Ik hoop dat die pisnicht uitglijd in de jacuzzi en afgevoerd met worden naar het ziekenhuis...quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Alles gaat weg.... Jeetje arme meiden
Dus Huub moet nu wel met Eric, ze zijn allebei nu wel geil denk ik zo
Tot de derde zin dacht ik dat je het over Lassie had...quote:Op zondag 1 april 2007 01:23 schreef maril het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een alc promile in zn bloed gehad van 2,4 geloof ik hij is toen naar het ziekenhuis gegaan vw zogenaamde roddel van vergiftigd te zijn door Brain , en toen hebben ze bloed afgenomen vandaar , ik denk niet dat Tien het zich kan permiteren dat iemand zich dood zuipt in dat huis. dus krijgt hij regelmatig alc. verbod en soms 3 glazen per dag
Verdere hoop ik dat die jongen nooit dat miljoen wint want dat is hij binnen een half jaar dood aan teveel aan alc. en drugs.
Preciesquote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Face it, na de verwijdering van LL was het feest helemaal niks meer. LL was het feest!!!!
Waar niet van? Dat Huub wil dat zij ook gaat, of uberhaupt dat niemand mag blijven slapen?quote:
Ongelooflijk.quote:
Leuk??? Die Oldenzaalse boerin??? 1 april zekerquote:Op zondag 1 april 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Leuk feestjeLL was minder. Hij werd blijkbaar te handtastelijk bij Amanda en zeurde verder ook erg veel. Die Oldenzaalse vond ik wel leuk. Ook leuk dat Eric met twee jongens in de jacuzzi zat
Zulke feestjes mogen wel vaker
Zo zeg..... We zaten hier met 6 man de streams te bekijken en echt 6 man riep YESSSS toen hij eruit werd gegooid.quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Face it, na de verwijdering van LL was het feest helemaal niks meer. LL was het feest!!!!
Lees jij die epistels?quote:Op zondag 1 april 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tot de derde zin dacht ik dat je het over Lassie had...![]()
Ik vind het wel goeie TV en daar gaat het toch om?quote:Op zondag 1 april 2007 01:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar niet van? Dat Huub wil dat zij ook gaat, of uberhaupt dat niemand mag blijven slapen?
Ik denk dat ze 'achter' sowieso 'n beetje geschrokken zijn van wat voor impact 't heeft om vreemde mensen in 't huis te gooien. Ze verwarren dit soort 'fans' met personeel. Het personeel wil gewoon doen alsof ze ook 'n beetje in dat huis horen en gedragen zich dus 'thuis' en 'normaal '. Dit volk is helemaal uitgelaten en weten alles van huis uit en zijn allang blij als ze 1 bewoner hebben gezoend, aangeraakt of boos gekregen..![]()
Denk niet dat men wil dat die mensen de volgende ochtend opeens allemaal nuchter en zonder feeststemming in dat huis rond dwarrelen. Dan kan 't speltechnisch nog wel 's gevaarlijk worden ook.
Wat een rare klootzak...quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een zeikerd die bal.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef snkr-xxx het volgende:
hahaha ik heb nog nooit iemand zo beteuterd zien afdruipen als die hockeyboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |