dat kan nog veel erger, hoor, dat is juist een vrij flatteuze foto van Papa Sparrow...quote:
what the fuck.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
En nog een keer Mary-Kate Olsen, wat blaakt het meiske toch weer van gezondheid!![]()
Rood kruisjequote:Op zaterdag 7 april 2007 16:17 schreef mien-moeke het volgende:
Scary Spice doet haar naam eer aan
[afbeelding]
Ehm, da's Ashley...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, oh nee!
Ziet ze nu zelf niet hoe mooi ze hier was, en hoe eng nu?![]()
[afbeelding]
Leuke foto vind ik...quote:
Dit vind ik dan weer een leuke fotoquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
dat kan nog veel erger, hoor, dat is juist een vrij flatteuze foto van Papa Sparrow...
deze daarentegen :
[afbeelding]
Die lijkt wel met de dag te groeien. Van slank via 'mooi stevig' naar het lichaam op de foto hierboven. Over 10 jaar is het vast zoiets:quote:
Die stem zal ze nog wel hebben?quote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef Miss_kausalaya het volgende:
oh my god Charlotte church.. die ziet er ook echt gewoon niet meer uit, vroeger was het nog een wel mooi meissie, en ze had een prachtige stem...
mijn god, zegquote:
Ze heeft 1 excuus; ze is zwanger.quote:Op maandag 9 april 2007 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
mijn god, zeg
damn, van getalenteerd braaf meisje naar sexy ding met lekkere jetsers naar dikke plork met uiers in no time
OMG, 1 zo'n borst is groter dan dr eigen hoofdquote:Op maandag 9 april 2007 18:45 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Die lijkt wel met de dag te groeien. Van slank via 'mooi stevig' naar het lichaam op de foto hierboven. Over 10 jaar is het vast zoiets:
[afbeelding]
Jammerquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:02 schreef SEMTEX het volgende:
Nog ff wat info: Charlotte Church is 4 maanden zwanger
Ze is paaseieren aan het zoekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef supkaa het volgende:
Volgens mij houdt ze haar onderlip ervoor
Paris in een flateuze paaspose:
[afbeelding]
Die is tch al oud?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:10 schreef narvik het volgende:
Trendy coupe voor Cybill Shepherd![]()
[afbeelding]
nou, als je er 'met 4 maanden' al zo uit ziet, is het geen kwestie van een excuus meer, hoorquote:Op maandag 9 april 2007 19:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze heeft 1 excuus; ze is zwanger.
Maar de foto blijft onflatteus!
"Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn huisje???"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |