Iedereen is hard op zoek naar foto's, vanwege je strenge OP..quote:
Neeee, dat is Bridget van Mediumquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het kan dus nog erger dan Dakota Fanning. Hieronder een very scary kindsterretje genaamd Maria Lark..
[afbeelding]
Het valt mee, ze is uit 1997 en valt dus nog onder de definitie van een kind.quote:
Zeker leuk! Bijdehand kind af en toequote:Op zondag 1 april 2007 19:41 schreef Elvi het volgende:
Dat meisje is zo leuk bij Medium!
Ik wou dat ik zo onflateus was , zelfs als ik supergoed op de foto sta ben ik niet zo mooi als haar hierquote:Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Yay, een nieuw topic!!!!
Rare grimas:
[afbeelding]
Ik dacht al dat ik gek was! Ik vond haar zo lijken, maar ze was toch te jong om Dakota te zijn? Nu snap ik hetquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Franneh het volgende:
Dakota en d'r zusje zijn wel leuk. Haar zusje speelde laatst ook in een aflevering van dr. House.
Bij mijn eerste blik op dat plaatje dacht ik 'wie post er nou een oud dametje in Celebs onflatteurs op de kiek??'quote:Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Smash-it het volgende:
Christina telt er 40 jaar bij op
[afbeelding]
Ik heb 'r nog nooit zien spelen, maar om te zien vind ik het een verschrikkelijk kind.quote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Franneh het volgende:
Dakota en d'r zusje zijn wel leuk. Haar zusje speelde laatst ook in een aflevering van dr. House.
aaargh is dat taraquote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan bij Tara Reid:
[afbeelding]
iew..
blegh..
bah..
Liposuctie.quote:Op maandag 2 april 2007 00:03 schreef Andoire het volgende:
[..]
aaargh is dat tara![]()
ziet eruit als 67..
Dan moet je maar nooit War of the Worlds kijken want daar heeft ze echt een zwaaaar irritante rol in. Ze blijft maar schreeuwenquote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb 'r nog nooit zien spelen, maar om te zien vind ik het een verschrikkelijk kind.
Jaaa.. in die auto! Mein gott.. Ik haat dat kind!quote:Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef Purky het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit War of the Worlds kijken want daar heeft ze echt een zwaaaar irritante rol in. Ze blijft maar schreeuwen![]()
Net Cher...quote:Op zondag 1 april 2007 21:54 schreef Samson het volgende:
Sorry dat ik na de laatste post niet het nieuwe topic heb geopend, is me totaal ontschoten en ik schaam me diepO ja, de bijdrage, ik kon echt niets vinden dus dan maar dit, Madonna en volgens mij is dit al een erg ouwe pic
[afbeelding]
Grow up, petequote:
Dat kan beter...quote:Op maandag 2 april 2007 18:39 schreef milagro het volgende:
ff een luie link naar de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_botox.html?p=7,2
ff op de foto klikken voor een grotere engheid.
huuuuuuuuuuuuh
waarom zien die vrouwen niet dat ze er nog geen 1 jaar jonger uitzien zo met die botox : dames, het helpt niet, je bent nog steeds een vrouw van 40/50/60 maar dan onnatuurlijk glad...
leeeeeeeeeeeeeeluk
omg, dat is best treurig, vooral ook die kontquote:Op maandag 2 april 2007 19:04 schreef Tokay het volgende:
Voor wie nog even verder wil griezelen, hier nogmaals the new and improved Courtney Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is de laatste:
[afbeelding]
![]()
Wat is die groene smurrie op d'r gezicht?quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole wordt helaas echt niet mooi oud, wat zonde...
[afbeelding]
Die foto was genomen bij kid's choice awards, daar krijgen celebs altijd groene smurrie over zich heen. De meeste kids schrokken trouwens aardig van botox nicole.quote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat is die groene smurrie op d'r gezicht?
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ja! Zoals in Dead Calm!quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef milagro het volgende:
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...
zonde zonde zonde ook dat haar , wat is er gebeurd met die dikke bos krullen ?
is ze pas 39???quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...
zonde zonde zonde ook dat haar , wat is er gebeurd met die dikke bos krullen ?
Dat is haar gewone lach hoor. En ja, daar krijg ik altijd al de griezels van *ril*.quote:Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Yay, een nieuw topic!!!!
Rare grimas:
[afbeelding]
IMPROVED???????????quote:Op maandag 2 april 2007 19:04 schreef Tokay het volgende:
Voor wie nog even verder wil griezelen, hier nogmaals the new and improved Courtney Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is de laatste:
[afbeelding]
![]()
Ze kijkt standaard boosquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Platvoeten? Lijken wel zwemvliezen/duikflippers johquote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Purky het volgende:
[afbeelding]
Niet super onflatteus. Ook al is die gozer echt eng en Kelly lijkt echt enorme platvoeten te hebben hier.. sjeetje
En die foto's van Courtney Love zijn scary.. brr! Laat ze vast snel strak trekken denk ik.
ik vind de ogen nog het engstquote:Op donderdag 5 april 2007 08:57 schreef Smash-it het volgende:
Oh bij mij niet, maar hier dan via Photobucket:
Tara met te klein topje, nogmaals
[afbeelding]
Tis dan ook niet echt de handigste bikini, qua bovenstukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Uma Thurman is ook maar een gewone vrouw, met hangtieten na een paar bevallingen:
[afbeelding]
Haha, gewoon op Amerikaanse gossip sites kijken. Perez vind ik kut, door dat gepaint er door heen de hele tijd. Tara was van www.celebrityrumors.com bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
waar vinden jullie toch altijd die pics? of waar googlen jullie op![]()
Met een iets meer ondersteunende bikini had dit er vast minder rampzalig uitgezien.. alsof ze t expres doenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Uma Thurman is ook maar een gewone vrouw, met hangtieten na een paar bevallingen:
[afbeelding]
Hillarysch!quote:
Nee, oh nee!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En nog een keer Mary-Kate Olsen, wat blaakt het meiske toch weer van gezondheid!![]()
dat kan nog veel erger, hoor, dat is juist een vrij flatteuze foto van Papa Sparrow...quote:
what the fuck.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En nog een keer Mary-Kate Olsen, wat blaakt het meiske toch weer van gezondheid!![]()
Rood kruisjequote:Op zaterdag 7 april 2007 16:17 schreef mien-moeke het volgende:
Scary Spice doet haar naam eer aan
[afbeelding]
Ehm, da's Ashley...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, oh nee!
Ziet ze nu zelf niet hoe mooi ze hier was, en hoe eng nu?![]()
[afbeelding]
Leuke foto vind ik...quote:
Dit vind ik dan weer een leuke fotoquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
dat kan nog veel erger, hoor, dat is juist een vrij flatteuze foto van Papa Sparrow...
deze daarentegen :
[afbeelding]
Die lijkt wel met de dag te groeien. Van slank via 'mooi stevig' naar het lichaam op de foto hierboven. Over 10 jaar is het vast zoiets:quote:
Die stem zal ze nog wel hebben?quote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Miss_kausalaya het volgende:
oh my god Charlotte church.. die ziet er ook echt gewoon niet meer uit, vroeger was het nog een wel mooi meissie, en ze had een prachtige stem...
mijn god, zegquote:
Ze heeft 1 excuus; ze is zwanger.quote:Op maandag 9 april 2007 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn god, zeg
damn, van getalenteerd braaf meisje naar sexy ding met lekkere jetsers naar dikke plork met uiers in no time
OMG, 1 zo'n borst is groter dan dr eigen hoofdquote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die lijkt wel met de dag te groeien. Van slank via 'mooi stevig' naar het lichaam op de foto hierboven. Over 10 jaar is het vast zoiets:
[afbeelding]
Jammerquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:02 schreef SEMTEX het volgende:
Nog ff wat info: Charlotte Church is 4 maanden zwanger
Ze is paaseieren aan het zoekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef supkaa het volgende:
Volgens mij houdt ze haar onderlip ervoor
Paris in een flateuze paaspose:
[afbeelding]
Die is tch al oud?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:10 schreef narvik het volgende:
Trendy coupe voor Cybill Shepherd![]()
[afbeelding]
nou, als je er 'met 4 maanden' al zo uit ziet, is het geen kwestie van een excuus meer, hoorquote:Op maandag 9 april 2007 19:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze heeft 1 excuus; ze is zwanger.
Maar de foto blijft onflatteus!
"Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn huisje???"quote:
Zou een leuk stel vormenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:04 schreef supkaa het volgende:
[afbeelding]
Pete Doherty
[afbeelding]
Madonna
Nee, Simon vond het één van de beste optredens.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Mr_Booze het volgende:
De foto was van haar optreden (met "Que Hiciste") op American Idol die Simon & Randy het beste optreden vond die ze ooit hadden gehad.
sjeezus tis echt net een kerelquote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
J-Lo moet poepen
De foto was van haar optreden (met "Que Hiciste") op American Idol die Simon & Randy het beste optreden vond die ze ooit hadden gehad.
Video
http://www.myfoxla.com/myfox/MyFox/pages/sidebar_video.jsp?contentId=2907989&version=1&locale=EN-US
Niet zo zeuren, ze hééft tenminste een slipje aanquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:09 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou vooruit, omdat het zaterdag is.
Paris laat *OEPS* haar slipje zien!het was per slot van rekening al een tijdje geleden
[afbeelding]
ja de vorige keer niks.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ze hééft tenminste een slipje aan![]()
.
Ook knap hoe ze zo boven de grond zweeftquote:Op zondag 15 april 2007 04:34 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
bleekjes en zonder makeup [afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 08:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Ook knap hoe ze zo boven de grond zweeft![]()
Zou ze niet aan het rennen zijn omdat het regent? En vind het nou niet de meest onflatteuze foto, zo lelijk is ze niet zonder make-up.quote:
Met zulke knokige benen sta je altijd onflatteus op de fotoquote:
Jezus, zag ik er maar zo uit zonder make-up.quote:Op zondag 15 april 2007 04:34 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
bleekjes en zonder makeup [afbeelding]
Wilde het net zeggen...wat een gore viezerik is dat toch zegquote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef Purky het volgende:
Ugh.. ik word gewoon misselijk als ik die foto van Pete Doherty zie![]()
Die handen zijn helemaal geel.. en die nagels... En die neus... brr![]()
Niks mis met deze foto!quote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Gwyneth, Naomi, Kate en Liv op een party van Tom Ford:
[afbeelding]
Ik denk dat ze erg veel lol met hem kan hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 10:27 schreef Miam het volgende:
Ik snap niet wat Kate in die jongen ziet..wat een goorlap is dat toch.
Niet? ik vind het wel een leuke foto eigenlijk!quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Patrick Swayze wordt niet mooi oud:
[afbeelding]
Meen je dat nou? Met dat nekkie lijkt ie wel een bejaardequote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Niet? ik vind het wel een leuke foto eigenlijk!
ik vind het ook niet zo verkeerde fotoquote:Op maandag 16 april 2007 19:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Niet? ik vind het wel een leuke foto eigenlijk!
Iedereen ziet er mager uit als je zo'n kop trektquote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Ze is echt dun geworden. Beetje freaky vind ik.
Gevalletje p.l.o.r.k.quote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Pamela Anderson wordt er ook niet jonger op;
[afbeelding]
andere foto:
[afbeelding]
Alt + F4 ZzzZZquote:
Oh, mocht ik dat niet zeggen? Hoewel het zo is?quote:
Lekker laten staan en genieten van het kind zijnquote:Op dinsdag 17 april 2007 08:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Lourdes is haar snor vergeten te scheren.
[afbeelding]
Dat is zo, het is wel goed dat Her Madgesty haar daar allemaal nog niet aan onderwerpt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lekker laten staan en genieten van het kind zijnZe heeft nog een heel leven vol epileren en harsen voor de boeg
whaaaaquote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
andere foto:
[afbeelding]
Wat is er nou weer mis met deze foto? Is toch een heel leuke foto?quote:Op maandag 16 april 2007 08:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Gwyneth, Naomi, Kate en Liv op een party van Tom Ford:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:58 schreef Scandalous het volgende:
Paris.... spraytan of in een bak met stront gevallen?
[afbeelding]
Die pijl er ook bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Pierce Brosnan is een paar weekjes niet naar de sportschool geweest.
[afbeelding]
wat zitten dr tepels op een rare plaatsquote:Op maandag 16 april 2007 22:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
andere foto:
[afbeelding]
ghaha inderdaad!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
waar hebben we die blote beckham aan te danken?
Zo heel verkeerd vind ik het niet hoor, de meeste mannen hebben niet zo'n lijfquote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef Ephemera het volgende:
[..]
ghaha inderdaad!
Ik had het niet achter hem gezocht.
En in het vervolg mag hij zijn kleren aanhouden wat mij betreft..
Ik vind hem prachtig oud worden! Serene uitstraling, mooie ogen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Patrick Swayze wordt niet mooi oud:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit pakje is écht niet flatteus voor Jessica...
[afbeelding]
Je moet er maar van houdenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Ja dat is natuurlijk wel erg
Van der mega-butt.quote:
Wat een prachtfoto. Hoe kan zo'n rijk verwend nest als Kate Moss nou met zo'n vieze aap nemenquote:
quote:Marilyn Manson is in love with a teenager, and he wants the world to know about it!
The rocker, 38, started having an affair with actress/homewrecker Evan Rachel Wood, 19, while he was still married to Dita Von Teese.
OMG! Hij doet me denken aan die kids, je weet wel die extreem bruinen met dat spikey haar en die zoenlippen, die hier zo nu en dan voorbij komen.quote:
Jessica was altijd zo'n sportieve meid, helemaal in shape en zo, gezond eten... Da's ook over zo te zien...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit pakje is écht niet flatteus voor Jessica...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG! Hij doet me denken aan die kids, je weet wel die extreem bruinen met dat spikey haar en die zoenlippen, die hier zo nu en dan voorbij komen.
Dat had toch een speciale naam ofzo...quote:
Pardon?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jolie heeft overduidelijk ook allang haar beste tijd gehad.
John Hottiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat had toch een speciale naam ofzo...
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Jolie heeft overduidelijk ook allang haar beste tijd gehad.
Het eerste waar ik aan dacht was dit:quote:Op woensdag 18 april 2007 20:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG! Hij doet me denken aan die kids, je weet wel die extreem bruinen met dat spikey haar en die zoenlippen, die hier zo nu en dan voorbij komen.
huhquote:
Is dit geen oude foto?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef milagro het volgende:
[..]
huh
Hoe doet die André dat zo snel? de laatste keer dat ik hem zag, was ie nog dun
Hoe-heet-ze is toch weer zwanger? Misschien is het een waar hormonster en komt hij niet meer toe aan zijn nachtrust en maaltijden vanwege mevrouw's wensen. Nou, dan val je snel af hoor!quote:
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Beth Ditto van The Gossip
[afbeelding]
Hier is d'r gezicht in ieder geval niet zo onflatteusquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!
Valt best mee hoor! Beth is cool.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef Aventura het volgende:
Ghehe, zij is eigk te makkelijk voor dit topic, aangezien zij er altijd onflatteus uitziet. I dare you, zoek eens een foto waar zij er wel goed opstaat!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:09 schreef Burger_Queen het volgende:
Beth Ditto van The Gossip
[afbeelding]
Volgens mij hangt op die eerste foto van haar ook wat poep aan haar been...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:13 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft wel een bepaalde stijl. Ook leuk dat ze overal poep aan heeft
Die met die kut is zo oud en zo fake.quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef Carolyne1575 het volgende:
Jennifer Lopez
[afbeelding]
[afbeelding]
nou is dit wel een hele lelijk genomen (van bovenaf) foto dus de verhoudingen zijn sowieso compleet zoek, maar los daarvan, ik vind die Jenna wel een 'spannend smoeltje" hebben, hoor (en de rest ook wel ) , Paris steekt er maar trutterig en saai bij af zoquote:Op zondag 22 april 2007 11:53 schreef ScarletXx het volgende:
[afbeelding]
Jenna Jameson heeft een raar gezicht en is zo dun.. en dan die grote borsten erbij. klopt gewoon niets van.
42 of 43 geloof ikquote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nou is dit wel een hele lelijk genomen (van bovenaf) foto dus de verhoudingen zijn sowieso compleet zoek, maar los daarvan, ik vind die Jenna wel een 'spannend smoeltje" hebben, hoor (en de rest ook wel ) , Paris steekt er maar trutterig en saai bij af zo![]()
trouwens, wat voor maat schoenen heeft Paris in godsnaam
het is gewoon een geil wijf, klaarquote:Op zondag 22 april 2007 12:10 schreef ScarletXx het volgende:
De foto graaf is gewoon groter als hun 2 maar ze kijken gewoon recht vooruit hoor en niet omhoog dus zo erg van bovenaf zullen de foto's niet genomen zijn. spannend smoeltje zal wel maar de kleding is echt verschrikkelijk. zeg niet dat paris er goed bijstaat daar maar dat rare roze kan echt niet..
Schoenmaat 45.quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
nou is dit wel een hele lelijk genomen (van bovenaf) foto dus de verhoudingen zijn sowieso compleet zoek, maar los daarvan, ik vind die Jenna wel een 'spannend smoeltje" hebben, hoor (en de rest ook wel ) , Paris steekt er maar trutterig en saai bij af zo![]()
trouwens, wat voor maat schoenen heeft Paris in godsnaam
Jezusquote:
en zo vol is het haar nu ook weer niet met extensions, blijft niets van over dan als die eruit gaanquote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Tokay het volgende:
De extensions-luizenbos van Nicole Richie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Serena Williams - New balls, please!
[afbeelding]
Ik heb werkelijk waar nog nooit een mooie vrouw gevonden. Ze schijnt dan een lekkere kont te hebben ofzo, maar dat slaat echt nergens op. Dat hebben zoveel vrouwen.quote:
weet je zeker dat dit niet haar wassen beeld is in M. Tussaud's?quote:
Ze is inderdaad behoorlijk creepy.quote:Op zondag 22 april 2007 18:48 schreef milagro het volgende:
weet je zeker dat dit niet haar wassen beeld is in M. Tussaud's?
It's raining... oh no, this looks more like a depressionquote:Op zondag 22 april 2007 18:49 schreef Tokay het volgende:
En dit is... Geri Halliwell...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |