Nouja, op zich vind ik 't wel geestig. De enige fokker die gaat en die wordt er uit gezet 'n half voor voor sluitingstijdquote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragenZo'n figuur wat je vroeger er zou pesten wanwege z'n uiterlijk
Ok ik geef je een kans, noem 1 andere mannelijke gast die zich zo in de picture heeft weten te spelen?quote:Op zondag 1 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.
Omdat hij fokker is werd alles prima gevonden wat hij deed, maar dat heb ik toch iets anders gezien.
Zoals Huub Jaap pest bedoel je?quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragenZo'n figuur wat je vroeger er zou pesten wanwege z'n uiterlijk
Jij bent pas een slet! Van Lieke naar Melissa in no timequote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja halloow, ik ben ook maar een mens.![]()
Het was me bij de danslessen nooit echt als zodanig opgevallen, al wel een beetje meer tijdens het gesprekje dat ze had met Huub en Eric voor het feest, maar na vanavond ben ik in de ban van Melissa.
Wat een Godin is dat. En wat kan dat mens dansen!
Uiteraard blijven mijn warme gevoelens voor Lieke gewoon bestaan, dat dan weer wel.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef donpsp het volgende:
LL trek je niks aan van sommige Fokkers. Jij was diegene die er een feest van maakte
wanneer?quote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef donpsp het volgende:
Huub heeft Brian gemept! Officiele waarschuwing
quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Ik, Gert en Laffer dat kreng helemaal gelezen...![]()
Die Guido uit Oosterhoutquote:Op zondag 1 april 2007 01:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok ik geef je een kans, noem 1 andere mannelijke gast die zich zo in de picture heeft weten te spelen?
HUH? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef donpsp het volgende:
Ben benieuwd hoeveel info brian en Natas morgen krijgen tijdens de bezoekuurtjes?quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja wat gebeurde er precies de tweede keer dan? Brian ging toch niet klagen omdat ie met Huub liep te smoezen? Want Brian heeft hem er uit getrapt, of laten trappen, dat verkondigt ie in ieder geval de hele tijd redelijk trots.
Voor alle duidelijkheid; ik vind Melissa de mooiste vrouw die ooit DVK heeft betreden.quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja halloow, ik ben ook maar een mens.![]()
Het was me bij de danslessen nooit echt als zodanig opgevallen, al wel een beetje meer tijdens het gesprekje dat ze had met Huub en Eric voor het feest, maar na vanavond ben ik in de ban van Melissa.
Wat een Godin is dat. En wat kan dat mens dansen!
Uiteraard blijven mijn warme gevoelens voor Lieke gewoon bestaan, dat dan weer wel.
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2007 01:45 schreef donpsp het volgende:
Ja niet dan? Wie waren er nu beter dan LL. Die Oldenzaalse vrouwelijke Huub? Die Spaans/Marokkaanse meid?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |