Wat is die groene smurrie op d'r gezicht?quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole wordt helaas echt niet mooi oud, wat zonde...
[afbeelding]
Die foto was genomen bij kid's choice awards, daar krijgen celebs altijd groene smurrie over zich heen. De meeste kids schrokken trouwens aardig van botox nicole.quote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat is die groene smurrie op d'r gezicht?
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ja! Zoals in Dead Calm!quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef milagro het volgende:
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...
zonde zonde zonde ook dat haar , wat is er gebeurd met die dikke bos krullen ?
is ze pas 39???quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...
zonde zonde zonde ook dat haar , wat is er gebeurd met die dikke bos krullen ?
Dat is haar gewone lach hoor. En ja, daar krijg ik altijd al de griezels van *ril*.quote:Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Yay, een nieuw topic!!!!
Rare grimas:
[afbeelding]
IMPROVED???????????quote:Op maandag 2 april 2007 19:04 schreef Tokay het volgende:
Voor wie nog even verder wil griezelen, hier nogmaals the new and improved Courtney Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is de laatste:
[afbeelding]
![]()
Ze kijkt standaard boosquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Platvoeten? Lijken wel zwemvliezen/duikflippers johquote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Purky het volgende:
[afbeelding]
Niet super onflatteus. Ook al is die gozer echt eng en Kelly lijkt echt enorme platvoeten te hebben hier.. sjeetje
En die foto's van Courtney Love zijn scary.. brr! Laat ze vast snel strak trekken denk ik.
ik vind de ogen nog het engstquote:Op donderdag 5 april 2007 08:57 schreef Smash-it het volgende:
Oh bij mij niet, maar hier dan via Photobucket:
Tara met te klein topje, nogmaals
[afbeelding]
Tis dan ook niet echt de handigste bikini, qua bovenstukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Uma Thurman is ook maar een gewone vrouw, met hangtieten na een paar bevallingen:
[afbeelding]
Haha, gewoon op Amerikaanse gossip sites kijken. Perez vind ik kut, door dat gepaint er door heen de hele tijd. Tara was van www.celebrityrumors.com bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
waar vinden jullie toch altijd die pics? of waar googlen jullie op![]()
Met een iets meer ondersteunende bikini had dit er vast minder rampzalig uitgezien.. alsof ze t expres doenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Uma Thurman is ook maar een gewone vrouw, met hangtieten na een paar bevallingen:
[afbeelding]
Hillarysch!quote:
Nee, oh nee!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En nog een keer Mary-Kate Olsen, wat blaakt het meiske toch weer van gezondheid!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |