En een lief ventje vinden de haar repecteert en echt van haar houdt. Huub is een klootzak.quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!
quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De belangrijkste man van de avond![]()
Meen je dat?quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, het was inderdaad een kutfeest...
Ja omdat hij voor she was.quote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef NotoriousJw het volgende:
hahaahah die kneus LL is er ook door medewerking van Amanda uitgezet, ze vond hem dus een kneus.
Dat klinkt als een beter feest! Proost!quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....![]()
nogmaals Hulde!quote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
De man die de eer had om de ster van de avond te toneelhaken.
Daar kan ie later als ie groot is nog mooie verhalen over vertellen aan zijn kleinkinderen.
Volgens mij heeft hij dankzij Amanda enkel een waarschuwing gehad...quote:Op zondag 1 april 2007 01:37 schreef NotoriousJw het volgende:
hahaahah die kneus LL is er ook door medewerking van Amanda uitgezet, ze vond hem dus een kneus.
Owww da's 5 minuten lopen... maar ik ben wel homofoob...quote:
De cocktail boysquote:Op zondag 1 april 2007 01:38 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie zijn die gozers met die zwarte overhemden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |