kans, noem 1 andere mannelijke gast die zich zo in de picture heeft weten te spelen?quote:Op zondag 1 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.
Omdat hij fokker is werd alles prima gevonden wat hij deed, maar dat heb ik toch iets anders gezien.
Zoals Huub Jaap pest bedoel je?quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
Jij bent pas een slet! Van Lieke naar Melissa in no timequote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja halloow, ik ben ook maar een mens.![]()
Het was me bij de danslessen nooit echt als zodanig opgevallen, al wel een beetje meer tijdens het gesprekje dat ze had met Huub en Eric voor het feest, maar na vanavond ben ik in de ban van Melissa.
Wat een Godin is dat. En wat kan dat mens dansen!
Uiteraard blijven mijn warme gevoelens voor Lieke gewoon bestaan, dat dan weer wel.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef donpsp het volgende:
LL trek je niks aan van sommige Fokkers. Jij was diegene die er een feest van maakte
wanneer?quote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef donpsp het volgende:
Huub heeft Brian gemept! Officiele waarschuwing
quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Ik, Gert en Laffer dat kreng helemaal gelezen...![]()
Die Guido uit Oosterhoutquote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok ik geef je een kans, noem 1 andere mannelijke gast die zich zo in de picture heeft weten te spelen?
HUH? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef donpsp het volgende:
Ben benieuwd hoeveel info brian en Natas morgen krijgen tijdens de bezoekuurtjes?quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja wat gebeurde er precies de tweede keer dan? Brian ging toch niet klagen omdat ie met Huub liep te smoezen? Want Brian heeft hem er uit getrapt, of laten trappen, dat verkondigt ie in ieder geval de hele tijd redelijk trots.
Voor alle duidelijkheid; ik vind Melissa de mooiste vrouw die ooit DVK heeft betreden.quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja halloow, ik ben ook maar een mens.![]()
Het was me bij de danslessen nooit echt als zodanig opgevallen, al wel een beetje meer tijdens het gesprekje dat ze had met Huub en Eric voor het feest, maar na vanavond ben ik in de ban van Melissa.
Wat een Godin is dat. En wat kan dat mens dansen!
Uiteraard blijven mijn warme gevoelens voor Lieke gewoon bestaan, dat dan weer wel.
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef donpsp het volgende:
Ja niet dan? Wie waren er nu beter dan LL. Die Oldenzaalse vrouwelijke Huub? Die Spaans/Marokkaanse meid?quote:
Is er een cap van haar? Ik weet niet precies wie het is/wasquote:Op zondag 1 april 2007 01:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid; ik vind Melissa de mooiste vrouw die ooit DVK heeft betreden.
Dat neemt niet weg dat Lieke ook heel bijzonder is, en dat ze met Don Hubiano nog voor veel leuke momenten zal zorgen.![]()
Brian was de hele avond vrij rustig.quote:Op zondag 1 april 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
Brian zit even rustig alleen in de gameroom
Hij was wel boos naar bed gegaan, maar Natasia heeft hem eruit gehald omdat hij het personeel als gastheer nog moest bedanken.quote:
Moetie niet te lang doen.. straks breekt zijn bekken nog.. dat wordt moeilijk lopen!quote:Op zondag 1 april 2007 01:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric blijft bekken
Brian verkondigt wel vaker wat, ik noem een speciaal voor hem geschilderd schilderij.....quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja wat gebeurde er precies de tweede keer dan? Brian ging toch niet klagen omdat ie met Huub liep te smoezen? Want Brian heeft hem er uit getrapt, of laten trappen, dat verkondigt ie in ieder geval de hele tijd redelijk trots.
De mooiste! Dat zegt hij toch!quote:Op zondag 1 april 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is er een cap van haar? Ik weet niet precies wie het is/was
en HOE .......quote:Op zondag 1 april 2007 01:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eric blijft bekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |