That's why I love youquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die op's zijn voor newbe's, die negeer ik gewoon. Ach af en toe wil ik gertje nog wel eens een plezier doen omdat ie daar een harde plasser van krijgt.![]()
hij heeft nog geneuktquote:Op zondag 1 april 2007 01:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Lieke wilde dan niet dat ie zou seksen en zoenen zou ok zijn, Huub heeft werkelijk de hele avond niets anders gedaan dan zoenen -met verschillende meiden.
Ik ben benieuwd of dat binnen of buiten de grenzen van Lieke valt.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
De gasten mogen niet blijven (aldus Natasia).
Het feestje wordt om 0100 op een onnatuurlijke manier afgebroken.
Huubs alcoholgebruik wordt in de gaten gebhouden (alsof hij 15 is, ipv 25)
Maar verder was het leuk, ook LL was erg geslaagd.
Jaja, de toneelhaak helpt m al.quote:Op zondag 1 april 2007 01:18 schreef Repeat het volgende:
kijk hoe amanda wegduikt
waarom rot die loser niet op
Niet alleen NatasJa was niet te zien, het was voor namelijk de Huub & Amanda show vandaag. Sylvia heeft de hele avond gedanst en gepraat met een of andere gast, maar dat was alleen in de achtergrond te zien. Jaap heeft veel met die 2 blondjes gepraat (die lange en de kleine) maar dat was ook vrijwel niet te zien. En Eric heb je alleen maar in de Jacuzzi gezien eigenlijk...quote:Op zondag 1 april 2007 01:17 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Zdngmw niet in beeld is geweest met de bi-mevrouw.
caps!!quote:
Ja durf ik ook om te weddenquote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef Kinga het volgende:
Die bal flikt het wel he... heeft vast een weddenschapje lopen thuis...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
Toneelhaak voor de corebal
Hij had alleen z'n grenzen moeten kennenquote:[b]Op zondag 1 april 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:[/b
Fobo? Heb ik diequote:Op zondag 1 april 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je Fobo, irri dat ik niet kan reageren...
Goed zo jongen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die op's zijn voor newbe's, die negeer ik gewoon. Ach af en toe wil ik gertje nog wel eens een plezier doen omdat ie daar een harde plasser van krijgt.![]()
Misscihen de FEBO?quote:
Ik begrijp daar geen reet van.quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef Taurus het volgende:
Alle mensen worden zo'n beetje gedumptEr mag niemand blijven slapen of wel? Ik hoor die onwijze slet zeggen: "ik ook?" en Huub: "Ja".
Hij heeft een keer een alc promile in zn bloed gehad van 2,4 geloof ik hij is toen naar het ziekenhuis gegaan vw zogenaamde roddel van vergiftigd te zijn door Brain , en toen hebben ze bloed afgenomen vandaar , ik denk niet dat Tien het zich kan permiteren dat iemand zich dood zuipt in dat huis. dus krijgt hij regelmatig alc. verbod en soms 3 glazen per dagquote:Op zondag 1 april 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
De gasten mogen niet blijven (aldus Natasia).
Het feestje wordt om 0100 op een onnatuurlijke manier afgebroken.
Huubs alcoholgebruik wordt in de gaten gebhouden (alsof hij 15 is, ipv 25)
quote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Face it, na de verwijdering van LL was het feest helemaal niks meer. LL was het feest!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |