Gadverdamme wat ben jij triest, als je vindt dat die aap ook maar enigzins iets toegevoegd heeft vanavondquote:Op zondag 1 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Face it, na de verwijdering van LL was het feest helemaal niks meer. LL was het feest!!!!
quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zeg..... We zaten hier met 6 man de streams te bekijken en echt 6 man riep YESSSS toen hij eruit werd gegooid.
Denk het. Maar eigenlijk ben ik wel blij dat ze weg moeten voor dat het te ver gaat.quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze balen dat ze niet mogen blijven slapen![]()
ze hebben geen idee waar ze nu wel moeten slapen, zijn natuurlijk te bezopen om naar
huis te rijden
ben benieuwd waarom er niemand mag blijven slapen
was volgens mij wel het plan
misschien werd het té ordi of verliep het niet zoals de febo wilde.......
Ik hoop dat hij met zijn vettige kop tegen dat gouden hek aan loopt!quote:Op zondag 1 april 2007 01:26 schreef snkr-xxx het volgende:
hahaha ik heb nog nooit iemand zo beteuterd zien afdruipen als die hockeyboy.
Die leert ie pas kennen door er overheen te gaan!quote:Op zondag 1 april 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij had alleen z'n grenzen moeten kennen
Wat gebeurde er?quote:
Hey, je hebt een nieuwe icon!quote:Op zondag 1 april 2007 01:28 schreef Judah het volgende:
Wel vreemd trouwens dat er zo weinig beelden van Eric waren vanavond. Volgens mij heeft die het meeste uitgespookt vanavond.
Niet dat ik 't verder erg vind. En trouwens, die Oldenzaalse, die doet me denken aan een exEx was mooier tho.
Met hem had Eric het erg drukquote:Op zondag 1 april 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ze duiken ook overal op, al die half gekleedde mensen,
waar is deze nu weer geweest?
[afbeelding]
Dat is een speeltje van Eric?quote:Op zondag 1 april 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Ze duiken ook overal op, al die half gekleedde mensen,
waar is deze nu weer geweest?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |