Iedereen is hard op zoek naar foto's, vanwege je strenge OP..quote:
Neeee, dat is Bridget van Mediumquote:Op zondag 1 april 2007 15:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het kan dus nog erger dan Dakota Fanning. Hieronder een very scary kindsterretje genaamd Maria Lark..
[afbeelding]
Het valt mee, ze is uit 1997 en valt dus nog onder de definitie van een kind.quote:
Zeker leuk! Bijdehand kind af en toequote:Op zondag 1 april 2007 19:41 schreef Elvi het volgende:
Dat meisje is zo leuk bij Medium!
Ik wou dat ik zo onflateus was , zelfs als ik supergoed op de foto sta ben ik niet zo mooi als haar hierquote:Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Yay, een nieuw topic!!!!
Rare grimas:
[afbeelding]
Ik dacht al dat ik gek was! Ik vond haar zo lijken, maar ze was toch te jong om Dakota te zijn? Nu snap ik hetquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Franneh het volgende:
Dakota en d'r zusje zijn wel leuk. Haar zusje speelde laatst ook in een aflevering van dr. House.
Bij mijn eerste blik op dat plaatje dacht ik 'wie post er nou een oud dametje in Celebs onflatteurs op de kiek??'quote:Op zondag 1 april 2007 13:44 schreef Smash-it het volgende:
Christina telt er 40 jaar bij op
[afbeelding]
Ik heb 'r nog nooit zien spelen, maar om te zien vind ik het een verschrikkelijk kind.quote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Franneh het volgende:
Dakota en d'r zusje zijn wel leuk. Haar zusje speelde laatst ook in een aflevering van dr. House.
aaargh is dat taraquote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan bij Tara Reid:
[afbeelding]
iew..
blegh..
bah..
Liposuctie.quote:Op maandag 2 april 2007 00:03 schreef Andoire het volgende:
[..]
aaargh is dat tara![]()
ziet eruit als 67..
Dan moet je maar nooit War of the Worlds kijken want daar heeft ze echt een zwaaaar irritante rol in. Ze blijft maar schreeuwenquote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb 'r nog nooit zien spelen, maar om te zien vind ik het een verschrikkelijk kind.
Jaaa.. in die auto! Mein gott.. Ik haat dat kind!quote:Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef Purky het volgende:
[..]
Dan moet je maar nooit War of the Worlds kijken want daar heeft ze echt een zwaaaar irritante rol in. Ze blijft maar schreeuwen![]()
Net Cher...quote:Op zondag 1 april 2007 21:54 schreef Samson het volgende:
Sorry dat ik na de laatste post niet het nieuwe topic heb geopend, is me totaal ontschoten en ik schaam me diepO ja, de bijdrage, ik kon echt niets vinden dus dan maar dit, Madonna en volgens mij is dit al een erg ouwe pic
[afbeelding]
Grow up, petequote:
Dat kan beter...quote:Op maandag 2 april 2007 18:39 schreef milagro het volgende:
ff een luie link naar de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/p(...)_de_botox.html?p=7,2
ff op de foto klikken voor een grotere engheid.
huuuuuuuuuuuuh
waarom zien die vrouwen niet dat ze er nog geen 1 jaar jonger uitzien zo met die botox : dames, het helpt niet, je bent nog steeds een vrouw van 40/50/60 maar dan onnatuurlijk glad...
leeeeeeeeeeeeeeluk
omg, dat is best treurig, vooral ook die kontquote:Op maandag 2 april 2007 19:04 schreef Tokay het volgende:
Voor wie nog even verder wil griezelen, hier nogmaals the new and improved Courtney Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is de laatste:
[afbeelding]
![]()
Wat is die groene smurrie op d'r gezicht?quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole wordt helaas echt niet mooi oud, wat zonde...
[afbeelding]
Die foto was genomen bij kid's choice awards, daar krijgen celebs altijd groene smurrie over zich heen. De meeste kids schrokken trouwens aardig van botox nicole.quote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat is die groene smurrie op d'r gezicht?
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...quote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Ja! Zoals in Dead Calm!quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef milagro het volgende:
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...
zonde zonde zonde ook dat haar , wat is er gebeurd met die dikke bos krullen ?
is ze pas 39???quote:Op maandag 2 april 2007 21:25 schreef milagro het volgende:
[..]
en ze is pas 39, ze lijkt 49 ...
zonde zonde zonde ook dat haar , wat is er gebeurd met die dikke bos krullen ?
Dat is haar gewone lach hoor. En ja, daar krijg ik altijd al de griezels van *ril*.quote:Op zondag 1 april 2007 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Yay, een nieuw topic!!!!
Rare grimas:
[afbeelding]
IMPROVED???????????quote:Op maandag 2 april 2007 19:04 schreef Tokay het volgende:
Voor wie nog even verder wil griezelen, hier nogmaals the new and improved Courtney Love:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is de laatste:
[afbeelding]
![]()
Ze kijkt standaard boosquote:Op maandag 2 april 2007 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Platvoeten? Lijken wel zwemvliezen/duikflippers johquote:Op maandag 2 april 2007 21:20 schreef Purky het volgende:
[afbeelding]
Niet super onflatteus. Ook al is die gozer echt eng en Kelly lijkt echt enorme platvoeten te hebben hier.. sjeetje
En die foto's van Courtney Love zijn scary.. brr! Laat ze vast snel strak trekken denk ik.
ik vind de ogen nog het engstquote:Op donderdag 5 april 2007 08:57 schreef Smash-it het volgende:
Oh bij mij niet, maar hier dan via Photobucket:
Tara met te klein topje, nogmaals
[afbeelding]
Tis dan ook niet echt de handigste bikini, qua bovenstukquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Uma Thurman is ook maar een gewone vrouw, met hangtieten na een paar bevallingen:
[afbeelding]
Haha, gewoon op Amerikaanse gossip sites kijken. Perez vind ik kut, door dat gepaint er door heen de hele tijd. Tara was van www.celebrityrumors.com bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
waar vinden jullie toch altijd die pics? of waar googlen jullie op![]()
Met een iets meer ondersteunende bikini had dit er vast minder rampzalig uitgezien.. alsof ze t expres doenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Uma Thurman is ook maar een gewone vrouw, met hangtieten na een paar bevallingen:
[afbeelding]
Hillarysch!quote:
Nee, oh nee!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En nog een keer Mary-Kate Olsen, wat blaakt het meiske toch weer van gezondheid!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |