En een lief ventje vinden de haar repecteert en echt van haar houdt. Huub is een klootzak.quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!
quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De belangrijkste man van de avond![]()
Meen je dat?quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, het was inderdaad een kutfeest...
Ja omdat hij voor she was.quote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef NotoriousJw het volgende:
hahaahah die kneus LL is er ook door medewerking van Amanda uitgezet, ze vond hem dus een kneus.
Dat klinkt als een beter feest! Proost!quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....![]()
nogmaals Hulde!quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
De man die de eer had om de ster van de avond te toneelhaken.
Daar kan ie later als ie groot is nog mooie verhalen over vertellen aan zijn kleinkinderen.
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...quote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef NotoriousJw het volgende:
hahaahah die kneus LL is er ook door medewerking van Amanda uitgezet, ze vond hem dus een kneus.
Owww da's 5 minuten lopen... maar ik ben wel homofoob...quote:
De cocktail boysquote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie zijn die gozers met die zwarte overhemden?
Dat laatste heeft het voor mij echt helemaal verpest...quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vond het een gááf feest. En daarom vind ik het jammer dat de redactie zo laf is en het feest "reguleert" (lees: iedereen er uit laat knikkeren door die sportschoolsjakies)
quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...
Omdat hij teveel met Huub liep te fluisteren werd hij eruit geflikkerd..
Trustequote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Ik seg...ik duik mijn mand in, tot morgen.
Ik mag niet zwaaien van Gert.
Weltruste beequeenquote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef beequeen het volgende:
Ik seg...ik duik mijn mand in, tot morgen.
Ik mag niet zwaaien van Gert.
idd kindertijden zeg...zoiets moet minstens doorgaan tot zonsopgang.....quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
Wat een "knalfeest", het is al afgelopen op het tijdstip dat ieder ander feestje nog moet beginnen![]()
heeft de meeste sushi opgevreten!quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De belangrijkste man van de avond![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww da's 5 minuten lopen... maar ik ben wel homofoob...![]()
Maar jou 1000e COS maakt alles weer goedquote:Op zondag 1 april 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste heeft het voor mij echt helemaal verpest...
En dat kon je aan het begin van de avond al zien!quote:Op zondag 1 april 2007 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
De obers met witte shirts en zwarte stropdas waren allemaal homo....
Inderdaad, al die domme meiden van vanavond vind ik 100 keer zo media en camera geil als Lieke.quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Sebi het volgende:
[..]
En daarna een potje 'make up sex'. De meeste dames vanavond vertoonden meer groupie-gedrag dan Lieke tot nu toe, maar dat viel te verwachten...Van mij mag Lieke nog even blijven en hopelijk ziet Huubje dat ook in.
Ja wat gebeurde er precies de tweede keer dan? Brian ging toch niet klagen omdat ie met Huub liep te smoezen? Want Brian heeft hem er uit getrapt, of laten trappen, dat verkondigt ie in ieder geval de hele tijd redelijk trots.quote:Op zondag 1 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...
Omdat hij teveel met Huub liep te fluisteren werd hij eruit geflikkerd..
Ja halloow, ik ben ook maar een mens.quote:
Volgens mij hebben alleen Ik, Gert en Laffer dat kreng helemaal gelezen...quote:Op zondag 1 april 2007 01:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar jou 1000e COS maakt alles weer goed![]()
![]()
![]()
Allemaal geregeld door Palma, ze zijn bekenden van haarquote:Op zondag 1 april 2007 01:40 schreef uniekhoorn het volgende:
De obers met witte shirts en zwarte stropdas waren allemaal homo....
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.quote:
ja, ik vond het ook erg vermakelijk. helaas abrupt afgebroken. volgens mij was er een afspraak tussen de redactie en huub/eric dat de gasten mochten blijven slapen... mwa ja, snollie en rat hequote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vond het een gááf feest. En daarom vind ik het jammer dat de redactie zo laf is en het feest "reguleert" (lees: iedereen er uit laat knikkeren door die sportschoolsjakies)
Thát is in the eye of the beholder, my dear Frasier...quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragen.
quote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
LL heeft zich wel als een kneus gedragenZo'n figuur wat je vroeger er zou pesten wanwege z'n uiterlijk
onzin, hij staat in de keukenquote:
ik ookquote:Op zondag 1 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alleen Ik, Gert en Laffer dat kreng helemaal gelezen...![]()
En dat is jouw goed recht, scan!quote:Op zondag 1 april 2007 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat ik het andersom zeggen: hij heeft tijdens het hele feestje niets gedaan wat ik leuk vond.
Omdat hij fokker is werd alles prima gevonden wat hij deed, maar dat heb ik toch iets anders gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |