Daar is het te laat voorquote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Maar ondanks dat het veel te kort was... vond ik het toch een leuk feestje.... ik snap ook wel dat de redaktie de miljonairs niet in discredit willen brengen...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Maar ondanks dat het veel te kort was... vond ik het toch een leuk feestje.... ik snap ook wel dat de redaktie de miljonairs niet in discredit willen brengen...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!
Er valt trouwens wel genoeg schoon te maken in de Villa. Nu!quote:
Huub moet gewoon rustig doen.quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub besteld een drankje, meteen telefoon in de keuken. Huub naar de telefoon in de private en vervolgens rende hij naar 'achter'
dus dat.........quote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, het was inderdaad een kutfeest...
Dat zou iedereen doen die echte gevoelens heeft, maar in dit geval gaat Lieke gewoon door. Alles voor de media!quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Voor Huub welquote:Op zondag 1 april 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Okee, het was inderdaad een kutfeest...
quote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
De belangrijkste man van de avond![]()
Waarom??? Hij heeft zich wonderbaarlijk goed ingehouden. Ik was al lang verder gegaan, helemaal onder de douche, maar Huub hield zich zeer goed in. Hij mocht zoenen met anderen en heeft dat dus ook gedaan... verder niets.quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:
Lieke avatar terug, subito pleasequote:Op zondag 1 april 2007 01:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er valt trouwens wel genoeg schoon te maken in de Villa. Nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |