Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!quote:
mwa, jawel hoor!quote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Had jij die Twente-hoer nog in huis willen hebben dan?
Moi aussi!!quote:
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef Tissik het volgende:
Wat een "knalfeest", het is al afgelopen op het tijdstip dat ieder ander feestje nog moet beginnen![]()
Trustequote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef Judah het volgende:
Gasten gaan naar huis, Judah gaat slapen.
Welterusten allemaal.
Woon je toevallig in de buurt?quote:Op zondag 1 april 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker... zit hier nog met een lading drank en 20euro wiet....![]()
Tais toi, et sois bellequote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet Huub gewoon voor zijn ballen schoppen. En hard ook!
Ik dus ookquote:Op zondag 1 april 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
Huub is heel blij dat hij haar weer neer mag zetten.
Vond het een leuke griet, die Oldenzaalse.
helaas helaas, gewoon eens een keer dingen ze beloop laten gaan, is mijn adviesquote:Op zondag 1 april 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik seg ik hauw dr niet fan...
Klote redactie...
Wat stoorde je zo aan hem dan?quote:Op zondag 1 april 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Walgelijk ventje vond ik het. Gelukkig dachten er meer Fokkers zo over. Het is dat hij fokker is denk ik, anders was hij echt massaal door iedereen uitgekotst. Wat mij betreft het minpunt van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |